Partnerzy serwisu:

W nowym rozkładzie może być więcej Flirtów niż Dartów

wu, Rynek Kolejowy 13.10.2015 136

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-13 15:59:31 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
darty to zlom flirty lepsze
2015-10-13 16:08:07 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Flirt ładniejszy i ładnie zabudowany , a swoją drogą wole tradycyjne wygodne wagony , EZETY są strasznie głośnie w środku słychać napędy , klimy głośno chodzą .W wagonach jest cicho wygodnie i przyjemnie . Bez porównania , te nowe EZT one tylko ładne wyglądają nic po za tym , komfortem się kryją i nie ma o czym mówić .
2015-10-13 16:21:02 Autor: hijxethjy
---.dynamic.chello.pl
Nie zawsze jest tak, że nowe EZT są głośne. Jeśli ktoś ma porównanie między np. Flirtem a Elfem to wie, że ten pierwszy jest dużo cichszy i przez to bardziej przyjazny zarówno pasażerom jak i mieszkańcom okolicznych zabudowań.
2015-10-13 16:29:15 Autor: ciekawe
---.icpnet.pl
do @inżynier

po co pisać. przecież wiadomo co się dzieje i co będzie pod koniec miesiąca
2015-10-13 16:29:51 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post hijxethjy:
"Nie zawsze jest tak, że nowe EZT są głośne. Jeśli ktoś ma porównanie między np. Flirtem a Elfem to wie, że ten pierwszy jest dużo cichszy i przez to bardziej przyjazny zarówno pasażerom jak i mieszkańcom okolicznych zabudowań."
Powyżej 36 km/h podmiejskie Elfy i Flirty są bardzo porównywalne...
2015-10-13 16:38:38 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
''Jesteśmy przygotowani na to, że wyjedzie więcej Flirtów niż Dartów...''

Bardzo przepraszam, to jakieś zawody, liga kolejowa, mistrzostwa świata z finałem Bydgoszcz kontra Siedlce? Podziwiam spokój Stadlera, którego próbuje się tu wmanewrować w totalną wtopę Pesy z Dartem. Flirt wyjedzie zgodnie z planem. Dart jak się w końcu zaważy i będzie wiadomo,czy IC naliczy Pesie 37 czy 140 milionów kary za złamanie warunków kontraktu odnośnie ciężaru pociągu...

Szopowska,ty jesteś jeszcze rzecznikiem PKP IC, czy delegaturą Alei Ujazdowskich z placówką w Bydgoszczy?
2015-10-13 16:39:09 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Osobiście jeśli o mnie chodzi , zawsze staram się wybierać składy wagonowe jadąc w dalsza trasę , Jazda EZT jest męczącą .W ubiegłym roku jechałem Pendolino w Czechach do Pragi 3 godziny i powiem szczerze ze po 3 godzinach miałem dość biorąc pod uwagę ze mam problem z zatokami i nie mogę przebywać w klimatyzowanych wagonach . Gdy dojechałem do Pragi i wysiadłem z pociągu nie mogłem dojść do siebie . W drogę powrotną wybrałem skład wagonowy który okazał się wiele przyjemniejszy w podróży . Nic nie mam do EZT są bardzo ładne , ale niestety , za głośne w środku , dla mnie osobiście nie wygodny .
2015-10-13 18:11:50 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post unapologetic bitch:
"''Jesteśmy przygotowani na to, że wyjedzie więcej Flirtów niż Dartów...''

Bardzo przepraszam, to jakieś zawody, liga kolejowa, mistrzostwa świata z finałem Bydgoszcz kontra Siedlce? Podziwiam spokój Stadlera, którego próbuje się tu wmanewrować w totalną wtopę Pesy z Dartem. Flirt wyjedzie zgodnie z planem. Dart jak się w końcu zaważy i będzie wiadomo,czy IC naliczy Pesie 37 czy 140 milionów kary za złamanie warunków kontraktu odnośnie ciężaru pociągu...

Szopowska,ty jesteś jeszcze rzecznikiem PKP IC, czy delegaturą Alei Ujazdowskich z placówką w Bydgoszczy?"
Zauważ, jak delikatnie oswajają z tą wizją stojących w krzakach przeciążonych bubli.

Partner na głównej stronie więc trzeba jak z jajkiem :-)
2015-10-13 19:18:50 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Zauważ, jak delikatnie oswajają z tą wizją stojących w krzakach przeciążonych bubli.

Partner na głównej stronie więc trzeba jak z jajkiem :-)"
Partnerów RK ma wielu, więc zamykajcie oczy, nie czytajcie i nie komentujcie :)
2015-10-13 19:58:50 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Ależ wolno każdemu komentować.Tamte czasy jedynie słusznej linii już dawno minęły.Niektórym pesofilom marzy się powrót do cenzury.To se ne wrati.Zresztą wystarczy że rzeczona firma zacznie się wywiązywać z terminów i deklarowanych przez siebie parametrów.Czy to takie trudne ?
2015-10-13 20:03:51 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
"W nowym rozkładzie może być więcej Flirtów niż Dartów "

Buahahahaha...
A łyżka na to: - Nie-moż-liii-we!

Jak w rozkładzie mogłoby być więcej czegoś, czego nie ma. Fizycznie.

Pracownicy lokomotywowni i wagonowni PICu - pakujcie walizy. Jedziecie do Bydgoszczy składać Acatusy dla małopolski. Macie jeszcze czas, ale wicie, rozumicie...
A wy Małopolanie będziecie pracować przy Dartach. I to migiem!
2015-10-13 20:08:06 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Zgodnie z planem opóźnień Krakusy składają sobie tramwaje :)
2015-10-13 20:09:18 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post obiektywnie:
"Ależ wolno każdemu komentować.Tamte czasy jedynie słusznej linii już dawno minęły.Niektórym pesofilom marzy się powrót do cenzury.To se ne wrati.Zresztą wystarczy że rzeczona firma zacznie się wywiązywać z terminów i deklarowanych przez siebie parametrów.Czy to takie trudne ?"
Czy to takie trudne "postawić" w internecie portal niezależny od producentów, polityków itp.? No to do dzieła! :)
2015-10-13 20:11:14 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post roześmiany:
"Zgodnie z planem opóźnień Krakusy składają sobie tramwaje :)"
Polak potrafi :)
2015-10-13 20:21:04 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Polak potrafi.Z tym że ten z Pesy nie potrafi.Wywiązać się z umów świadomie podpisanych.Cóż taka firma ...
2015-10-13 20:24:33 Autor: wania
---.kyivstar.net
Każdy Polak pociąg kupi, jednak w PESIE tylko głupi.
2015-10-13 20:27:24 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post roześmiany:
"Polak potrafi.Z tym że ten z Pesy nie potrafi.Wywiązać się z umów świadomie podpisanych.Cóż taka firma ..."
Cóż taka firma. Firma nie do pokonania :) Przebój za przebojem, hit za hitem :)
2015-10-13 20:37:40 Autor: -/Goral\-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A przed 25 października odbiorą oficjalnie choć jednego tego złoma z Pesy dla Pi-z-docity?
2015-10-13 20:44:24 Autor: kali74
---.sgyl.cable.virginm.net
Nie jestem przeciwny Pesie, jestem bardzo za polskimi producentami ale nie-na-wi-dzę firm działających nieetycznie! Do takich zalicza się PESA. Zgarnia większosc przetargów z nierealnymi terminami dostaw, potem jest pośpiech a tam, gdzie jest pospiech-jest niestety niechlujstwo! Czy inne firmy ktote startowały w przetargach na których teraz opóźnienia ma PESA może Pesę fizycznie zaskarżyć do sądu??? Skoro są punktowane terminy to po jaki hoooj one, skoro można potem aneks machnąć i przesunąć termin? Nie wspominając już o idiotycznych wskaźnikach dostępnosci taboru wprost z księżyca! Nię cierpię tej firmy nie za jakość taboru lub jej brak tylko za to, jak zachowuje się na rynku...tylko niestety to jest poniekąd system naczyń połączonych...no i potem mamy taki produkt jaki mamy!
2015-10-13 20:44:48 Autor: -/Goral\-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo może będzie kolejny mega spektakularny medialny sukces po wczorajszym otwarciu świnoujskiego gazoportu w budowie i sobotnim otwarciu zapory w Świnnej Porębie, która jest tak gotowa do eksploatacji, jak te bydgoskie Darty ;P
2015-10-13 20:52:44 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post -/Goral\-:
"Bo może będzie kolejny mega spektakularny medialny sukces po wczorajszym otwarciu świnoujskiego gazoportu w budowie i sobotnim otwarciu zapory w Świnnej Porębie, która jest tak gotowa do eksploatacji, jak te bydgoskie Darty ;P"
No przecież jeżdżą po Polsce i można je oglądać nie tylko na zewnątrz :)
2015-10-13 20:56:30 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post -/Goral\-:
"Bo może będzie kolejny mega spektakularny medialny sukces po wczorajszym otwarciu świnoujskiego gazoportu w budowie i sobotnim otwarciu zapory w Świnnej Porębie, która jest tak gotowa do eksploatacji, jak te bydgoskie Darty ;P"
Wydaje mi się, że to nie jest ich ostatnie słowo. Coś czuję, że koło 22 października platformerscy ogłoszą koniec modernizacji Warszawa - Radom, Kraków - Katowice, Kraków - Rzeszów, Wrocław - Poznań :-)

No i postawimy po jednym słupie do Zgorzelca i na Korsze - Ełk, Rzeszów - Ocice a GW i WSI 24 ogłoszą zakończenie elektryfikacji :-)

No co na każdej z tych linii mamy z 5km zmodernizowanego szlaku :-)


Przecież już RK pisał o 160km/h na Sosnowiec - Jaworzno :-)
2015-10-13 20:59:12 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
[[Admin: zmoderowano]
2015-10-13 21:02:42 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post roześmiany:
" [[Admin: zmoderowano] "
No jakoś nie wydaje mi się, abyś miał tu coś do powiedzenia :)
2015-10-13 21:28:27 Autor: Adam Zz
---.dynamic.gprs.plus.pl
"Po wyborach pęknie bańka mydlana pod nazwą "DART od PESY dla Intercity". Na razie optymizm i
cicho sza, bo to projekt unijny, ministerialny a więc wyborczo - wizerunkowy. W PIC wylatują z
pracy ludzie poddający w wątpliwość jego powodzenie i "solidność" producenta. Ekspozytura PO
na Żelaznej działa... "

A to nie jest tak że PO stanęła pod pręgierzem opinii publicznej która zhejtowała z użyciem prawackich szczujni Pendolino i wywołała nacjonalistyczną histerię? Problemy z DARTem obnażą sens również pisowskiego ujadania (dosadnie- enia) i ozłocą Pendolino.
2015-10-13 21:49:24 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
PESA jest najbardziej innowacyjną firmą taborową na świecie, jako pierwsza wprowadziła do sprzedaży zestawy tramwajowe do samodzielnego montażu. widać pewne zapożyczenia z branży modelarskiej, w tej innowacji mogło pomóc to, że większość produktów to prototypy-modele ;-)
2015-10-13 23:00:36 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Dobre :) Są nawet tak elastyczni że dają dużo więcej za te same pieniądze.O ile ton więcej prędzej czy później się dowiemy.Ciekawe będzie Dart czy raczej fart (z angielskiego) ....
2015-10-14 00:59:57 Autor: -/-Goral-\-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Adam Zz

Hejt na Pędoszmacie za jej nie-polskość i anty-zagraniczna histeria to jedno, ale dlaczego akurat POstawiono na Pesę i Darta? Bo ekipa PO bezmyślnie nienawidzi niejakiego Zbigniewa J., o czym wyraźnie i jasno mówi zawartość pewnych wiadomych taśm?

Nie wiem, czy wiesz, że JEST (i jeździ) produkt jak najbardziej polskiej produkcji, który spokojnie mógłby ten niewypał pod nazwą Dart zastąpić? Nazywa się Impuls i to on - a nie żaden produkt Pesy - dzierży jak na razie rekord prędkości taboru polskiej produkcji.
2015-10-14 02:10:07 Autor: -/- Goral -\-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Jak pewnie wiesz fanem - ani wyborcą - PiSu uchowaj Boże nie jestem i 25.10. nie będę, ale nie wiem, czy kierownictwo PO naprawdę aż tak oderwało się od jakiejkolwiek realnej rzeczywistości, że kompletnie nie zauważa, że tymi szopkowatymi otwarciami i nachalną propagandą sukcesu bardziej sobie szkodzi niż pomaga? Jeżeli już nawet TVN i Wyborcza - nie wprost, ale jednak - przyznają, że otwarcie gazoportu było absolutnie absurdalną hecą wyłącznie na użytek kampanii wyborczej, to wg mnie jest to już faktycznie apogeum istnego bareizmu w wykonaniu PO...

Zresztą co wyciągać daleko posunięte wnioski, przecież na pierwszy rzut oka widać, że wyniki sondaży nie są w najmniejszym stopniu uzależnione od "starań" ekipy z PEK na czele, tylko od aktualnych wypowiedzi Jarosława K. i Antoniego M. A nawet samej ich widoczności w mediach, nie muszą nawet nic mówić, bo zasada jest prosta jak drut - nie ma Jarka i Antka, to PiS jedzie w górę, są - PiS spada ;)
2015-10-14 06:56:38 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@wdr:
Bombardier wysyłał zespawane i polakierowane nadwozia do MPK S.A. w Krakowie, gdzie wagony były montowane... Polska od wielu już lat "eksportuje" pracowników, studentów i żołnierzy. Ludzie są też wysyłani na praktyki, staże itp. często za granicę, ale i Bydgoszcz jest ładnym miastem. Firmy w Polsce bardzo chętnie korzystają z agencji pracy np. pracy tymczasowej. W Polsce np. bardzo wielu maszynistów i nie tylko jest sezonowo "przenoszonych" z jednego końca kraju w drugi. W macierzystym zakładzie dostają urlop bezpłatny, a w drugim są przyjmowani, czyli "delegacja" się już nie należy. Prawdopodobnie emigrant z Londynu szybciej dojedzie do rodzinnego domu niż mój kolega z Poznania do Biecza czy Zagórza. Maszynista PR który zginął pod Szczekocinami był z okolic Szczecina, a firma delegowała go sezonowo do OIDP Krakowa...
2015-10-14 06:59:23 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post -/- Goral -\-:
"@ Kryniczanin

Jak pewnie wiesz fanem - ani wyborcą - PiSu uchowaj Boże nie jestem i 25.10. nie będę, ale nie wiem, czy kierownictwo PO naprawdę aż tak oderwało się od jakiejkolwiek realnej rzeczywistości, że kompletnie nie zauważa, że tymi szopkowatymi otwarciami i nachalną propagandą sukcesu bardziej sobie szkodzi niż pomaga? Jeżeli już nawet TVN i Wyborcza - nie wprost, ale jednak - przyznają, że otwarcie gazoportu było absolutnie absurdalną hecą wyłącznie na użytek kampanii wyborczej, to wg mnie jest to już faktycznie apogeum istnego bareizmu w wykonaniu PO...

Zresztą co wyciągać daleko posunięte wnioski, przecież na pierwszy rzut oka widać, że wyniki sondaży nie są w najmniejszym stopniu uzależnione od "starań" ekipy z PEK na czele, tylko od aktualnych wypowiedzi Jarosława K. i Antoniego M. A nawet samej ich widoczności w mediach, nie muszą nawet nic mówić, bo zasada jest prosta jak drut - nie ma Jarka i Antka, to PiS jedzie w górę, są - PiS spada ;)"
A co powiedz na groźby Pani Katarzyny Kopacz

Jak Mama nie będzie premierem uciekam.

Gorzej niż w przedszkolu.

Po takim tekście -2%.

Ja obstawiam 25 wyniki Pis 52% PO 13% Kukiz 12% Korwin 6%. Zlew 7,5, Petru 4,5 i PSL 4,5
2015-10-14 07:24:47 Autor: kkk
---.opera-mini.net
hahahaha, fantazje to Ty masz dobre ;)))
2015-10-14 07:25:21 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ kali74:
Są na rynku podwykonawcy którzy mają możliwości techniczne oraz ludzkie i Pesa o tym wie. W przeszłości choćby Autosan z Sanoka wspomagał naszych producentów taboru... Zresztą "ciekawe" rzeczy wygadują nasi mentorzy np. ostatnio w TVP Lech Wałęsa. Ja tam wolę osiadły tryb życia, no ale kosmopolici przecież mają rację ;) Jedna firma nie ma wpływu na mody, nastroje i wszechobecną praktykę.
2015-10-14 09:00:20 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Wydaje mi się, że to nie jest ich ostatnie słowo. Coś czuję, że koło 22 października platformerscy ogłoszą koniec modernizacji Warszawa - Radom, Kraków - Katowice, Kraków - Rzeszów, Wrocław - Poznań :-)

No i postawimy po jednym słupie do Zgorzelca i na Korsze - Ełk, Rzeszów - Ocice a GW i WSI 24 ogłoszą zakończenie elektryfikacji :-)

No co na każdej z tych linii mamy z 5km zmodernizowanego szlaku :-)


Przecież już RK pisał o 160km/h na Sosnowiec - Jaworzno :-)"
No, czekam z niecierpliwością. Podobnie jak na to:
"Uroczyście ogłosimy około 20 października powrót do Oświęcimia, konferencja, wizyta gospodarska w terenie.

W ostatni tydzień kampanii robi się oficjalne powroty.

Zobacz kto kandyduje z Oświęcimia z PO a będziesz wiedział na co pójdzie a właściwie na kogo kampanię kasa zajumana z Kryniczanki i innych."
Przypominam - póki co na pociągach do Oświęcimia kampanię robi burmistrz Zatora z PiS.
2015-10-14 09:04:55 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Adam Zz:
""Po wyborach pęknie bańka mydlana pod nazwą "DART od PESY dla Intercity". Na razie optymizm i
cicho sza, bo to projekt unijny, ministerialny a więc wyborczo - wizerunkowy. W PIC wylatują z
pracy ludzie poddający w wątpliwość jego powodzenie i "solidność" producenta. Ekspozytura PO
na Żelaznej działa... "

A to nie jest tak że PO stanęła pod pręgierzem opinii publicznej która zhejtowała z użyciem prawackich szczujni Pendolino i wywołała nacjonalistyczną histerię? Problemy z DARTem obnażą sens również pisowskiego ujadania (dosadnie- enia) i ozłocą Pendolino."
Pewnie, że tak było. A Szydło, Beata Szydło, nadal zamierza kupować w Pesie:
(wPolityce - specjalnie dla Kryniczanina, bo jest taki niezależny i obiektywny, więc TVN24 określa mianem WSI24 [dokładnie tak samo jak samodzielnie myślący czytelnicy tych niezależnych i obiektywnych mediów typu wPolityce czy Niezależna])
http://wpolityce.pl/polityka/258211-beata-szydlo-na-kongresie-pis-ostatnie-8-lat-to-ciagle-mowienie-polakom-nie-da-sie-my-mowimy-ze-mozna-przemowienie
"Zamiast włoskiego pociągu - można kupować polską Pesę, zamiast chińskich autokarów, polskie Solarisy. To powinien być nasz cel - budowanie polskiej marki."
2015-10-14 09:14:54 Autor: mk
---.static.ip.netia.com.pl
W odpowiedzi na post zeus04:
"Polak potrafi :)"
Problem w tym, że wcale "Krakusy" sobie nie składają tramwajów, tylko składają je dla Warszawy, Łodzi, Torunia czy Wrocławia.
Nie mogą składać sami dla siebie.
Z resztą Łódź też składa tramwaje w Bydgoszczy. A swojej roboty zrobić nie ma kiedy.
Wszystko po to, żeby nie stracić dotacji, bo jak ją stracą, to Pesa otrzyma od tych miast propozycję nie do odrzucenia. Pesa będzie musiała oddać część kasy za tramwaje. I ta część mała nie będzie - będzie zależna od utraconego dofinansowania. Świetna perspektywa.
2015-10-14 09:27:51 Autor: \ G o r a l /
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

I niech ucieka, nikt jej nigdzie nie trzyma ;)

Może nawet lecieć z Radomia via Ryga ;P

Owszem, nie ukrywam, że jako ateista i światopoglądowy lewak też się trochę obawiam tej katotalibańsko-kaczystowsko-smoleńskohisteryczno-związkozawodowej szopki, która nastanie wraz z przejęciem władzy przez PiS, ale chyba lepsza taka szopka od tej obecnej z Bareją i potiomkinowskimi wsiami w roli głównej... Inna rzecz, że jak Kaczka z Dudusiem i Beciom przegną w poziomie histerii, to ich ludzie obalą równie szybko jak w 2007 r. ;)
2015-10-14 09:39:51 Autor: /\ G o r a l /\
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

No i to PiSowi przyleje na odlew rozkręcający się coraz śmielej kryzys chiński, który wespół z Unią i tzw. polityką klimatyczną zatopi kopalnie i wsadzi Kaczce na głowę 100 tys. roszczeniowych górników głośno wołających "dawaj kasę". Co może być naprawdę niezłym spektaklem, wartym zobaczenia nawet za cenę szopki katotalibańskiej, he, he, he... ;D
2015-10-14 09:41:39 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"Pewnie, że tak było. A Szydło, Beata Szydło, nadal zamierza kupować w Pesie:
(wPolityce - specjalnie dla Kryniczanina, bo jest taki niezależny i obiektywny, więc TVN24 określa mianem WSI24 [dokładnie tak samo jak samodzielnie myślący czytelnicy tych niezależnych i obiektywnych mediów typu wPolityce czy Niezależna])
http://wpolityce.pl/polityka/258211-beata-szydlo-na-kongresie-pis-ostatnie-8-lat-to-ciagle-mowienie-polakom-nie-da-sie-my-mowimy-ze-mozna-przemowienie
"Zamiast włoskiego pociągu - można kupować polską Pesę, zamiast chińskich autokarów, polskie Solarisy. To powinien być nasz cel - budowanie polskiej marki.""
Tak się składa, że tutaj całkowicie się z nią nie zgadzam - bo gada głupio. Powinno się kupować tabor sprawdzony w bojach, dostarczany na czas.

Pesa za wszelkie opóźnienia powinna mieć w każdym przetargu w PL minus 70% pkt na starcie za brak terminowości.

I tak zamiast Gammy - niezawodny Traxxx sprawdzony w bojach, zamiast dartów - Flirty.

Mniejsza ilość - jednak pewnego i sprawdzonego taboru.

Ja nie jestem Polskofilem = musi być Polskie - bo nie musi jak jest lepsze.
2015-10-14 09:42:43 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post /\ G o r a l /\:
"@ Kryniczanin

No i to PiSowi przyleje na odlew rozkręcający się coraz śmielej kryzys chiński, który wespół z Unią i tzw. polityką klimatyczną zatopi kopalnie i wsadzi Kaczce na głowę 100 tys. roszczeniowych górników głośno wołających "dawaj kasę". Co może być naprawdę niezłym spektaklem, wartym zobaczenia nawet za cenę szopki katotalibańskiej, he, he, he... ;D"
Zauważ, że Chiny mogą bezpośrednio zadziałać na zmiany w PLK - drastyczne zmniejszenie ciężkich towarów - PLK leży.
2015-10-14 09:58:11 Autor: \/ Goral /\
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Spowolnienie w Chinach przywali wszystkim i wszędzie. I to bardziej niż się komukolwiek na chwilę obecną wydaje, już nie będzie zielonej wyspy, nawet w ujęciu statystycznym ;)
2015-10-14 10:00:10 Autor: MK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ED74 dalej w krzakach na Prokocimiu...
2015-10-14 10:06:06 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post \/ Goral /\:
"@ Kryniczanin

Spowolnienie w Chinach przywali wszystkim i wszędzie. I to bardziej niż się komukolwiek na chwilę obecną wydaje, już nie będzie zielonej wyspy, nawet w ujęciu statystycznym ;)"
Już nie przesadzaj :-)
2015-10-14 10:14:10 Autor: --- Goral ---
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Pogadamy za rok, dwa, trzy, a na razie wejdź sobie choćby na stooq'a i wygeneruj wykresy wszystkich głównych indeksów na świecie począwszy od mniej więcej maja-czerwca.
2015-10-14 10:29:49 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post --- Goral ---:
"@ Kryniczanin

Pogadamy za rok, dwa, trzy, a na razie wejdź sobie choćby na stooq'a i wygeneruj wykresy wszystkich głównych indeksów na świecie począwszy od mniej więcej maja-czerwca."
Wiem, lecą w dół. W sumie u nas może być ściana prosta jak taka Agora zostanie odcięta od "reklam" ":-)

Im Chiny nie groźne :-)

Jest większe zagrożenie :-)
2015-10-14 10:56:01 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Klasyczny przykład kłamliwej nadinterpretacji.Beata Szydło nigdzie i nigdy nie powiedziała : " Jak zostanę p.premier to będę kupowała w pesie" albo "zamierzam kupować w pesie".Równie dobrze można powiedzieć że będzie kupowała tylko w Solarisie.Po prostu podała przykłady tych polskich firm z których Solaris jest godny zaufania a pesa tylko medialna.Ona nawet pewnie nie wie że w Bydgoszczy dobrze produkują tylko opóźnienia (szeroki wachlarz możliwości) i zestawy do samodzielnego montażu w powiązaniu ze stawianiem pod ścianą zamawiającego.Po wyborach może ktoś jej wytłumaczy że to zabawka PO i jak ona działa i kolej da sobie z tą średnio rzetelną mówiąc oględnie firmą spokój na korzyść innych producentów.
2015-10-14 11:00:03 Autor: mac
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aż dziw bierze jak wielu z Państwa myśli bardzo krótkowzrocznie. Stadler to stara firma która tylko cieszy się z takich głosów jak tu. Flirt był praktycznie gotowy w momencie ogłoszenia wyników przetargu. Dart dopiero w planach. Więc chyba logiczne jest że musi rodzić się z większymi trudnościami. Wiele osób w Polsce jest po prostu zakochanych w niemieckim podejściu do gospodarki, ale jak te zasady się przeszczepia na grunt rodzimy to awantura że byle co i byle jak. Dajmy szansę Pesie. A myślę, że afera Volkswagena jest jednoznacznym przykładem,że to co zachodnie tylko pozornie bywa lepsze, a często jest starą technologią pięknie opakowaną. Jeśli chce sie żyć w lepszym i bogatszym kraju to trzeba inwestować w polskie firmy.
2015-10-14 11:27:35 Autor: ciekawe
---.icpnet.pl
@mac

Stadler - stara firma, stara technologia. Pesa - nowoczesna firma, najnowsze technologie. CIEKAWE ???

i skoro pewne rzeczy były/są takie logiczne to dlaczego tej logiki zabrakło w PESIE :)
2015-10-14 11:35:30 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Owszem, dajmy szansę Pesie czy Newagowi, czy jakiejkolwiek innej firmie.
Ale dajmy szansę (w domyśle na zaprojektowanie, skonstruowanie prototypu, przetestowanie, zbudowanie egzemplarzy seryjnych) to znaczy dajmy na to również i odpowiedni czas.
A nie wymyślajmy, że oto maja nam zbudować całkiem nowy pociąg i mają na to czas... do końca roku (przykładowo). A potem nie dziwmy się, że jest to kompletnie nierealne i w związku z tym miejmy pretensję jedynie do siebie jako zamawiającego, że zawarliśmy kontrakt, który u samego zarania nie miał szans na realizację, bo dla nas tak naprawdę istotne było tylko kryterium ceny, a nie faktycznych możliwości producenta.
2015-10-14 12:09:43 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Przepraszam bardzo - przecież PESA miała 10 lat DEKADĘ od rozpoczęcia zabawy z ED74, można było w tym czasie nauczyć się na błędach.
2015-10-14 12:10:31 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Dekadę od chwili rozpoczęcia planów produkcji. Jeszcze przecież był prototyp ED 59 przed ED74.
2015-10-14 12:25:00 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Stadler miał więcej czasu na naukę oraz ponad pół roku wcześniej podpisaną umowę opiewającą na większe pieniądze.
2015-10-14 12:39:30 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ Kryniczanin:
W boju najlepiej sprawdzają się ludzie :) Bombardier nawet nie startował z Traxxami, więc nie mogło ich być. Stadler widocznie produkuje za drogo itd. :)
2015-10-14 13:02:34 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Pisząc "dajmy szansę" miałem na myśli wzięcie pod uwagę przez zamawiającego realnych możliwości producenta w chwili startowania firmy do przetargu. Pesa - co tu ukrywać ich nie miała, a przynajmniej nie na zbudowanie od zera nowego składu. A dekada? No cóż - jakby zmarnowana. Bo w tym czasie można było spokojnie opracować JEDEN za to udany i dopracowany modułowy skład, który można byłoby łatwo dostosowywać do wymagań zamawiającego, a potem tylko go odpowiednio wypromować i sprzedawać, sprzedawać, sprzedawać.
Zamiast wypuszczać coraz to nowe konstrukcyjnie modele w liczbie kilku, kilkunastu sztuk i przerzucać siły na coraz to nowe projekty (EZT, SZT, lokomotywy, tramwaje), które siłą rzeczy jako cały czas nowe i małoseryjne konstrukcje wszystkie są obarczone chorobami neonatalnymi.
Nawet Acatusy, które klepią już w odmianach od tylu lat nie są wolne od błędów.
2015-10-14 13:31:41 Autor: ///Goral\\\
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby PO* nie miało paranoicznej alergii na Jakubasa, to teraz nikt by się nie zastanawiał nad tym, czy w ogóle JAKIKOLWIEK/CHOĆ JEDEN Dart pojawi się w ruchu planowym w połowie grudnia, tylko mielibyśmy co najmniej kilka odebranych wydłużonych wersji Impulsów z bardziej komfortowym wnętrzem. Ale nie, tłustych misiów się na Wiejskiej 12a nie toleruje, prawda?


---
* nie cała PO, bo sporo samorządów wojewódzkich - z PO - tabor Newagu kupiło, tak EZT, jak i SZT
2015-10-14 14:32:28 Autor: Xjxxjsjjs
---
@zeus Składanie Bombardierow przez pracowników MPK było chyba uzgodnione wcześniej w ramach przetargu, a nie jak teraz na szybko, żeby dotacji z Unii nie stracić :-D
2015-10-14 14:39:09 Autor: Bozia
---.elektron.com.pl

Bozia
Jeżeli część połączeń wyjedzie dopiero w marcu/kwietniu to PIC może zapomnieć o dobrym wyniku przewozowym za 2016.
2015-10-14 15:01:08 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
A jakie to ma znaczenie? Składy do samodzielnego montażu nie są nowością w Krakowie, ani na świecie. Im więcej nowoczesnych pojazdów, tym mniej ludzi potrzebnych do ich utrzymania...
2015-10-14 15:52:55 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ mk

> Problem w tym, że wcale "Krakusy" sobie nie składają tramwajów, tylko składają je dla Warszawy, Łodzi, Torunia czy Wrocławia. Nie mogą składać sami dla siebie.

Nie powielaj bzdur.
Nie ma żadnych przepisów zabraniających pracownikom Pesy (a takimi są teraz krakowianie) pracy na dowolnym stanowisku u swojego pracodawcy.
------------------------


@ Kryniczanin

> I tak zamiast Gammy...

Jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach.
Żeby być wiarygodnym szczegóły nie mogą "nie grać".
2015-10-14 19:54:14 Autor: lolek1
---.97.25.244
Nie można odebrać pojazdu niezgodnego z SIWZem !!! prokuratura już czeka
2015-10-14 21:32:31 Autor: Krzysztof_Wroc
---.mick.pl
@jatal

Przepisów w Kodeksie Pracy ako takich nie ma, ale umowa o dofinansowanie unijne zabrania takich praktyk. Dlatego krakowscy pracownicy budują tramwaje np. dla Bydgoszczy
2015-10-15 08:45:56 Autor: Pasażer1985
---.static.ip.netia.com.pl
Nie, umowa o dofinansowanie nie zabrania takich praktyk. Pracownik jest na urlopie bezpłatnym i swoboda podjęcia pracy zezwala mu w tym czasie podpisać umowę z PESĄ.
W tym czasie jest on jej pracownikiem i wykonuje pracę pod kierownictwem PESA.
Mikolscy eksperci od praw wszelakich. Pieprzycie bzdury, aż łatwiej kupę z rana zrobić... .
2015-10-15 10:07:35 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
Czyli typowa czynność pozorna. Innymi słowy ominięcie prawa.
Polskie urzędy skarbowe za mniejsze przewałki nakładają milionowe kary...
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony