Warsewicz: Gniewczyna będzie w połowie produkowała tabor na rynek zewnętrzny
Redakcja ⚫ 10.10.2019 ⚫
3,4k
– Chcemy modernizować tabor, na tyle, na ile nasz klient tego potrzebuje. Dobry tabor, to taki, który jest efektywny ekonomicznie, czyli ma sens, jeśli, wykorzystując nowe wagony i lokomotywy, jesteśmy w stanie przewieźć towar taniej. Dlatego ostatnio kupiliśmy ponad 1,2 tys. platform, czy 31 nowych lokomotyw Dragon – mówił podczas targów Trako prezes PKP Cargo Czesław Warsewicz.
– Mają tu znaczenie też pewne elementy regulacyjne, np. unijne wymagania dotyczące hałasu, które zmuszają nas do wprowadzenia cichych wagonów – przypomniał prezes PKP Cargo.
– Biorąc pod uwagę nasze potrzeby widzimy sens w rozwijaniu projektu Gniewczyny, razem z Agencją Rozwoju Przemysłu i firmą Wagony Świdnica, która należy do koncernu Greenbrier. To odpowiedź nie tylko na nasze potrzeby, ale też na potrzeby rynku europejskiego. Zakład, przynajmniej w 50 proc., będzie produkował na rynki zewnętrzne, stąd obecność partnera, który je zna i jego know–how bardzo się przyda – zaznaczył.
– Biorąc pod uwagę nasze potrzeby widzimy sens w rozwijaniu projektu Gniewczyny, razem z Agencją Rozwoju Przemysłu i firmą Wagony Świdnica, która należy do koncernu Greenbrier. To odpowiedź nie tylko na nasze potrzeby, ale też na potrzeby rynku europejskiego. Zakład, przynajmniej w 50 proc., będzie produkował na rynki zewnętrzne, stąd obecność partnera, który je zna i jego know–how bardzo się przyda – zaznaczył.
Komentarze:
Trako

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |