Wydłużanie Flirtów ŁKA na półmetku
Jakub Madrjas ⚫ 11.04.2022 ⚫
4,7k

Fot. Stadler
Stadler osiągnął półmetek w realizacji projektu rozbudowy dziesięciu pociągów FLIRT Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej o dodatkowy człon.
– Piąty "wydłużony" o dodatkowy wagon środkowy pojazd odbył z sukcesem jazdy dynamiczne na trasie wyposażonej w system ETCS i został odebrany przez naszego klienta – poinformował Stadler. Pociąg niebawem wróci na łódzkie tory. Teraz będzie mógł zabierać na pokład aż o 60 pasażerów więcej.
Pierwszy elektryczny zespół trakcyjny Flirt ŁKA, wydłużony z dwóch do trzech członów, ruszył w trasę z pasażerami 15 listopada. Zamówienie na wydłużenie 10 EZT-ów otrzymał z wolnej ręki Stadler. Koszt umowy z wiosny 2019 r. to 68,5 mln zł. Obejmuje ona także usługę utrzymana pojazdów do roku 2029 r.
Pozostałe pięć pojazdów firma Stadler przekaże do eksploatacji sukcesywnie do końca września 2022 roku.Kolejny, rozbudowany o trzeci człon pojazd typu Flirt jest już na Zapleczu Technicznym ŁKA. Wkrótce wyruszy na tory województwa łódzkiego.
— ŁKA (@KolejLodzkie) April 11, 2022
Pozostałe pięć pojazdów firma Stadler przekaże do eksploatacji sukcesywnie do końca września 2022 roku. @J_Malinowski pic.twitter.com/rISd5inIN3
Pierwszy elektryczny zespół trakcyjny Flirt ŁKA, wydłużony z dwóch do trzech członów, ruszył w trasę z pasażerami 15 listopada. Zamówienie na wydłużenie 10 EZT-ów otrzymał z wolnej ręki Stadler. Koszt umowy z wiosny 2019 r. to 68,5 mln zł. Obejmuje ona także usługę utrzymana pojazdów do roku 2029 r.
Komentarze:
STADLER

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |