W Warszawie coraz więcej Impulsów 2. Nie ma już 14WE [aktualizacja]
Michał Szymajda ⚫ 25.08.2022 ⚫
4,2k
![W Warszawie coraz więcej Impulsów 2. Nie ma już 14WE [aktualizacja] W Warszawie coraz więcej Impulsów 2. Nie ma już 14WE [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl//img/20220825105906skmwwwa.JPG_900-528.jpg)
Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
Do taboru SKM Warszawa weszły kolejne kupione w nowosądeckim Newagu Impulsy 2. Są to jednostki pięciowagonowe. Wszystkich pojazdów, zarówno cztero- jak i pięciowagonowych, będzie 21.
Trwają dostawy nowoczesnych zespołów trakcyjnych dla warszawskiej SKM. – Od 24 sierpnia linię S1 obsługują kolejne dwa (łącznie są więc już na niej cztery) nowe pojazdy pięcioczłonowe Impuls 2, dostarczone do SKM przez Newag – poinformował Karol Adamaszek, rzecznik prasowy SKM Warszawa.
W dni robocze pojazdy obsługują linię S1 z Pruszkowa do Otwocka. Od poniedziałku do piątku kursują w trakcji podwójnej, a w weekendy – w pojedynczej.
Łącznie SKM Warszawa zamówiła w Newagu 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych W Nowym Sączu zamówiono 15 pojazdów pięcioczłonowych i 6 czteroczłonowych. Kupiono je w dzięki dofinansowaniu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020. O tym jak wyglądają nowe pojazdy pisaliśmy tutaj.
Wprowadzenie do ruchu Impulsów 2 kończy przygodę SKM Warszawa z pojazdami serii 14WE, czyli najbardziej zaawansowaną modernizacją EN57. Dość nowocześnie wyglądające konwersje starych jednostek trakcyjnych przestały kursować w SKM w połowie sierpnia. Zostały zwrócone do firmy leasingowej Industrial Division. W taborze SKM Warszawa pozostają jeszcze dwa ich własne 14WE, nie kursują jednak od czerwca.
W dni robocze pojazdy obsługują linię S1 z Pruszkowa do Otwocka. Od poniedziałku do piątku kursują w trakcji podwójnej, a w weekendy – w pojedynczej.
Łącznie SKM Warszawa zamówiła w Newagu 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych W Nowym Sączu zamówiono 15 pojazdów pięcioczłonowych i 6 czteroczłonowych. Kupiono je w dzięki dofinansowaniu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020. O tym jak wyglądają nowe pojazdy pisaliśmy tutaj.
Wprowadzenie do ruchu Impulsów 2 kończy przygodę SKM Warszawa z pojazdami serii 14WE, czyli najbardziej zaawansowaną modernizacją EN57. Dość nowocześnie wyglądające konwersje starych jednostek trakcyjnych przestały kursować w SKM w połowie sierpnia. Zostały zwrócone do firmy leasingowej Industrial Division. W taborze SKM Warszawa pozostają jeszcze dwa ich własne 14WE, nie kursują jednak od czerwca.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |