Walczą o powrót pociągów Węgliniec - Lubań Śląski
KODLK ⚫ 13.08.2012 ⚫
166
Archiwum RK
Komentarze:
2012-08-13 12:33:25 Autor: iro
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan marszałek zupełnie nie zna się na kolei i niestety mieszkańcy Dolnego Śląska od 3 lat są ofiarami eksperymentów UMWD. Podobno od czerwca ma się coś zmienić (połączenie pr + kd = powstanie dolnoślaskich kolei dojazdowych - łagodniejsza forma zmiany przewoźnika niż na śląsku) ale nie wiele pomoże to zapuszczonym liniom...
2012-08-13 12:46:56 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"(...) [Mieszkańcy] mają możliwości dojazdu autobusami do Bolesławca, a stamtąd już koleją np. do Wrocławia. Co więcej, autobusy do Bolesławca jadą szybciej niż pociąg, np. z Wykrotów autobus jedzie 25\' a pociąg - 44\'. Według posiadanych informacji liczba kursów jest znaczna i umożliwia dojazd do szkoły i pracy, np. z Wykrotów do Bolesławca funkcjonują 3 kursy autobusowe dowożące na godz. 08:00 (...)\"
No właśnie. Przecież są autobusy. I szybsze są. I więcej ich. I w ogóle. To po co tam jeszcze pociągi? Też tego nie rozumiem... :-/
Poza tym Węgliniec - Lubań Śląski to nie CMK-a czy łącznica w Czarncy. I nie ma na remont pieniędzy. Nawet jeśli są to ich nie ma. Bo to nie CMK-a ani nie łącznica w Czarncy. Łącznica jest ważna, bo łączy się z CMK-ą. A Węgliniec - Lubań Śląski nie łączy się z CMK-ą. Dlatego Węgliniec - Lubań Śląski nie jest ważna i nie ma na nią pieniędzy. Nawet jeśli do wydania są miliony, których PLK-a nie wydała. Bo gdyby to była łącznica i w dodatku łącznica do CMK-i, no... to zupełnie inna sprawa. Ale nie jest, więc nie będzie remontu. Bo to nie jest łącznica. Ani CMK-a.
A poza tym są autobusy, więc czego właściwie ten Komitet chce?
Po prostu trudno nie zareagować takim sarkazmem, gdy czyta się o wiecznej walce komitetów, stowarzyszeń i innych grup o to, by kolej w Polsce była koleją z prawdziwego zdarzenia, przyjazną dla podróżnego i służącą ogólnie pojętemu interesowi społecznemu.
No właśnie. Przecież są autobusy. I szybsze są. I więcej ich. I w ogóle. To po co tam jeszcze pociągi? Też tego nie rozumiem... :-/
Poza tym Węgliniec - Lubań Śląski to nie CMK-a czy łącznica w Czarncy. I nie ma na remont pieniędzy. Nawet jeśli są to ich nie ma. Bo to nie CMK-a ani nie łącznica w Czarncy. Łącznica jest ważna, bo łączy się z CMK-ą. A Węgliniec - Lubań Śląski nie łączy się z CMK-ą. Dlatego Węgliniec - Lubań Śląski nie jest ważna i nie ma na nią pieniędzy. Nawet jeśli do wydania są miliony, których PLK-a nie wydała. Bo gdyby to była łącznica i w dodatku łącznica do CMK-i, no... to zupełnie inna sprawa. Ale nie jest, więc nie będzie remontu. Bo to nie jest łącznica. Ani CMK-a.
A poza tym są autobusy, więc czego właściwie ten Komitet chce?
Po prostu trudno nie zareagować takim sarkazmem, gdy czyta się o wiecznej walce komitetów, stowarzyszeń i innych grup o to, by kolej w Polsce była koleją z prawdziwego zdarzenia, przyjazną dla podróżnego i służącą ogólnie pojętemu interesowi społecznemu.
2012-08-13 15:10:22 Autor: aron bogacz dzięki opiece społecznej
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kuńczą mi środki na internet :(((((((
2012-08-13 16:01:36 Autor: d333
---.146.8.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tam są dwa tory pod drutem, kiedyś im doradzałem aby jeden rozebrać a pozostaly z zysku z materiałów wyremontować na 120, ale ostatnio coś mi się widzi że układy potworzyły się takie że do rozbiórki też trzeba dopłacać więc nic się nie da zarobić i nic się nie da zrobić.
2012-08-13 17:37:37 Autor: Edward G.
---.tktelekom.pl
@ d333 Tam na 100% jest 1 tor pod drutem.
2012-08-14 01:12:21 Autor: bozia
---.range86-171.btcentralplus.com
Szansa na powrót połączeń kolejowych na linii zlikwidowanej dopiero co, trwa od pół roku do pełnego roku...
2012-08-23 11:16:24 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeden tor pod drutem, na którym IZ Wałbrzych nie potrafi utrzymać V=70 km/h (chcą wprowadzić ograniczenie do 30 km/h).
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |