Partnerzy serwisu:

Warszawa: Dlaczego 'zapalił się' wagon metra? Już wiadomo

wu, Transport Publiczny 17.02.2014 154

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-02-17 12:53:23 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Pierwsze problemy pojawiły się w rejonie stacji Ratusz w kierunku Młocin. Wtedy odpadła nakładka z odbieraka, w wyniku czego pojawiło się pierwsze zwarcie i w jednym z wagonów został odcięty napęd. Skład w kursie powrotnym po dojechaniu do Kabat, zgodnie z procedurą i specyfikacją określoną przez producenta, miał zostać wycofany z ruchu.
------------------
Trochę to lekkomyślne, że nie znając przyczyny awarii składu nie wycofano w Młocinach a skierowano go na ryzykowną podróż powrotną na Kabaty i to pełnego ludzi.
2014-02-17 13:35:52 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@życzliwy: Mnie znacznie bardziej martwi możliwość otwarcia drzwi bez wiedzy maszynisty/systemu w wagonie metra i jazdy z otwartymi...
2014-02-17 13:42:06 Autor: Wykolejeniec
---.175.202.241
@g0sc123: Mnie znacznie bardziej martwi to, że taka możliwość wyszła w eksploatacji, a nie w czasie licznych testów, badań i homologacji...
2014-02-17 13:55:57 Autor: W
---.ip.netia.com.pl
Bo nie mogła wyjść... "W trzech składach stwierdzono usterkę drzwi. – Przed zdarzeniem były wykonywane prace serwisowe. W wyniku błędu ludzkiego została wprowadzona możliwość jazdy pociągu z otwartymi drzwiami. Producent usunął tę usterkę – mówi Lejk."
2014-02-17 14:38:13 Autor: zeus04
---.133.22.13
Zawieszenie I stopnia i rama wózka podobne jak w EN97
2014-02-17 14:51:03 Autor: zwus
---.31.180.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A w tym przypadku co komisja ustaliła ??

http://www.rynek-kolejowy.pl/47119/pozar_elfa_kolei_slaskich.htm
2014-02-17 15:01:28 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post zwus:
"A w tym przypadku co komisja ustaliła ??

http://www.rynek-kolejowy.pl/47119/pozar_elfa_kolei_slaskich.htm"
Że przewody NN najlepiej schować w pancerzu np. w stalowej rurze.
2014-02-17 15:04:06 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Litości, dajcie spokój z tym najnowocześniejszym w Europie. Jak tabor, który nie jest sterowany automatycznie (bez maszynisty), może być najnowocześniejszy?
2014-02-17 15:21:34 Autor: GOH
---.dynamic.chello.pl
Redaktorzy RK mogliby przestać karmić nas tą papką marketingową w stylu "najnowocześniejszy..." etc. trochę obiektywizmu...

Kiedy wszyscy poznają ten raport? Można go ściągnąć z jakiegoś źródła? Strona MW nic o tym nie pisze...jakby nic sie nie wydarzyło...Odnośnie pożaru to samo - cisza. Dziwne to trochę...
2014-02-18 23:02:57 Autor: ex pracownik
---.lukman.pl
A mnie zastanawia jedno- konstrukcja odbieraka z tego co widzę jest taka sama jak na alstomie.
Dlaczego więc tu się musiało coś odkręcić ,a tam od lat działa bez większego problemu??
W obu pojazdach tę samą część dostarczył Stemann ( sądząc po zdjęciu ) więc co tu SIEMENS&NEWAG chcą zmieniać w konstrukcji??
W Alstomie ślizg mocowany był z tego co pamiętam na śrubę M12 z łbem pod normalny klucz płaski,podkładki sprężystą i płaską... a tu??
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony