Partnerzy serwisu:

Wypadek w Stanach. Zabici i ranni

Rynek Kolejowy 13.05.2015 170

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-05-13 09:47:54 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Jak to możliwe? I to w relacji New York - Washington. Głos z Jasiowa pisał, że katastrofy w JuEsEj się nie zdarzają....
2015-05-13 09:48:00 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Jak to możliwe? I to w relacji New York - Washington. Głos z Jasiowa pisał, że katastrofy w JuEsEj się nie zdarzają....
2015-05-13 09:49:00 Autor: @USA
---.static.ip.netia.com.pl
Kolejarz z USA do tablicy. To nie miało prawa się stać w takim pięknym kraju!
2015-05-13 09:58:32 Autor: zagłębiak
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-05-13 10:05:08 Autor: Maurycy+
---.97.198.211
Spokojnie - Wojs of Emerika przygotowuje odpowiedź,
pewnikiem to wina państwa islamskiego ...
2015-05-13 10:10:22 Autor: Fir-Ley
---.internetdsl.tpnet.pl
A to hameryka właśnie, do której tak dążą bankomaty... Dlaczego nie powołać jeszcze ze 200 spółek i spółeczek, żeby rozmyć odpowiedzialność, jednocześnie otwierając koryto dla większej ilości krewnych i znajomych królika? Jeszcze chwila i Inter Ciota będzie tak samo wyglądać - przekroczone terminy przeglądów taboru, łatanie dziur najmem, wszystko za nasze pieniądze!!!
2015-05-13 10:22:10 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Swoja drogą, oglądając zdjęcia zmasakrowanych wagonów, zadaje sobie pytanie, czy maszynista był skoncentrowany na pracy, czy korzystał ze smartfona chcąc dodać wpis na pewnym polskim portalu kolejowym..
2015-05-13 10:35:50 Autor: hmmmm
---.play-internet.pl
Może głos z USA się rozbił przy odrobinie szczęścia?
2015-05-13 10:54:08 Autor: @USA
---.static.ip.netia.com.pl
W odpowiedzi na post Maurycy+:
"Spokojnie - Wojs of Emerika przygotowuje odpowiedź,
pewnikiem to wina państwa islamskiego ..."
Raczej Kościoła Katolickiego.
2015-05-13 10:58:00 Autor: hubert
---.dynamic.chello.pl
No i przyszła ta chwila, że i w krainie "Głosu" nie wszystko najlepsze.
2015-05-13 11:02:20 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Owszem, to przecież wina ISIS, Watykanu, i innych złych rzeczy. Ale najpewniej jeszcze i moja, bo w końcu to ja jestem największy zbrodniarz wojenny co xD
2015-05-13 11:11:48 Autor: jeszcze kolejarz
---.centertel.pl
Jak by to zdarzyło się u nas, to widzę już celebrytów-fachowców kolejowych m.in. słynny związkowy prezydent, który już dorobił się około 10 funkcji, jak wskazują winnego i szukają przyczyny.
2015-05-13 11:15:59 Autor: kler z usa
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano] Taki straszny wypadek spowodowali! Nie można pozwolić by takie rzeczy robili dalej
2015-05-13 11:20:13 Autor: pkp
---.dynamic.chello.pl
Wszystkie komentarze powyżej nie odbiegają od poziomu głosu z ...
2015-05-13 11:39:43 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@pkp:,
Normalnie norma. Dowodzi to tylko temu, że jegomościu z USA nie jest wyjątkiem...
2015-05-13 13:14:26 Autor: Stefan banderą (dalej obrażony na Admina za wycinanie jego komentarzy)
---.sggw.waw.pl
6 trupów, 140 ludzi zmasakrowanych, a Wy się cieszyta, że to w USA się wydarzyło, niczym barany sowieckie!
Jechałem tą linią Amtrakiem z Chicago do Newark, NJ i bylo to przyjemne doznanie po kilu tysiącach mil przejechanych za fajerą highwayami.

R.I.P. dla zmarłych. Amen!
2015-05-13 13:16:34 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
PS. oczywiście nie jestem już od wielu tygodni obrażony na Admina, ale ino tak mi się wkleiło
2015-05-13 13:39:11 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.56.13.190
Przejeździłem w ciągu 20 lat ten szlak, ponad 2 tys. razy. Stan torów na tej najważniejszej linii w USA, zawsze należał i należy do priorytetowych i wysokich. Na tym odcinku Acela Express jeździ 240km/h, Regionalny do 170 kmh. Jest to pierwsze wykolejenie na tym odcinku od ponad 30 lat. Dzwoniąc do znajomego dowiedziałem sie ze, skład prowadziła tydzień temu najnowsza lokomotywa Amtrak Cities Sprinter (ACS-64) Siemens. Ona sie wykoleiła i pociągła skład za sobą na boki.
2015-05-13 13:48:49 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.56.13.190
Miało być!. Tydzień temu nowa lokomotywa wdrożona do jazd. Zrobiła tylko 3 kółeczka, na linii Washington-New York.
2015-05-13 14:01:46 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.56.13.190
Jak widać na filmach i kilkunastu zdjęciach, dziwne ze lokomotywa Amtrak Cities Sprinter (ACS-64) się nie przewróciła, stoi na wózkach jakby nie tchnięta wykolejeniem, a skład porozrzucany. Szybkość była około 60 mph (100km/h). Skład dopiero się rozpędzał po wyjeździe z Philadelphia.
2015-05-13 14:31:28 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
I jak zwykle bzdurzysz, nawet przy takiej okazji.

Wypadek miał miejsce na węźle w centrum Filadelfii, nie ma tam prędkości 240 km/h, a co najwyżej 100-120 km/h.

W wypadku brała udział lokomotywa #601 która była w eksploatacji już od zeszłego roku.
2015-05-13 14:42:11 Autor: Głos z USA
---.tmodns.net
@Bolek

Czy ja napisałem ze jechał 240km/h?. Skład sie rozpędzał dopiero. Na tym szlaku obowiązuje szybkość 240km/h. Wiadomo ze żaden pociag tej szybkości nie osiągnie, zaraz po wyjezdzie. Fakt!. porozumiałem sie ze znajomym dyspozytorem i masz racje, przyznaje!. Błąd polegał na tym ze ta lokomotywa wyjechała w ub tygodniu po pierwszym corocznym przeglądzie. Były w niej małe zmiany. To prototyp był.
2015-05-13 15:05:54 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
I dalej bzdury, widać po raz kolejny że nigdy nie byłeś żadnym maszynistą Amtraka, gdybyś był znałbyś dokładnie ten szlak.

Prędkość 240 km/h (150 mph) obowiązuje jedynie na dwóch krótkich odcinkach pod Bostonem. Między Nowym Jorkiem a Waszyngtonem nigdzie się nie jeździ więcej niż 200 km/h (125 mph). Wypadek miał miejsce na dosyć ciasnym łuku w pobliżu rozgałęzienia torów w centrum Filadelfii, dopuszczalna prędkość wynosi tam 80 km/h (50 mph) a w rzeczywistości pociągi jadą jeszcze wolniej (zwalniają przed kolejnym ograniczeniem)

Lokomotywa to faktycznie jedna z pierwszych ACSów, ale w eksploatacji jest już ich kilkadziesiąt sztuk, ciężko tu mówić o prototypie.
2015-05-13 15:29:50 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.tmodns.net
Bolek

W Polsce wyprodukowano EP09 46 sztuk i każda lokomotywa jest inna.
Ta 601 była pierwsza i wprowadzano w niej unifikacje, jakie są w innych.
Jak wrócę do USA już w wekend to zamieszczę ci moj film. Tam nie ma żadnego ciasnego łuku. Rozkład jazdy oficjalny mam w domu i to ty pierdoły piszesz. Nie ma lepszej okazji, terenu do szybszej jazdy jak na tym odcinku. Luki i zwolnienia są od NewYork do Boston.
2015-05-13 15:32:42 Autor: zagłębiak
---.centertel.pl
@Glos z USA

Nie byłeś żadnym maszynistą w USA
2015-05-13 15:36:30 Autor: Adam Wójcik
---.158.219.249.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-05-13 15:40:36 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.tmodns.net
Wy lepiej pilnujcie kolej w Polsce gdzie rocznie jest po kilka wypadkow. W USA raz na kilkadziesiąt lat giną ludzie w pociągach.
2015-05-13 15:52:53 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
Nie pogrążaj się.

Tu masz artykuł z NY Times, który zawiera schemat miejsca wypadku oraz krótki filmik:
http://www.nytimes.com/2015/05/14/us/amtrak-train-derails-crash-philadelphia.html

Jeśli to nie jest łuk to ja jestem królową brytyjską.

Rozkład to ja też mam i wiele innych źródeł.
Na NEC (Northeast Corridor) nie ma nigdzie prędkości wyższej niż 200 km/h poza krótkimi odcinkami w stanach Rhode Island i Massachusets (a więc okolice Bostonu).
Między Nowym Jorkiem a Waszyngtonem w kilku miejscach geometria umożliwia teoretycznie osiąganie prędkości 240 km/h, jednak z uwagi na starą sieć trakcyjną z lat 30. ubiegłego wieku nie jest to obecnie możliwe.
2015-05-13 16:01:03 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.tmodns.net
@bolek a w zasadzie Panie Kumelowski.

Rozkład to ty masz ale chyba Meta?.
2015-05-13 16:07:44 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
Kolejarzyk z Jackowa: "W USA raz na kilkadziesiąt lat giną ludzie w pociągach"

I znowu kłamstwa. Oto przykłady tragicznych wypadków kolejowych z ostatnich lat:

12.09.2008 - katastrofa pociągu podmiejskiego w Kalifornii, 25 ofiar
24.06.2011 - zderzenie pociągu Amtrak z ciężarówką w Reno (Nevada), 6 ofiar
01.12.2013 - wykolejenie pociągu podmiejskiego Metro-North pod Nowym Jorkiem, 4 ofiary
03.02.2015 - znów Metro-North, pociąg ulega wykolejeniu po zderzeniu z samochodem, 6 ofiar
24.02.2015 - podobny wypadek w Kaliforni, ginie maszynista

7 lat i 42 ofiary pośród pasażerów i załóg. Ile w tym samym okresie osób zginęło w polskich pociągach?
2015-05-13 16:29:30 Autor: zagłębiak
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-05-13 16:31:56 Autor: zagłębiak
---.centertel.pl
@Bolek

Czy on podał do publicznej wiadomości Twoje nazwisko?? Ja bym mu tego nie odpuścił


W USA w ciągu roku jest więcej wypadków kolejowych niż u nas za dekade
2015-05-13 16:49:19 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
Luzik, nie podał, gdyż z pewnością nie jest to moje nazwisko :-)

Kłocenie się z nim jest faktycznie trochę bez sensu, ale chcę by zainteresowani tematyką kolei poznali prawdziwe informacje... oraz jestem otwarty na merytoryczną dyskusję na temat transportu na kontynencie amerykańskim (np. ze Stefciem Banderą który chce wzorem niektórych państw Ameryki Łacińskiej całkowicie zlikwidować kolej pasażerską w Polsce :-))
2015-05-13 16:56:59 Autor: barciur
---.156.188.173.static.ip.windstream.net
Maszynista nie jestem, na kolei nie pracuje, ale mieszkam w poblizu Filadelfii i regularnie jezdze ta trasa. Jak najbardziej na tym luku jest 50 MPH, wystarczy poczytac forum amtrak unlimited albo train orders, tam sa rzetelne i dobre informacje. Poki co jeszcze pewnosci nei ma, ale wyglada na to, ze maszynista przekroczyl predkosc.
2015-05-13 21:51:21 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Bolek US
A jaki pociąg zderzył się z ciężarówka w Reno, NV - pasażerski?

W ciągu 7 lat na przejazdach kolejowych w Polsce zginęło więcej niż 42 osoby, a jak dodamy do tego trupów spod Szczekocin, to III RP marnie wypada, zwłaszcza w stosunku tono-km i pasażero-km przewiezionych kolejami US i po szynach PLK
2015-05-13 21:55:50 Autor: Głos z USA w Krakowie
---.tmodns.net
Barciur

Dokładnie mi chodzi o to samo i kloce sie z Bolkiem. Bo tam jest szybkość do 240km/h. Na tym łuku było zawsze zwolnienie do 70mph. O czym nie wiedziałem ze od roku jest 50mph. Maszynista przegapił zwolnienie i jechał 106mph. Czyli 170lm/h. Regionalne pociagi jeżdżą do 170lm/h oczywiście uwzględniając zwolnienia. Tam jest luk. Zgoda ale nie tak znowu ciasny!
2015-05-13 22:35:53 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
@Kolejarzyk z Jackowa: a ten dalej swoje. Nie ma tam nigdzie w promieniu 300 km prędkości 240 km/h. Zresztą w wypadku brał udział pociąg Northeast Regional którego Vmax=200 km/h.
Reszta się zgadza. Maszynista dwukrotnie przekroczył prędkość dopuszczalną. Bilans ofiar wzrósł do 7 :-(

@Stefan: Tak, pociąg pasażerski San Francisco - Chicago. W moim zestawieniu uwzględniłem wyłącznie wypadki w których gineły osoby znajdujące się na pokładzie pociągu pasażerskiego. W przypadku Reno oraz niedawnego wypadku pod Nowym Jorkiem można "odjąć" kierowców, w dalszym ciągu będzie to 40 ofiar + 7 z wczoraj - razem 47 ofiar przez 7 lat. Zdarzeń z pociągami towarowymi (gdzie zwykle ofiarami są nieumyślni kierowcy) w ogóle nie uwzględniam.
W Polsce od 2008 ofiary pośród pasażerów i załogi mieliśmy chyba tylko w Szczekocinach (16) i Babach (2), a tak poza tym to gineli wyłącznie kierowcy i pasażerowie samochodów które wjechały pod pociąg.
2015-05-15 06:04:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@bolek z US
Southwest Chief czy inny Amtrak skasował tego "troka" w Reno, NV.
Nevada to mój ulubiony state! Miałem przyjemność przejechać za fajerą Highway 50, gdzie doznałem najsilniejszych w życiu uniesień w blachosmrodzie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony