Partnerzy serwisu:

Współpraca między Newagiem i Stadlerem początkiem dalszego zacieśniania więzów?

ms, Rynek-Kolejowy.pl 14.08.2015 145

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-14 12:45:44 Autor: abc
---.ssp.dialog.net.pl
Jest tylko jeden drobny problem. Po co Stadlerowi Newag? Impulsów przecież nie będą składać, a zakład produkcyjny chyba im w Siedlcach wystarczy.
2015-08-14 13:00:33 Autor: Traxx
---.net.e-net24.pl
Niech lepiej ta firma zostanie w Polskich rękach , Nie wiem dla czego dobre prosperujące firmy się sprzedaje innym , to nie jest normalne .
2015-08-14 13:01:07 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
Newag to jednak spory kawałek polskiego tortu choć może (moim zdaniem) za mało agresywny na zagraniczne kontrakty jak to nieźle robi Pesa.I co z ciekawym projektem Nevelo ? Aż się prosi żeby to doskonalić w Krakowie.Torów różnych ci tutaj dostatek a kiedyś nawet sie do Niepołomic jeździło....No ale z Tarnowa jeździło się też do Szczucina...A co jest teraz :((((((
2015-08-14 13:13:03 Autor: Pracownik
---.play-internet.pl
Newag jest świetną Polską firmą ale tylko dla ludzi którzy nigdy tam nie pracowali to chory obóz pracy !
Podejrzewam że po przejęciu przez jakąkolwiek firmę to nie wiele się zmieni i nadal będzie to firma za psie pieniądze z wyzyskiem jak w Chinach !
2015-08-14 13:14:53 Autor: do EU06-02
---.ssp.dialog.net.pl
Mogą go udoskonalać. Tylko po co skoro nie ma gdzie go oferować? Praktycznie nie ma już przetargów bez wymagań doświadczenia, więc albo Newag musiałby kogoś zbajerować by wpisał w doświadczenie dostawa taboru kolejowego albo musiałby wejść w konsorcjum, gdzie przy przetargach prawie 100% cena nie uda się temu konsorcjum wygrać.
2015-08-14 13:22:57 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
Wszystkie firmy jakoś zaczynały i zbierały doświadczenia.Po Krakowie jeździ np. całkiem ładny produkt Solarisa.W Niu Sączu nie było i nie ma tramwaju choć moim zdaniem w ciągu ul.Batorego by się zmieścił i sprawdził bo to kierunek do dworca PKP ... Nevelo w Krakowie mi się podobało.Solarisem pojeżdżę z ciekawości jak będę na urlopie.
2015-08-14 13:27:05 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Ustawą zakazać sprzedaży Newagu w obce ręce. W przeciwnym wypadku jego główny akcjonariusz (Jakubas - pakiet kontrolny 40% akcji) będzie mógł zrobić z firmą, to co będzie chciał (w szczególności sprzedać Stadlerowi).
2015-08-14 13:33:46 Autor: glab
---.116.23.66
Reklama swoje robi. Jest jest kasa jest impreza. Teraz będą pieśni pid adresem sztadlera. W przyszłym tygodniu przejmie solarisa a we wrzesniu pese.
2015-08-14 13:39:27 Autor: JaceK
---.dynamic.chello.pl

JaceK
W odpowiedzi na post EU06-02:
"Wszystkie firmy jakoś zaczynały i zbierały doświadczenia.Po Krakowie jeździ np. całkiem ładny produkt Solarisa.W Niu Sączu nie było i nie ma tramwaju choć moim zdaniem w ciągu ul.Batorego by się zmieścił i sprawdził bo to kierunek do dworca PKP ... Nevelo w Krakowie mi się podobało.Solarisem pojeżdżę z ciekawości jak będę na urlopie."
Solaris to nie NEWAG. Jeśli chodzi Ci o tramwaj NEWAG-u - to jest to NEVELO:

www.newag.pl/oferta/tramwaje/nevelo/
2015-08-14 13:45:28 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
W sumie bym wolał żeby Newag został jako polska firma ale z drugiej strony nie znam P. Jakubasa i nic o nim nie wiem ale jedno jest pewne że jak będzie miał ochotę coś sprzedać to mu wolno bo to jego wybór.Tzw. zagranicznym inwestorom nie wierzę bo przecież już mają swoje fabryki to po co im jeszcze polskie ? Fakt że Ukraina czy inne tamte strony to wielkie rynki i możliwości ale oni nie mają pieniędzy za to nie mają wygórowanych żądań.To znaczy takich których by nie mogli spełnić nasi producenci (Newag). Tak poza wszystkim to mi się marzy taki Dragon o układzie osi Bo-Bo-Bo do szybkiego ruchu pasażerskiego jak to robia dla siebie Rosjanie - np. EP10 dwunapięciowe 3kV i 25kV a tam pociągi pasażerskie miewają po 18 wagonów ........
2015-08-14 13:54:32 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
Tak panie JaceK ja to wiem być może nieprecyzyjnie się wyraziłem albo też szanowny pan czyta bez zrozumienia ... Jeśli chodzi o mnie to wybieram Nevelo choć przyznaję że Solaris też daje radę.Nie bardzo rozumiem dlaczego kupili te tramwaje z Pesy mając Newag pod ręką.Czyżby to był czyżyk i jakieś niezbyt niezdrowe układy albo tez mało ruchliwe plemniki z Newagu - nazwijmy to bez urazy!? Wszak nikt tych tramwajów jeszcze na mieście nie widział ...Może następnym razem kary za opóźnienia uzgodnić na nieopłacalnym poziomie ?????
2015-08-14 14:14:05 Autor: mtr
---.61.58.54.host.de.colt.net
Nevelo to prototyp z którym są ciągłe problemy. Zachęcam do zapytania opertatora co sądzi na temat tego pojazdu. Operator kupił tramwaje z PESY, bo ten producent złożył najelpszą ofertę. Dla przypomnienia Newag oferował w tym przetargu tramwaje Bombardiera - bo własnych produkować nie potrafi.
2015-08-14 14:33:53 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
Operator kupił tramwaje których do dzisiaj nikt nie widział na mieście.Tam przetargami zarządzają idioci i Pesa się na tym wozi.Jeśli to dzieło się sprawdzi to pasażerowie (w tyma ja) będą bić brawo a na razie to nic na to nie wskazuje.Nevelo to projekt w fazie rozwoju więc ma prawo do usterek.Newag moim zdaniem powinien bardziej aktywnie dyskutować z MPK Kraków (miastem Kraków) o rozwijaniu tego projektu.
2015-08-14 15:40:53 Autor: zeus04
---.133.22.13
Dużo taniej kupiliby... Fablok. Kadra wyszkolona. Trochę placu i maszyn jest.
2015-08-14 15:47:24 Autor: jaka współpraca
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
współpraca Stadlera i Newagu tak na prawdę to fikcja reszta to pijar
2015-08-14 16:15:41 Autor: Gruby
---.play-internet.pl
Buahahahahahahahah idą na sprzedaż bo nie są w stanie wytrzymać konkurencji z pesa sa. Newag to bankrut. W perspektywie 2 lat noc nie wygrają i ich zgmieciemy cena i jakością. Dlatego szukają ucieczki. Jakubas cienko piszczy i liczy ze mu stadler pomoże. Buahahahahahahahah. Nie ma szans. Prędzej my ich wykupimy za bezcen. Stadler jest za drogi żeby cokolwiek wygrać w europie. Ostatnio dostali lanie we Włoszech na 40 szty a teraz na ezty. Buahahahahahahahah
2015-08-14 16:23:12 Autor: Strateg22
---.icpnet.pl
Niech Newag poszuka inwestora krajowego, np. Solarisa, który po udanej premierze Tramino zapowiadał, że to pierwszy krok do produkowania EZT. Obie firmy wzajemnie by się uzupełniały a razem stanowiły by poważną przeciwwagę dla PESY
2015-08-14 16:46:52 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Akurat Solaris chce się jednak skupić na autobusach.
2015-08-14 17:22:14 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@EU06-02

Chcesz lokomotywę pasażerską Bo-Bo-Bo? Po co? xD

Przecież masz w PICu Eu44, Bo-Bo która wyciąga do 230 km/h, ale z wagonami i tak nie będzie się jeździło szybciej niż 200. Wszyscy robią lokomotywy pasażerskie 4-osiowe, co ci niby da te 6 osi?
2015-08-14 22:47:51 Autor: smieszne
---.static.ip.netia.com.pl
Drodzy Państwo! Co to za artykuł!? To już Andersen lepszej bajki by nie napisał.

Z drugiej strony to dziękuję za niego bo humor mi się poprawił. Porównanie Newag i Talgo??? :))

Tak jak ktoś już zauważył współpraca Stadler i Newag to fikcja. W takich artykułach jak ten, ładnie wszystko wygląda, a tak naprawdę Newag jest popychadłem, chłopcem do bicia co w efekcie przekłada się na znikomy wkład w ostatni kontrakt.

Polecam:
http://logistyka.wnp.pl/stadler-wezmie-na-celownik-newag,253556_1_0_0.html
2015-08-15 11:57:52 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
Ave ja - taka lokomotywa to moja fantazja.Sześc osi napędnych na dwuosiowych wózkach czyli duża moc lepsze chodzenie po łukach i mniejszy nacisk ...We Włoszech to normalka a my nigdy nie potrafiliśmy się tego dorobić.Rosjanie próbowali nawet układu osi Do-Do ale zrozumieli że optymalny układ to Bo-Bo...To się niestety sprawdza bo ET22 to wykolejaczki.Moc nie rzuca na kolana a im wolniej tym częściej wypadają z szyn.
2015-08-15 20:41:05 Autor: dodo
---.nowysacz.vectranet.pl
szkoda że masa wpisów dokonywana jest przez totalnych kretynów i idiotów codźby jak Gruby
2015-08-20 23:11:12 Autor: koniec
---.static.ip.netia.com.pl
chyba początek zacieśniania pętli na szyi...
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony