Partnerzy serwisu:

Warszawa – Łódź: Zagrożenie wstrzymaniem prac

dixi 22.05.2014 122

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-22 10:48:32 Autor: Krzysztof G.
---.dynamic.chello.pl
A kto to jest niejaki "dixi"? Dotąd były inicjały redaktorów albo korespondentów, a to skrót od Diana Xi?
2014-05-22 10:52:26 Autor: Pn11
---.ip.netia.com.pl
Jasne, tylko potem niech się nikt nie dziwi, że przewozy spadają na łeb, na szyję.
2014-05-22 11:44:22 Autor: spider84lodz
---.toya.net.pl
Pozdrawiam piękną i mądrą Niewiastę, którą wczoraj miałem okazję spotkać w parku w pewnym mieście o pewnej godzinie na przedmiotowej trasie Łódź-Warszawa.
2014-05-22 23:15:14 Autor: Fry
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masakra, normalnie fatum jakies. A do tego PKP w ogole nie utrzymuje odcinka Skierniewice-Lodz. W latach 90 mierzono tor 2 razy w roku, szlifowano i w razie koniecznosci rownano bardziej podbijarka. Dzis odcinek posiada juz sporo nierownosci (2008 rok koniec modernizacji) a wspomnianych prac nikt nigdy nie prowadzil. Pewnie w 2017 wprowadza ograniczenia i z troche ponad 70min (bo juz nie ma co przywolywac magicznych 65 min) znow bedzie lipa. Na ch... PKP robi taki remont ze po modernie jest jak bylo? Po co w ogole ludziom truc zycie 10-15letnia modermizacja ktora nic nie daje? Ja wiem ze wlasnie o to chodzi zeby budowac w nieskonczonosc a potem od razu to remontowac (tym sposobem na jednym kontrakcie mozna wyzywic cale pokolenie robotnikow jak nie wiecej) a ze,wleczemy sie za Europa jak dziady to to kij w oko pasazerom.

Zenada goni zenade, niekompetencja pozatrudnianych w PKP kolesiow osiaga szczyty, nierobstwo sie panoszy a pasazera sie kopie po d@pie. Na co komu pasazer utazsamiany w PKP z problemem- wrzodem na d@pie. 9 lat rozgrzebanego remontu 130-tu km a konca nie widac.
2014-05-22 23:16:48 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
GDDKiA możliwie wycofa się z instalacji bramek na A2 Łódź - Warszawa, (instalacja systemu elektronicznego, co = przedłużenie darmowości drogi), przez co przewozy na tej trasie jeszcze bardziej dostaną po dupie.
2014-05-23 07:49:12 Autor: są odpowiedzialni
---.lukman.pl
Jak sprywatyzować podmioty z grupy PKP S.A ?

Podać PKP S.A. do sądu o łamanie ustawy o Prywatyzacji i Komercjalizacji PKP.
Dwie warianty wyroków:
- Sąd powoła komisarza , który wszystko sprzeda zgodnie z ustawą.
- Sąd zaskarży ustawę do Trybunału uzasadniając , że jest szkodliwa społecznie.

Prywatyzacja PNI ,straty dla skarbu państwa nie do oszacowania bilansując następujące czynniki;
1.Straty społeczne-zwolniono 1100 pracowników(dodatkowo trudna sytuacja ich rodzin).
2.Odpisy podatkowe BUDIMEXU za niby poniesione straty (niewypłacenie zwolnionym pracownikom odpraw
zawartych w pakcie gwarancyjnym).
3.Straty publiczno-społeczne ze względu na przesunięcie terminów wykonania kontraktów w dalszej
perspektywie wycofanie dofinansowania UE na niedokończone kontrakty .
4.Pokrycie ze środków skarbu państwa lub środków PKP wydatków które miały być
współfinansowane z budżety UE mijającej perspektywy na zaczęte a niedokończone budowy.
5.Strata pasażerów odchodzących od usług PKP ze względu na zbyt długo ciągnące się budowy i
rewitalizacje linii PKP.


Przypomnę , że nadal funkcjonują w PKP osoby odpowiedzialne za prywatyzacje PNI i piastują
intratne stanowiska.
2014-05-24 21:40:22 Autor: podróżnik
---.adsl.inetia.pl
Prawda jest taka, że PLK źle przygotowały przetarg. PFU stworzył mały Kazio a PLK z uporem godnym lepszej sprawy nie przyznały się do błędów tam zawartych. I tak to się uczymy na błędach popełniać jeszcze większe. Czy ktoś za to odpowie? Szczególne wyrazy uznania dla pierwszego dyrektora projektu.
2014-05-25 20:30:54 Autor: kulert
---.mt.pl
To całe PLK to jeden wielki syf. Nie potrafią w ogóle przygotowywać a potem nadzorować owych modernizacji.
Cały czas trąbicie, że prace na odcinku Dębica-Tarnów był prowadzone. W rzeczywistości od końca wakacji na tym odcinku Feroco nie zrobiło praktycznie nic. Dopiero w ostatnich tygodniach wracają bardzo powoli ze sprzętem i zaczynają coś robić, a muszą wybudować nowy most z nowym nasypem. Ten odcinek mieli skończyć pod koniec tego roku, a pewnie będą mieli problem z ukończeniem do końca następnego. Feroco strasznie się ociąga i prace wznowiło dopiero po otrzymaniu pieniędzy. Niestety ich zaangażowanie jest znikome. Warto dodać, że obiecywali budowę mostu w tamtym roku, a ostatnio mieli rozpocząć na początku maja. Wycieli w kilka dni krzaki i nic więcej. Dramat jednym słowem.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony