Partnerzy serwisu:

Wojciech Derda: Leasingowane przez PKP Cargo lokomotywy zastąpimy Vectronami

Michał Szymajda, Rynek-Kolejowy.pl 13.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-13 13:13:55 Autor: mietek
---.dynamic.gprs.plus.pl
tylko dlaczego nie wspiera sie rodzimego przemysłu jak w innych kraja mamy dragony grifinny a zamawiają u niemca
2016-01-13 13:17:19 Autor: Tomasz***
---.google.com
Ta aparatura spawalnicza - jaką to ??? - czy Lincoln czy inna ?????
2016-01-13 13:18:08 Autor: slawek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W załączeniu link do zdjęcia lokomotywy ET22 w nowym malowaniu PKP Cargo.

http://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=36495&sessionid=b8e7fbd721975b67ede5b87967dfd381
2016-01-13 13:25:29 Autor: ja
---.124.110.143.rybnet.pl
Od kiedy to dragon i gryffin maja dopuszczenia do jazdy w innych krajach? Niech najpierw zrobia certyfikaty. Zawsze jak jest artykul o nowych lokach, jakiś niedouczony musi oczywiście bredzić o polskich lokomotywach. Tak kupi sobie cargo dragona a od granicy do Holandii będzie przeciągany spalinówka. Można pod każdym artykulem tlumaczyc a do cebulakow i tak to nie dociera. Może jeszcze cargo ma dawac firma pieniądze na rozwój? To tak jak by przed zakupem samochodu w salone dwa lata wcześniej jeszcze placic koncernowi za zaprojektowanie i testy.
2016-01-13 13:25:30 Autor: Realistaaa
---.play-internet.pl
Długo jeszcze będziemy musieli oglądać bankomaty? Kiedy wreszcie wrócą postplatformerzy Grabarczyka? Yyy...przepraszam, chciałem napisać protegowani postkomunisty Wacha. Eee.... to znaczy nowi PiSowscy eksperci dobrej zmiany!
2016-01-13 13:49:19 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
@ ja

Producenci zrobią dopuszczenia jak będą mieć pewność że Cargo potem to kupi.To nie jest łatwy proces i na pewno drogi.Nikt nie będzie wyrzucał dużych pieniędzy w błoto skoro te jełopy z Cargo nawet się nie zająknęły na temat polskich lokomotyw.Jakby ich w ogóle nie było.To po co mają robić dopuszczenia ? Dla kogo ?
2016-01-13 14:23:14 Autor: R
---.199.198.19
jak sprawnie nasi producenci radzą sobie z homologacją możemy przeczytać dzisiaj w tym portalu w przypadku Linków dla województwa lubuskiego.
2016-01-13 14:35:21 Autor: wdr
---

wdr
@życzliwy durniom
musisz sam dla siebie być bardzo życzliwy. samorządy już uwierzyły PESIE, że zdobędzie homologację w Niemczech a teraz jedyne co mogą zrobić to naliczać kary. PKP Cargo chce jeździć, więc kupuje lokomotywy z dopuszczeniem.
2016-01-13 14:41:49 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
@wdr

Jestem życzliwy takim jak ty.Tobie świat przesłoniła manufaktura z Bydgoszczy.To że oni są niewiarygodni to nie znaczy że wszyscy tak mają.Jak nie będzie wyraźnego zainteresowania ze strony przewoźnika to nie widzę żeby producenci się pchali w dopuszczenia.Uważam że producenci powinni się porozumieć z odbiorcami być może przy udziale rządu.Ale pewnie ty wiesz lepiej ....
2016-01-13 14:56:42 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post życzliwy durniom:
"@ ja

Producenci zrobią dopuszczenia jak będą mieć pewność że Cargo potem to kupi.To nie jest łatwy proces i na pewno drogi.Nikt nie będzie wyrzucał dużych pieniędzy w błoto skoro te jełopy z Cargo nawet się nie zająknęły na temat polskich lokomotyw.Jakby ich w ogóle nie było.To po co mają robić dopuszczenia ? Dla kogo ?"
Nawet się nie zająknęły? A to ciekawe...

"Data dodania: 2015-01-13 13:39:38
Ostra konkurencja w przetargu na lokomotywy PKP Cargo

PKP Cargo ogłosiło wczoraj przetarg na zakup do 20 lokomotyw wielosystemowych. Zamówienie będzie warte nawet 400 milionów złotych. W przetargu chcą wystartować zarówno zagraniczni, jak i polscy producenci.
(...)
Bardzo istotne dla rynku jest to, że PKP Cargo nie zamknęło polskim producentom dostępu do udziału w postępowaniu. Wymagane doświadczenie ogranicza się do uzyskania dopuszczenia do eksploatacji lokomotyw w jednym z krajów, w których będą operować – w tym w Polsce. A takie lokomotywy polskie firmy już posiadają.

Newag w zakładach w Gliwicach wyprodukował już czteroosiową lokomotywę wielosystemową Gryffin. – Cieszymy się, że podane przez PKP Cargo warunki pozwalają nam na przystąpienie do przetargu. Jest to dla nas bardzo ważny przetarg, gdyż po raz pierwszy pozwala spółce zaoferować lokomotywę E4MSU Griffin w wersji zhomologowanej w Polsce – mówi „Rynkowi Kolejowemu” Bartosz Krzemiński, prezes produkującej lokomotywy spółki Newag Gliwice."
2016-01-13 15:13:00 Autor: życzliwy durnim
---.dynamic.chello.pl
Ogłoszenie przetargu to już końcowy etap.Czy wcześniej cargo próbowało rozmawiać z producentami albo jak kto woli producenci z Cargo.Uzyskanie dopuszczeń to zdaje się dla polskich wyrobów proces długotrwały a ogłoszenie przetargu skraca czas bo licznik zaczyna odmierzać czas.jestem przekonany że Vectrony były wybrane już wcześniej podobnie jak Pendolino przy czym dla tego ostatniego nie było i nie ma polskiej alternatywy ale dla lokomotyw to już coś by się znalazło.
2016-01-13 15:17:03 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozwolę sobie zauważyć, że Newag z Griffinem też wystartował w przetargu (w jego części co prawda, ale jednak).

Jeśli chodzi o zagraniczną konkurencję to Bombardier z Traxxem, Alstom z Primą, Skoda ze 109E też mogli wystartować.
2016-01-13 15:18:59 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
12.01.2015 "Newag w zakładach w Gliwicach wyprodukował już czteroosiową lokomotywę wielosystemową Gryffin, będącą modelem trójsystemowym. Producent już wcześniej zapowiadał uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji w krajach wymienionych przez PKP Cargo."
Zapowiadał uzyskanie dopuszczenia, a skoro nawet nie zaczął, to chyba pretensje nie do Cargo.
2016-01-13 15:46:08 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
Moim skromnym zdaniem Newag odpuścił nie widząc zainteresowania Cargo.A może ich to przerosło ? Ciekawe jak było naprawdę.
Co się tyczy Bombardiera i innych wielkich graczy to wydaje mi się że wiedzieli że jest wybrany Vectron a przetarg to tylko formalność.
2016-01-13 17:03:52 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
Muszę powiedzieć, że poprzednia propozycja malowania ET22-910 bardziej mi się podobala:

http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/index.php?nav=foto&id=16960

...niż ta co jest teraz:

http://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=36495&sessionid=b8e7fbd721975b67ede5b87967dfd381
2016-01-13 20:49:52 Autor: ff
---.158.47.0
Temu Panu już dziękujemy - prowadzi ,,zarządzanie'' przez mobbing - taki to wielki manager.
2016-01-13 21:08:40 Autor: Leasingowiec
---.free.aero2.net.pl
To już nie będą brać taboru w leasing żeby dać zarobić kolegom bankowcom - finansistom, których do PKP CARGO natłoczono jak Hindusów do pociągu w Indiach. Mało brakowało a na dachu biurka by rozstawiano.
2016-01-13 21:33:55 Autor: bunny
---.dynamic.chello.pl
Zgłosiłem zapotrzebowanie na samolot Gulfstream G650ER
2016-01-13 21:41:45 Autor: dszgfzd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co w tym złego :) tak się przecież kupuje samoloty pasażerskie
2016-01-13 22:36:25 Autor: bunny
---.dynamic.chello.pl
Nic złego w tym nie ma, tylko jak zawsze trzeba takim czymś się zajmować. Trzeba przeczytać ze zrozumieniem wszystkie dokumenty zakupu i instrukcje obsługi, żeby wiedzieć o czy rozmawia się z ludźmi.
Jeszcze potrzebny Aston Martin Lagonda ( bagatela za 3mln złoty ). Problem jest tego samego typu.


Pieniędzy może być cała góre, ale doba ma tylko 24 godziny.
2016-01-13 22:57:46 Autor: bunny
---.dynamic.chello.pl
Jeszcze potrzebny zegarek do biznesu. U nas jest awantura przy wartości 10000PLN.
2016-01-13 23:06:04 Autor: męczymorda
---.webenlet.hu
Wojtuś, manatki lepiej pakuj, dni twoje policzone.
Kurczowe trzymanie się stołka nie pomoże, w drogę się wkrótce wybierzeż "miszczu" zarządzania. Tylko zabierz ze sobą paru kolegów, bo zgubią się jak dzieci we mgle.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony