Partnerzy serwisu:

Walczą o modernizację linii z Wrocławia do Zgorzelca

lp, Rynek Kolejowy 28.12.2011 134

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-12-28 10:43:16 Autor: Piotr.
---.kaniup.agh.edu.pl
Ile to już lat ma to dziadostwo? Sporo. I nikt nie beknął.
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3343&start=0
2011-12-28 11:00:08 Autor: były kolejarz
---.internetdsl.tpnet.pl
Ta inwestycja należy do tak zwanych omawianych od lat inie realizowanych gdyż busirze muszą zarobić.
2011-12-28 11:08:42 Autor: Witek
---.unknown.vectranet.pl
Problemem linii 274 jest nie tylko brak środków na prace rewitalizacyjne, ale także brak bieżącego utrzymania ze strony IZ Wałbrzych (po co istnieje ten zakład???) oraz powiązania biznesowo-personalne pomiędzy Dolkomem, a szychami z IZ Wałbrzych, Wrocław oraz IR Wrocław. W efekcie naprawy są przeprowadzane po zawyżonych cenach, o jakości to szkoda gadać (najlepszy przykład to odcinek Janowice-Marciszów tor nr 2, gdzie po remoncie prędkość obniżono z 30 do 20, ponieważ pojawiły się usterki...)
W IZ Wałbrzych brakuje ludzi do prostych prac utrzymaniowych, a komisarze odbierający spartolone inwestycje Dolkomu boją się protestować, ponieważ \"swój swojemu krzywdy nie zrobi\", a nawet jeśli ktoś by się wychylił nieuDULny natomiastby interweniował. Zakładam, że prezes Szafrański o dolnośląskich przekrętach wie, ale po prostu boi się mafii \"S\", więc nie chce zaczynać z nimi walki, którą mógłby przegrać, a jak widać prezesowanie w PLK sprawia mu wiele radości i chyba nie chcę się rozstawać ze stołkiem.
2011-12-28 11:15:31 Autor: kryniczanin
---.146.93.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
Pani Poseł, Panie Pośle może najwyższy czas zobaczyć ile pieniędzy poszło na tą linię za waszych rządów i jaki był czas jazdy. Bardzo ciekawe to jest.
2011-12-28 11:43:43 Autor: Adaś :)
---.c201.msk.pl
A co z linią biegnącą z Kędzierzyna-Koźla przez Nysę do Kamieńca? :/ - pociągi się tam wloką, brak jest połączenia bezpośredniego z Katowic do Kłodzka/Kudowy Zdroju... Otmuchów i Paczków w ogole nie mają połączenia kolejowego... kiedy wreszcie ktoś wyremontuje tą nitkę? Ja osobiście z GOPu bardzo chętnie pojechałbym na jednodniówkę w rejony kotliny Kłodzkiej - ale dziś mi się to nie opłaca.
2011-12-28 13:00:28 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Adaś , słuszne pytanie : zastanawia też to , dlaczego przy okazji modernizacji linii 274 , cała Polska jakby zapomniała , że ta linia kolejowa zaczyna się na stacji : Wrocław Świebodzki! Co zatem z rewitalizacją i przywróceniem planowego ruchu na świebodzkim? Czy jest to choćby nieśmiało rozważane , a jeśli tak , w którą stronę to idzie? Jak wygląda obecnie sytuacja , jeśli chodzi o połączenie kolejowe świebodzkiego z resztą Wrocławia? Pod koniec lat osiemdziesiątych z powodzeniem funkcjonowała łącznica ze stacji Wrocław Muchobór , którą można było wykorzystywać , dla połączenia świebodzkiego z głównym...
O ile poprawiłaby się frekwencja na pociągach z Wrocławia do Wałbrzycha czy Jeleniej Góry , gdyby wykorzystywano stację : Wrocław Świebodzki?
2011-12-28 14:00:11 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tą łącznicą jeżdżą pociągi pasażerskie - osobowe do Wołowa i chyba jeden RE do Drezna. Co do Świebodzkiego, za dużo roboty. Trzeba by wykurzyć ten jarmark stamtąd definitywnie i zbudować ze cztery perony, choćby dla EN57 (dworzec miał połączenie z linią do Poznania i Szczecina)
2011-12-28 16:22:28 Autor: zorientowany
---.icpnet.pl
@Maciek z Lublina
Przy reaktywacji Świebodzkiego raczej frekwencja by spadła. Nikt przy zdrowych zmysłach po przyjeździe na Główny nie poszedłby na Świebodzki lecz na ... PKS.

@Witek
Komisarze to byli w Rosji Sowieckiej
2011-12-28 19:28:21 Autor: dress
---.215.200.89.otvk.pl
@ zorientowany: w dalszym ciągu na kolei są stanowiska komisarzy odbiorczych.
2011-12-28 22:10:36 Autor:
---.152.50.7
Nie no podobno robią tę linię. Nawet chyba gdzieś rozkopali tory. Tylko chłopaki są zaskoczeni tym, że ... nie ma zimy :)

Co do linii i tak na poważnie. Jeśli linia stanie się nieprzejezdna, to może wtedy ktoś zainteresuje się wywozem kruszyw. Ludzie chyba na ulice wyjdą, jeśli kruszywa zaczną wywozić ciężarówkami.
2011-12-29 08:33:43 Autor: rolmops
---.193.171.150
Skoro posłowie pytają o modernizację to dlaczego chcą aby prędkość na 274 wyniosła 100km/h przeciez to oznacza marną rewitalizacja polegającą na likwidacji ograniczeń. Tak na marginesie, wszystkie remonty na 274 wykonywane są obecnie pod 120km/h.
2011-12-29 15:53:42 Autor: pl
---.ssp.dialog.net.pl
Prowadzone są remonty i w przyszłym roku cały odcinek z Wałbrzycha do Jeleniej Góry będzie zmodernizowany (na razie 1 tor). Podobnie poprawia się stan odcinka z Wrocławia do Wałbrzycha, więc nie jest tak, że nic się nie robi. Na 2najbliższe lata pozostał tylko odcinek Jaworzyna - Świebodzice, oraz 1 tor Imbramowice - Ĺťarów, Świebodzice - Wałbrzych. Kolejne lata to zrobienie drugiego toru Wałbrzych - Jelenia Góra oraz Kąty Wr. - Mietków.
Co do kolesiostwa to sytuacja zapewne się zmieni w niedługim czasie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony