W Kolejach Mazowieckich jest już 26 Flirtów III
inf. pras., oprac. ms ⚫ 29.12.2021 ⚫
6,2k

Fot. Stadler
Koleje Mazowieckie mają już w swoim taborze 26 nowoczesnych pięcioczłonowych Flirtów III.
– Właśnie dostarczyliśmy do naszego klienta kolejnych pięć elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt. Tym samym we flocie mazowieckiego przewoźnika jest już 26 nowych pociągów od Stadler Polska – poinformowała Marta Jarosińska, rzeczniczka prasowa Stadlera.
Jak informuje producent: pojazdy zostały wyprodukowane w ramach trzeciej umowy wykonawczej podpisanej we wrześniu 2020 r. opiewającej na 12 jednostek. Pociągi będą kursowały na trasie Skierniewice – Warszawa – Mińsk Mazowiecki.
Wartość zamówienia na 12 pojazdów to blisko 398 mln zł (brutto). Cena obejmuje zakup pojazdów jak również przeszkolenie pracowników KM. Zgodnie z umową spółka Stadler Polska będzie również świadczył usługi utrzymania pojazdów.
W niedalekiej przyszłości będzie to miało miejsce w Sochaczewie – gdzie budowane jest właśnie zaplecze techniczne do obsługi nowych pojazdów. W ramach przewidzianego prawa opcji, będą miały również możliwość zlecenia wykonania do dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych pojazdów. Projekt uzyskał dofinansowanie z POIiŚ 2014-2020 w wysokości 126,05 mln zł.
Łącznie Koleje Mazowieckie zrealizują w Stadlerze zamówienie na 61 pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. To największy kontrakt kolejowy na dostawy taboru od dziesięcioleci.
Jak informuje producent: pojazdy zostały wyprodukowane w ramach trzeciej umowy wykonawczej podpisanej we wrześniu 2020 r. opiewającej na 12 jednostek. Pociągi będą kursowały na trasie Skierniewice – Warszawa – Mińsk Mazowiecki.
Wartość zamówienia na 12 pojazdów to blisko 398 mln zł (brutto). Cena obejmuje zakup pojazdów jak również przeszkolenie pracowników KM. Zgodnie z umową spółka Stadler Polska będzie również świadczył usługi utrzymania pojazdów.
W niedalekiej przyszłości będzie to miało miejsce w Sochaczewie – gdzie budowane jest właśnie zaplecze techniczne do obsługi nowych pojazdów. W ramach przewidzianego prawa opcji, będą miały również możliwość zlecenia wykonania do dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego z dostarczonych pojazdów. Projekt uzyskał dofinansowanie z POIiŚ 2014-2020 w wysokości 126,05 mln zł.
Łącznie Koleje Mazowieckie zrealizują w Stadlerze zamówienie na 61 pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. To największy kontrakt kolejowy na dostawy taboru od dziesięcioleci.
Komentarze:
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |