Partnerzy serwisu:

Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia

inf. pras 09.04.2021 101

arrow
arrow
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Warszawa Zachodnia: Prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia
Wykonawca przebudowy stacji Warszawa Zachodnia pracuje przy peronach i przejściu podziemnym. Roboty obejmą przylegający do stacji wiadukt kolejowy nad al. Prymasa Tysiąclecia - informuje PKP PLK.
Jak podaje PKP PLK, roboty obejmują teraz remont wiaduktu kolejowego nad al. Prymasa Tysiąclecia. Zapewnią dobry stan obiektu na kolejne lata. Wymieniana będzie zewnętrzna warstwa betonu – tzw. otulina betonowa. Konstrukcja zostanie wzmocniona i zabezpieczona przed korozją. Roboty w środkowej części wiaduktu zaplanowano do lipca br.

Organizacja ruchu została uzgodniona z Miejskim Zarządem Dróg w Warszawie. Dla kierowców przygotowane są znaki oraz tablice informacyjne. Komunikacja między dzielnicą Wola a Ochota będzie utrzymana z wyłączeniem środkowej nawy tunelu. Wykonawca – zgodnie z wcześniejszymi informacjami – rozpocznie roboty po godz. 21:00 w piątek 9 kwietnia.

Na budowie pracuje ponad 70 podwykonawców i dostawców – to 550 osób i 150 jednostek ciężkiego sprzętu. Demontowane są dwa perony dalekobieżne. Wykonawca zdjął stare konstrukcje wiat oraz tory. Gotowe są filary nowego przejścia nad peronami. W kwietniu planowane jest nasuwanie na filary stalowych elementów kładki. Przebudowano dziesiątki kolizji w podziemnych instalacjach. Wykonawca wywiózł grunt i przygotował teren budowy centrum sterowania oraz pomieszczeń do obsługi stacji. Kontynuowane są prace przy ścianach szczelinowych podziemnej konstrukcji stacji – aż do głębokości 26 metrów - informuje PLK.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony