Partnerzy serwisu:

Wasiak: Strajk w PR to nowe straty i kolejne środki od podatników. To nie jest fair

Dominik Lebda, Rynek Kolejowy 22.06.2015 197

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-06-22 14:54:25 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Szok! Poza jednym kłamliwym* zdaniem popieram całą wypowiedź ministrzycy z PO.
* - "Ja jestem człowiekiem od pracy a nie od gadania. Oni lubią gadać, gadać i gadać a ja lubię pracować" hahaha!
Nie zmienia to faktu, że z dumą obserwowałem przedwczoraj "zakopanie PO" do grobu pod Areną Ursynów, a na odchodne do działaczy i członków PO krzyknąłem 2x: "złodzieje!"
2015-06-22 15:07:39 Autor: A_A
---.tktelekom.pl
Pani Wasiak, za stan kolei pani odpowiada! Ty...
2015-06-22 15:15:26 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Teraz jedzie Dudłobus i już będzie dobrze,
kierowniczka remizy strażackiej obieca i dadada...
2015-06-22 15:17:24 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Ha ha ha od 1998 bądź 1999 na kolejowych stołkach. Od ministerstwa z Syryjczykiem i Furgalskim poprzez PKP PR, PKP SA... do ministra...
16 bądź 17 lat nieszczęścia dla kolei z powodu tak niekompetentnej osoby.
2015-06-22 15:18:38 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"Pogłębianie strat przez strajk oznacza wyciąganie ręki po nowe środki od podatników. "

A czy trwałe pogłebianie strat przez nieprzemyślane, a wręcz głupie (były wówczas wzorce porównawcze w różnych krajach europejskich, były znane doświadczenia brytyjskie) pseudo-reformy polskich kolei, to było fair?
2015-06-22 15:25:18 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post .Piotr:
""Pogłębianie strat przez strajk oznacza wyciąganie ręki po nowe środki od podatników. "

A czy trwałe pogłebianie strat przez nieprzemyślane, a wręcz głupie (były wówczas wzorce porównawcze w różnych krajach europejskich, były znane doświadczenia brytyjskie) pseudo-reformy polskich kolei, to było fair?"
To było bardzo fair bo słynna święta trójca była autorem tego bubla.
2015-06-22 15:31:57 Autor: kali74
---.sgyl.cable.virginm.net
Usamorządowienie było fair?
Kradziesz pośpiechów była fair?
Kradzierz taboru była fair?
Pół miliarda złotych dla IC a dla PR nic, to jest fair?
Dalsze wstrzymywanie wypłaty zasądzonych prawomocnym wyrokiem pieniędzy dla PR z tytułu nie przelewania tychże w poprzedniej dekadzie, to jest fair?
Mam pytać dalej??
2015-06-22 15:37:01 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Które prawo handlowe pozwala na działalność tego bankruta ogólnopolskiego ?

Polskie rządzenie na widzimisie.

Wiadomo generacja prl rządzi maniery socjalistycznej adoracji.
2015-06-22 15:40:29 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Fair to było gdy w Niemczech stanęli na tydzień.
U nas to jest be.
Zarząd PR poda do sądu? co? Własną ignorancję z arogancją?

MIR nadal ciągiem myśli Bieńkowskiej idzie. Czy to dla pasażera jest?
Spadek połączeń, droższe bilety, niekomunikatywność to czym jest. Zabór połączeń przez aglomeracyjne, co wiąże się z nadmiarem ludzi pracy w PR, a nie zarządu, dyrektorów, marszałków.

Pani Mario.
Kto? tu jest winien? Czy i nie MIR też? Bo to on jest realizatorem polityki transportowej. Oraz państwowych przewoźników IC, PR. Czy aglomeracyjne prawnie i poprawnie działają? Z jakich funduszy? czy przypadkiem nie z PR?
Bijmy się we własne piersi. A może katarakta zawadza?
2015-06-22 16:04:53 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"Szok! Poza jednym kłamliwym* zdaniem popieram całą wypowiedź ministrzycy z PO.
* - "Ja jestem człowiekiem od pracy a nie od gadania. Oni lubią gadać, gadać i gadać a ja lubię pracować" hahaha!
Nie zmienia to faktu, że z dumą obserwowałem przedwczoraj "zakopanie PO" do grobu pod Areną Ursynów, a na odchodne do działaczy i członków PO krzyknąłem 2x: "złodzieje!"
"
Pszemek Wipler wręczył ci paróweczkę?
2015-06-22 16:06:08 Autor: ghji
---.dynamic.gprs.plus.pl
Minister od siedmiu boleści - tylko do jesieni
2015-06-22 16:23:45 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"To było bardzo fair bo słynna święta trójca była autorem tego bubla."
W Internecie krąży nawet ich wspólne zdjęcie :)
2015-06-22 16:23:55 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Nie dziwię się że strajkują. Wasiak i cała ta banda bankomatów odpowiada za to co się teraz dzieje na kolei. Totalne dziadostwo narobiliście, mam nadzieję że już niebawem się to zakończy. JEDNO PKP!!!
2015-06-22 16:30:59 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"W Internecie krąży nawet ich wspólne zdjęcie :)"
http://infokolej.pl/images/fws.jpg
2015-06-22 16:36:28 Autor: abc1
---.toya.net.pl
Jeśli PR rzeczywiście zrealizują swój zamiar i doprowadzą do strajku, to więcej już nie skorzystam ani ja ani moi znajomi z usług tego przewoźnika. Wyjeżdżamy na urlop i trochę nam to pokrzyżuje plany, ale już sobie zorganizowaliśmy transport zastępczy. Natomiast na linii Piotrków - Łódź na pewno już nie skorzystamy z usług PR. Odeszła już na tej linii ogromna liczba pasażerów i mam nadzieję, że jeśli strajk się odbędzie, odejdzie kolejna. To doprowadzi do nieopłacalności i bankructwa. I bardzo dobrze. A pan, panie Miętek, zamiast naganiać do strajku i straszyć, niech Pan rozmawia, bierze się za robotę i natychmiastowo pomaga w restrukturyzacji spółki a nie broni starego systemu i dziadostwa. W Przewozach Regionalnych (PR) pracuje ogrom zbędnych ludzi. Sposób obsługi i odnoszenia się do pasażera to chamstwo na potęgę. Żadnej kultury. Pasażer traktowany jest jak intruz. Do tego stan taboru: smród i syf w prawie każdym pociągu. To trzeba naprawiać a nie strajkować. Proszę popatrzyć na Koleje Małopolskie czy ŁKA w Łodzi. Kultura i świetny tabor. Panie Miętek, niech Pan myśli! Na miejscu prezesa PR, jeśli byłoby to możliwe, w momencie strajku, ogłosiłbym bankructwo i pozbył się problemu raz na zawsze.
2015-06-22 16:41:53 Autor: Kflik
---.dynamic.chello.pl
z innej beczki.
Czy w przyszłym roku będą nowe środki od podatników w PKP IC nawet bez strajku?
2015-06-22 16:46:28 Autor: Kflik
---.dynamic.chello.pl
i powtarzając kali74:

Usamorządowienie było fair?
Kradzież pośpiechów była fair? (niby w świetle prawa, ale czy fair?)
Kradzież taboru była fair? (niby w świetle prawa, ale czy fair?)
Pół miliarda złotych dla IC a dla PR nic od rządu choć też wspierają połączenia dalekobieżne (a czasem nic innego nie ma) oraz kursują po liniach istotnych dla państwa, to jest fair?
Czy unikanie wypłacenia należności za wykonywanie połączeń międzywojewódzkich w pierwszej dekadzie XXI wieku jest fair? (mimo, że to byłby znacznie mniejsze kwoty niż obecnie dostaje PKP IC).
2015-06-22 16:59:40 Autor: Dex
---.skarzysko.vectranet.pl
Cały czas rząd wyciąga łapę do kieszeni podatników po pieniądze i z roku na rok coraz większe. Najlepszą opcja byłaby prywatyzacja, ale ten rząd jak i poprzednicy nie potrafią jej przeprowadzić, więc może faktycznie będzie lepszy długoterminowy strajk, który wyrządził ogromne straty po czy nastąpi trzęsienie ziemi może spółka upadnie i ktoś następny - oby bardziej kompetentny zbuduje coś lepszego.
2015-06-22 17:15:21 Autor: tczewiak
---.google.com
Wyciąć PRY! Koniec z nierobstwem
2015-06-22 17:28:02 Autor: Bubovski
---.dynamic.chello.pl
Parafrazując słowa ministry Wasiak:

Każdy dzień okupowania ministerialnego krzesła przez Panią Wasiak to betonowanie rozpier.duchy na kolei oraz kolejne środki od podatników służące do opłacania jej zbędnego etatu. To nie jest fair.

Dziękuję za uwagę.

Bubovski - były pasażer kolei w Polsce. Obecnie korzystający z przewoźników autokarowych.
2015-06-22 18:18:45 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
Szkoda trochę biedniejszych i mniejszych województw (lubelskie, podlaskie, świętokrzyskie, podkarpackie), których nie stać, aby mieć własną kolej samorządową. Tam niestety monopolista z PR może sobie wyczyniać, co mu się żywnie podoba, bo wie że i tak mu nikt nie podskoczy. Być może wyjściem byłoby stworzenie międzywojewódzkiej, samorządowej spółki przewozowej, na 2-3 województwa. Tylko czy Polacy potrafią się dogadać między sobą?
2015-06-22 18:22:32 Autor: Kflik
---.dynamic.chello.pl
@Dex

Przecież prywatyzacja nic nie zmieni.

Jest tylko szansa, ale nie gwarancja(!!!) na lepsze zarządzanie (co można uzyskać też innymi metodami choć może w Polsce to niemożliwe??)

Dotacja może istnieć niezależnie od faktu czy podmiot jest państwowy czy prywatny, co więcej czasem podmiot prywatny może być skuteczniejszy w wyciąganiu dotacji(!! - tzn będzie brać jej więcej!!)
2015-06-22 18:32:55 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@Malopolanin
Tak. Kuce od Przemka wręczyły mi osmiorniczke z paroweczki.
Czyje wspólne zdjęcie krąży w sieci? Ja z Przemkiem nie pozowałem..
2015-06-22 19:20:28 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@Kflik
W Polszy wszystko co jest państwowe to zło i patologia do zaorania. Umiesz podać choćby jeden wyjątek?
Polsza to nie Norwegia.
@Radko
A co Ci da jedno PKP?
Polsza to nie Rossija ani Kitajce.
@wasiu
Wierzysz, że takie Koleje Wschodnie by coś poprawiły?
Ja wątpię, a Aron już to wielokrotnie uzasadniał.

Do ZZ w PR. Macie wybór: albo się zlikwidujta albo do zaorania z całym PR. Żaden marszałek nie będzie Was karmił, Wy patole i nieroby z kolejowych ZZ.
2015-06-22 19:32:01 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Stefan
Chodziło mi o zdjęcie, które podlinkował Kryniczanin. Czyli Furgalski + Wasiak + Syryjczyk. Trio odpowiedzialne za reformę przedsiębiorstwa państwowego PKP.

To mówisz, że Przemek ci wręczył ośmiorniczkę? :)
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_rXJEc3dT53S9Yt3bOmmVRNtKjpEIw1tP.jpg
2015-06-22 19:43:34 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Czy ministerka Wasiakowa nie uważa, że najwyższy czas ocenić skutki tzw. "reform kolejowych", w których brała aktywny udział, czy też pozostawia to zadanie nowemu rządowi oraz innym organom?
2015-06-22 20:18:27 Autor: Pracownik
---.jeleniagora.vectranet.pl
Gadanie typowe dla rządzących! Nie ma odejścia od strajku. Albo gwarancje paktu pracowniczego, albo STRAJK! Jak Marszałkowie chcą swoich prywatnych kolei,to niech sobie je mają.Dosyć mam każdego dnia niepewnego w tej firmie i słuchania o zwolnieniach i wysłuchiwaniu o tym, że jestem niepotrzebny.
Biadolenie jakie,to straty będą dla firmy i utrudnienia dla podróżnych nie robią na mnie żadnego wrażenia. Podobnie jak na górnikach, kiedy oni strajkowali i kiedy mówiono im ile, to milionów strat przynosi strajk każdego dnia. Nie dość, że przynosił ich strajk milionowe straty, to jeszcze miliardy im dali.

Przestań wygadywać głupoty następczyni Bieńkowskiej!
2015-06-22 20:47:41 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Stefan

Uważam, że powstanie samorządowej spółki przewozowej na wschodzie, Opolszczyźnie czy np. Pomorzu Zachodnim i Lubuskim przynajmniej wprowadziłoby element konkurencji do skostniałego statu quo, gdzie PR co chwile terroryzuje marszałków i pasażerów możliwością zmniejszenia pracy przewozowej czy teraz strajku.
Nie rozumiem zaś o co są teraz pretensje do rządzących, skoro nikt kilka lat temu nie protestował gdy wyrzucano PR poza nawias PKP, zabierano obsługę pociągów pośpiesznych czy przenoszono tabor do picu?
Umarłemu to już nawet kadzidło nie pomoże.
2015-06-22 20:56:11 Autor: Engineer
---.adsl.inetia.pl
Co to za brednie opowiada Pani Wasiak. Podatnicy płacą i płacić będą, niezależnie czy pojadą 14 godzin ze Śląska nad morze, albo z Katowic do Krakowa 2,5 godziny, czy pojadą ostatecznie Busem 45 minut...

I niezależnie czy pociągi w ogóle pojadą...

Dla porównania z Katowic do Gdyni, "węglówką" jechało się 8 godzin(!!!), przez Warszawę CMK-ą 7,5 godziny, a jednostkami do Krakowa 1,20...

Poza tym jak tak bardzo zależy Pani i zarządowi na małych stratach i "dobru podróżnych" to zmniejszcie swoje dochody, a najlepiej zwolnijcie się bo jesteście i zawsze będziecie nierentowni.

Rozdupcyliście kolej, żeby żyło się dla was lepiej, po tym rozdupceniu, ani pasażer ani kolejarz nie ma dobrze, tylko banksterzy.

A co do strajku, to lepiej dać sobie spokój = "to już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść"...
Strajkować trzeba było zanim podzielono kolej na spółeczki.
Teraz makkisnej doradzi jak zamknąć miliony km linii kolejowych i pociąć resztę dobrego taboru na żyletki.
2015-06-22 21:06:37 Autor: szydło z worka
---.adsl.inetia.pl
Platformiarze macie coraz mniej czasu.
Idziemy po was!!!!
2015-06-22 21:10:30 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Towarzysz Jakub Berman nie pomoże.
2015-06-22 21:28:53 Autor: hypodermic
---.toya.net.pl
ZZ nie mogły wybrać lepszego momentu - POwska sitwa stoi pod absolutną polityczną ścianą i zgodzi się na wszystko. A do tego pewnie gdzieś wyskoczą jakieś interesujące nagrania w Misią przy ośmiorniczkach
2015-06-22 21:40:32 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@Malopolanin
Nie Przemek, ino kuce Krula. Przemek równy chłop.
Przez najbliższe 13 h nie mam możliwości otwarcia Twego linku.
@wasiu
Nie ma szans na Koleje Wschodnie, bo marszałkowie nie będą umieli się podzielić wsadzaniem swoich pociotków na stołki. Koleje opolsko-suwalskie to już w ogóle bez sensu.
A tymczasem między Donieckiem a Ługańskiem się udało..
2015-06-22 21:43:15 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ślad Przewozów Regionalnych pójdą pozostałe spółki i jeszcze zaprotestują pozostałe spółki.
2015-06-22 23:18:08 Autor: Kflik2
---.centertel.pl
Ale co wy piszecie o terroryzowaniu przez PR? Im nie wolno gdy nie mogą liczyć na tak obfitą dotacje jaką ma PKP IC? Dlaczego PRy są gorzej traktowane?
2015-06-23 01:46:28 Autor: FSE
---.dynamic.chello.pl
Ratunkiem dla kolei w Polsce jest konsolidacja i stopniowe ujednolicenie taborowe oraz wizualne wszystkim przewoźników. Niech oni sobie działają wszyscy w regionie jak chcą, nawet po 40 przewoźników na województwo, ale MIR musi wprowadzić regulacje, które określą dokładną malaturę składów, zbliżone nazewnictwo, synchronizację rozkładów jazdy i przede wszystkim jednolity system sprzedaży biletów ale nie na zasadzie honorowania, ale jeden blankiet na cały kraj. Od Wojanowa, przez Łódź po Jastarnię jeden blankiet z wszystkimi obwarowaniami prawnymi co w danej sytuacji może pasażer i przewoźnik (awaria, spóźnienie, zwrot części niewykorzystanej trasy).
2015-06-23 01:50:52 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
Mikolskie p*rdolenie. O jednolitym malowaniu czy nazewnictwie w całej Europie raz na zawsze można zapomnieć. Za to wspólny bilet to domena organizatorów przewozu - i tam, gdzie jest to wykonywane, jest to organizowane na szczeblu ponad firmami.

W Polsce dopóki istnieją PR, z jednej strony odwalają temat wspólnej taryfy na poc. osobowe za marszałków, mając honorowaną u większości taryfę REGIO. Z drugiej PR będą blokować każdą inicjatywę przewoźników służącą integracji taryfowej ponad firmami (zrzeszenie, stowarzyszenie), bo to dla wielu marszałków posiadających swój tabor oznaczałoby, że mogą sobie wybrać najtańszego operatora dla swoich jednostek i połączeń w uczciwym przetargu. Na to mafia związkowa, tocząca nie tylko PR ale i całą byłą i obecną grupę PKP nigdy nie pozwoli. Z tej samej przyczyny spółki samorządowe to dla zwiącholskiej mafii dosłownie śmiertelny wróg.
2015-06-23 07:55:47 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Ratunkiem dla kolei jest rozwalenie związków zawodowych. Przewozy Regionalne nie dajcie im się!
2015-06-23 07:58:38 Autor: Antypropagandor
---.dynamic.gprs.plus.pl
Państwowa kolej działa tak samo do dupy jak pańsrwowa kolej, bo oni już zapłatę za usługi otrzymali. I usługi już wykonywać nie muszą, bo po co. A jak zabraknie kasy to po dotację wołają większą - czyli usuga niewykonana = pieniążków za bilety nima, to trzeba jeszcze więcej wyciągnąć tyłem oczywiście bez zbędnego kosztownego przecież wykonywania usługi. Dlatego "jedno pkp" powinno zostać zniszczone, bo będzie jeszcze bardziej samo dla siebie. Potrzebna jest prywatyzacja ale tory muszą zostać państwowe. Przetargi, wspólny bilet. Żadnych związków zawodowych i żadnych przywilejów i broń Boże tych niesprawiedliwych gwarancji pracowniczych dla "równiejszych". I przede wszystkim żadnych wasiaków cY kopaczy. I byłoby normalnie.
2015-06-23 08:01:38 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Gierek
Otóż to! Zaorac ZZ!
2015-06-23 08:05:31 Autor: peron7
---.play-internet.pl
rozpirzyć te PRy i zwiącholi,won,początek końca być musi,moc truchleje
2015-06-23 08:31:38 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Antypropagandor
OK, ale dlaczego tory państwowe?
2015-06-23 10:08:02 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Malopolanin
1/5 działaczy i członków PO tak wyglądała jak ten typ biorący ośmiorniczkę od Przemka. Wygrażał on później kucom z okna trzymając w ręku kubek (z wódą?).
2015-06-23 11:18:29 Autor: Antypropagator
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Stefan banderą: żeby zachować spójność, przejezdność, planowanie. Nie wiem jak miałoby to funkcjonować jako prywatne. Chyba że gdzieś to jest i dobrze działa, ale nie znam jakiegoś dobrze działającego wzorca.
2015-06-23 11:28:14 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Antypropagandor
Spójność i przejezdność zachowuje utrzymanie rozstawu 1435 mm, a nie właściciel.
Planowanie opiera się obecnie o jakąś "perspektywę UE 214-2020", a niebawem nastąpi GrExit najstarszej demokracji świata z jewroSojuza i całe to ich planowanie szlag trafi!
2015-06-23 16:57:47 Autor: Antypropagandor
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Stefan Banderą: zgadzam się i też jestem za własnością prywatną. Zastanawiam się tylko jakby miała wyglądać prywatyzacja PLK, kto by w to chciał zainwestować i jeżeli nie byłby to polski kapitał (a tak pewnie by było) to jaka wyglądałoby to prawnie. Jaka byłaby pewność że linie byłyby utrzymane w przyszłości, jak z własnością gruntów itd.
2015-06-23 17:20:13 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@antypropagandor
PKP tak się spasło przez 97 lat, że istotnie będą trudności w prywatyzacji, ale nie ma innego wyjścia.
Państwo nie powinno mieć żadnej własności ani pieniędzy, bo państwo to zło - twór diabła Lewiatana.
2015-06-24 12:07:35 Autor: WB
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pani Wasiak, a czy fair jest to, że środki finansowe na narodowego przewoźnika kolejowego idą szerokim strumieniem, a dla samorządowego już nie?
2015-06-24 13:15:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@WB
uciąć środki finansowe na każdego przewoźnika do 0 zł i będzie fair
2015-06-24 22:29:28 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Autor: ~
"O jednolitym malowaniu czy nazewnictwie w całej Europie raz na zawsze można
zapomnieć."
To mało kogo obchodzi.
Istotna jest natomiast jednolitość w przekazie dla pasżera, by kolej była "prosta" nie tylko dla MK.
Np. National Rail w UK.

"Za to wspólny bilet to domena organizatorów przewozu"
No pewnie - należy to zrobić.

Nie ma tu żadnego mikolskiego pitolenia, widze kulejarski niedasizm u urzednikow.

"W Polsce dopóki istnieją PR, z jednej strony odwalają temat wspólnej taryfy na poc. osobowe za
marszałków, "
i za to im chwała.

"Z drugiej PR będą blokować każdą
inicjatywę przewoźników służącą integracji taryfowej ponad firmami"
a na takie blokowanie im nie wolno pozwolić.

Powtórzę pytanie:
Dlaczego dotacje do PKP IC mogą być bezproblemowo zwiększane a do PRów nie?
Dlaczego PRy są gorzej traktowane?
Nie jest to wytłumaczeniem dla ministerstwa, że PRy to nie ich sprawa bo kto inny ma je dotować.
Przejazdy międzyregionalne często można odbyć TYLKO pociągiem PR (lub innym samorządowym) a tam nawet gdzie są pociągi PKP IC przewoźnicy regionalni zapewniają skomunikowania. Co JEST TANŚZE niż wydłużanie relacji pociągów PKP IC (które to pociągi są całkowicie nie przydatne przy przejazdach na krótsze odległości ze względu na brak wspólnych biletów okresowych z przewoźnikami regionalnymi oraz masakrycznie wysokie ceny na krótkie odległości).
2015-06-26 00:33:36 Autor: dg69
---.jmdi.pl
Strajk to może jedyne słuszne rozwiązanie problemy kolejarzy, ale i tak to nie poprawi kondycji Przewozów Regionalnych,
Nikt się nie pochyli nad wieloma zaniedbaniami z poprzednich lat i rządów od prawa do lewa.
Potrzebny jest strajk jak robią to nasi 'bracia kolejarze' na zachodzie , ale trzeba mieć do tego odpowiednie zaplecze i 'etos' pracy kolejarza - którym obecnym brakuje.
konkurencja o pasażera ZA WSZELKA CENĘ - zabija kolej.
Kolej nie wychodzi i nie zachęca do korzystania z przewozów,
tylko drapieżnie wymusza bez racjonalnej propozycji współpracy wielu spółek,

Przypominam kolejarze są dla pasażerów a nie odwrotnie.
2015-06-26 00:37:22 Autor: antygłupek
---.adsl.inetia.pl
~Antypropagandor, piszesz o czymś o czym nie masz najmniejszego, zielonego pojęcia.

Jaka prywatna kolej??? Pierwsze efekty takiej kolei miałeś kilka lat temu, 4-wagonowe składy i d...pa, a obok stały zasypane śniegiem wagony innego przewoźnika (PKP doczepiało i wszyscy jechali); defekt lokomotywy to samo, obok stała z towarowego, ale to inna firma, więc się goni loka kilometrami (zlikwidowane i niszczejące szopy) na zapas lub wprowadza najdziwniejsze i niezbyt ekonomiczne obiegi żeby taki awaryjny zapas był, (podział majątku nigdy nie jest optymalny i przewidywalny na przyszłość); dalej poważne incydenty i katastrofy; dalej koleje śmieszne i przewalone gdzieś wielkie pieniądze dosłownie utopione w spółkach córkach pomieszanych z wodą... Nie będę pisał o szczegółach bo to już było podawane w mediach do wiadomości publicznej, jak jesteś trochę inteligentny to poszukaj w necie - znajdziesz na pewno o co kaman...

Jazda na kilka biletów i rozkładów jazdy; brak skomunikowań, bo który przewoźnik pozwoli sobie na straty spowodowane oczekiwaniem na podróżnego z innego opóźnionego z różnych przyczyn składu, i wiele wiele innych utrudnień dla pasażera i pracownika kolei.
No i meritum sprawy - wynagrodzenia prezesów i ich całej świty, każda firma ma swój zespół ludzi, którzy patrzą na tabelki , słupki i wykresy, a co za tym idzie zysk...
Przede wszystkim własny, a nie pracownika (dojnej krowy).


Na koniec: Uważasz, że prywaciarzowi pasażerskiemu nikt nie będzie dawał kasy???
Nic bardziej mylnego!!!

Na całym świecie transport pasażerski jest dotowany, a tylko transport towarowy generuje zyski...

I tu właśnie jest argument i odpowiedź na Twoje pytanie "dlaczego"...

W jednym PKP zyski z transportu towarów, pokrywały straty przewozów pasażerskich.
2015-07-27 18:58:17 Autor: GOGO
---.zamosc.mm.pl
co niektórzy wyglądają jak naćpani, czy marycha jest już zalegalizowana/
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony