WKD na celowniku UTK. Przewoźnik na razie nie komentuje
wu, Rynek Kolejowy ⚫ 22.06.2015 ⚫
156
Archiwum RK
Komentarze:
2015-06-22 10:56:28 Autor: ,
---.lukman.pl
A mogła WKDka pójść bardziej w stronę tramwaju.
Napięcie w sieci mieli ( gdyby była jaszcze chęć /pomysł dogadania się z TW i zwiększenia przez to zasięgu świadczonych usług na kształt tramwaju podmiejskiego jak w okolicach Łodzi) i tylko tabor - Swing /Jazz/ Twist Duo lub inne modele dwukierunkowe.
A tak mają problemy z UTK...
Napięcie w sieci mieli ( gdyby była jaszcze chęć /pomysł dogadania się z TW i zwiększenia przez to zasięgu świadczonych usług na kształt tramwaju podmiejskiego jak w okolicach Łodzi) i tylko tabor - Swing /Jazz/ Twist Duo lub inne modele dwukierunkowe.
A tak mają problemy z UTK...
2015-06-22 11:45:04 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
WKD zachciało być się kolejką... to teraz będą mieli problem z UTK, a tak gdyby poszli w innym kierunku, np tramwajów podmiejskich i wyrwać się ze szpon UTK problemu by nie było, wpierw było by trzeba wpompować dość duże pieniądze w trasę WKD i w nowoczesny tabor który był by dostosowany do potrzeb WKD która nadal była by Warszawską Koleją Dojazdową ale już na zasadzie tramwaju, WKD mogła by jak przedmówca napisał współpracować z TW i jak dawniej WuKaDka mogła by wjeżdżać do miasta.
2015-06-22 12:39:02 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
@ , @pmpoznan - co wy za bzdury piszecie...
Jezeli WKD doprowadza do takich nieprawidlowosci to rece opadaja na ich podejscie do bezpieczenstwa.
Brawo UTK!
Jezeli WKD doprowadza do takich nieprawidlowosci to rece opadaja na ich podejscie do bezpieczenstwa.
Brawo UTK!
2015-06-22 12:49:02 Autor: Tomasz..
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak mnie rozwalają komentarze "specjalistuf" którzy twierdzą, że WKD powinno iść w stronę tramwaju. Proponuje abyście najpierw pojeździli trochę WKD, ale nie raz nie dwa, a tak jak ja - 15 lat niemal dzień w dzień i dopiero później pisali farmazony na temat tego, czy WKD powinna być "w stronę tramwaju".
2015-06-22 13:38:15 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Starają sie chłopaki z UCzeKa jak tylko mogą. No i bardzo dobrze. Każdy jadący pociąg to potencjalne zagrożenie dla ludzi i samochodów. A zagrożenie należy eliminować, tak długo, aż będzie całkowicie zoptymalizowane.
Kiedy niebezpieczeństwo będzie już całkiem zneutralizowane, proponuję pojechać na zasłużoną balangę. Najlepiej busem z ciemnymi szybami, z zaprzyjaźnionej firmy szwagierpola.
Kiedy niebezpieczeństwo będzie już całkiem zneutralizowane, proponuję pojechać na zasłużoną balangę. Najlepiej busem z ciemnymi szybami, z zaprzyjaźnionej firmy szwagierpola.
2015-06-22 15:46:46 Autor: ,
---.lukman.pl
Tomasz'u , sam popatrz na to realnie:
- obecny tabor tramwajowy ma już wystarczające parametry
(moc, pojemność, skrajnia...)
- wspólne parametry sieci i toru ( napięcie 600VDC i V szlakowa zbliżone jak nie równe tj 80km/h)...no dobra ma być 3000VDC
A co do "specjalistuf"... fakt Polibudy Warszawskiej ni Wyższej Szkoły Śpiewu i Tańca w Radomiu nie kończyłem, ale w przeliczeniu na kilometr szlaku koszt tramwaju jest mniejszy.
Ale aspiracje są aspiracjami...po prostu proza życia - będziesz teraz bujał się pojazdami projektu który PESA zakupiła, bo sama nie miała czasu na własny ( była zawalona inną robotą). Z niewydolną klimą i skopanym podwoziem...
- obecny tabor tramwajowy ma już wystarczające parametry
(moc, pojemność, skrajnia...)
- wspólne parametry sieci i toru ( napięcie 600VDC i V szlakowa zbliżone jak nie równe tj 80km/h)...no dobra ma być 3000VDC
A co do "specjalistuf"... fakt Polibudy Warszawskiej ni Wyższej Szkoły Śpiewu i Tańca w Radomiu nie kończyłem, ale w przeliczeniu na kilometr szlaku koszt tramwaju jest mniejszy.
Ale aspiracje są aspiracjami...po prostu proza życia - będziesz teraz bujał się pojazdami projektu który PESA zakupiła, bo sama nie miała czasu na własny ( była zawalona inną robotą). Z niewydolną klimą i skopanym podwoziem...
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |