Partnerzy serwisu:

Wiemy, kto przebuduje bocznicę dla Intercity w Olsztynie

Martyn Janduła 13.01.2017 302

Wiemy, kto przebuduje bocznicę dla Intercity w Olsztynie
Stacja w Olsztyniefot. Martyn Janduła
Przewoźnik wystosował zapytanie ofertowe do potencjalnych wykonawców, zdolnych przebudować infrastrukturę kolejową na terenie swojej bocznicy w Olsztynie Głównym. Zakończone już w październiku składanie ofert doczekało się właśnie rozstrzygnięcia w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty.
Na terenie bocznicy przebudowany i zmodernizowany zostanie układ torowy i międzytorza. Przyszły wykonawca zlikwiduje jeden rozjazd na połączeniu torów nr 711 i 712. Zdemontowane zostaną fragmenty nawierzchni czterech torów nr 711, 713, 714, 715. Powstaną też nowe kozły oporowe. Przewoźnik przewiduje ich pięć. Brakujący odcinek toru nr 712 długości 45 m powstały po demontażu rozjazdu przewiduje się uzupełnić torem.

Przebudowie ulegnie oświetlenie, instalacja elektryczna i pneumatyczna, w ramach prac przewidziano też prace przy instalacjach sanitarnych (odwodnienie). Ponadto wyremontowany zostanie kanał rewizyjny znajdujący się na terenie bocznicy.

Wykonawca będzie miał 10 miesięcy na wywiązanie się z prac zleconych przez PKP Intercity. Oferty można było składać do 21 października 2016 roku w warszawskiej siedzibie spółki. Jedynym kryterium oceny oferty była cena. Prace dążą do dostosowania obsługi taboru na stacjach zwrotnych grupy B i przystosowania ich do obsługi elektrycznych zespołów trakcyjnych na stacji Olsztyn Główny do wymaganych standardów.

Oferty w postępowaniu złożyły trzy podmioty. Za najkorzystniejszą ofertę PKP Intercity uznało tę pochodzącą od konsorcjum NDI. Oferent uzyskał maksymalną liczbę punktów. Druga w kolejności była PKP Energetyka, zaś trzeci – Torkol.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony