Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 24.09.2021 ⚫
9,3k


![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/994856269713617.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144503n2.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144503n3.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144503n4.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144503n5.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144504n6.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144504n7.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144504n8.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144504n9.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144505n10.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144505n11.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144505n12.JPG_60-60.jpg)
![Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia] Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924144505n13.JPG_60-60.jpg)
Chociaż lokomotywa Dragon 2 pokazana przez Newag na Trako pozornie nie różniła się od prezentowanych wcześniej, to wewnątrz elektrowóz skrywa powód do dumy inżynierów z firmy.
Dragon 2 w malowaniu PKP Cargo, z numer 004, jest jednym z pierwszych egzemplarzy, które bez przeszkód mogą poruszać się zarówno pod napięciem krajowym (3 kV DC) jak i stosowanym m.in. u naszych południowych sąsiadów (25 kV 50 Hz AC). Dla przewoźników poszukujących pojazdów dwusystemowych produkowany w kraju Dragon może być szansą na sprawne kursowanie po torach kilku krajów europejskich. Proces homologacji Dragona 2 jest w Czechach i na Słowacji jest w trakcie.
Łącznie PKP Cargo zamówiło w Newagu 24 dwunapięciowe Dragony 2. 7 kolejnych będzie wyposażonych w spalinowy moduł dojazdowy, który umożliwi pojazdom operowanie na niezelektryfikowanych szlakach i bocznicach. O statusie realizacji kontraktu więcej piszemy w tym miejscu.
Newag umożliwił zwiedzającym spacery także wewnątrz pojazdu i zdjęcia z takiego zwiedzania prezentujemy na naszym portalu.
Drugim eksponatem pokazanym na targach był Impuls 2, który może poruszać się po zarówno zelektryfikowanych, jak i niezelektryfikowanych odcinkach torów. Przekazany Zachodniemu Pomorzu egzemplarz z powodzeniem kursuje w tym regionie od kilku miesięcy.
Łącznie PKP Cargo zamówiło w Newagu 24 dwunapięciowe Dragony 2. 7 kolejnych będzie wyposażonych w spalinowy moduł dojazdowy, który umożliwi pojazdom operowanie na niezelektryfikowanych szlakach i bocznicach. O statusie realizacji kontraktu więcej piszemy w tym miejscu.
Newag umożliwił zwiedzającym spacery także wewnątrz pojazdu i zdjęcia z takiego zwiedzania prezentujemy na naszym portalu.
Drugim eksponatem pokazanym na targach był Impuls 2, który może poruszać się po zarówno zelektryfikowanych, jak i niezelektryfikowanych odcinkach torów. Przekazany Zachodniemu Pomorzu egzemplarz z powodzeniem kursuje w tym regionie od kilku miesięcy.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |