Partnerzy serwisu:

voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku

informacja prasowa voestalpine Signaling Sopot 17.04.2019 1,6k

arrow
arrow
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
fot. voestalpine Signaling Sopot Fabryka voestalpine Signaling Sopot w Trąbkach Wielkich
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
voestalpine SIGNALING Sopot – podsumowanie 2018 roku
Rozwój kolei w Polsce i chęć szybszego oraz bezpiecznego przemieszczania się za pomocą tego środka transportu wymusza na zarządcach infrastruktury konieczność inwestowaniaw urządzenia i systemy przystosowane do stawianych coraz wyższych wymagań, a na dostawcach ciągłe doskonalenie i rozwój produktów. voestalpine SIGNALING Sopot, chcąc sprostać oczekiwaniom klientów, od lat dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez firmę systemy gwarantowały innowacyjność, niezawodność, trwałość a także bezpieczeństwo ruchu kolejowego. W ostatnim roku firma aktywnie współpracowała przy realizacji wielu inwestycji, o których kilka słów poniżej.
Licznik osi UniAC produktem wiodącym

Funkcjonowanie kolei w takim kształcie jak obecnie, trudno jest sobie wyobrazić bez dobrych i niezawodnych systemów sterowania ruchem kolejowym. Wsparciem tej potrzeby zarządcy infrastruktury jest system liczenia osi UniAC1, który już od kilku lat stanowi produkt sprawdzający się w polskich realiach dzięki swojej prostocie w użytkowaniu, jak również możliwości dowolnego konfigurowania pod realne potrzeby użytkowników.

Dużą wartość zarówno dla firm budowlanych, jak i ostatecznych odbiorców stanowi dostawa gotowych rozwiązań „pod klucz”, a także niezawodny dostęp do wsparcia technicznego producenta. Warto wspomnieć, że system UniAC1 jest coraz częściej stosowany w trakcie fazowania robót budowlanych, a także w aplikacjach związanych z kontrolą niezajętości szlaków oraz w modernizowanych na sieci PKP PLK blokadach linowych.
Zapewnienie elastycznej i proaktywnej współpracy z klientami jest możliwe również dzięki procesom rozwojowym i produkcyjnym realizowanym całkowicie w Polsce, w zakładzie produkcyjnym w Trąbkach Wielkich koło Gdańska oraz w Sopocie.

W minionym roku voestalpine SIGNALING Sopot dostarczyła ponad 2200 punktów liczących opartych na systemach liczenia osi UniAC1 do niemal 30 firm realizujących inwestycje w całej Polsce.

Urządzenia ASDEK niezbędne

Eksploatacja taboru kolejowego wiąże się z występowaniem różnego rodzaju niesprawności, które mogą powodować zarówno uszkodzenia pojazdów, jak i infrastruktury kolejowej. Odpowiednio wczesne wykrycie stanów awaryjnych taboru pozwala na zdecydowane zmniejszenie zagrożeń związanych z wypadkami oraz obniżenie kosztów utrzymania i wydłużenie czasu życia infrastruktury.

Aby móc skutecznie realizować powyższe założenia, voestalpine (wcześniej TENS) w Polsce od wielu lat dostarcza systemy z rodziny ASDEK, przeznaczone do detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Urządzenia te wykrywają nieprawidłowości w obszarze łożysk osiowych, hamulców, bieżni kół oraz układach zawieszenia a także przekroczenia dopuszczalnych nacisków osiowych wywieranych przez tabor w ruchu.

W 2018 roku dostarczono 20 systemów ASDEK na potrzeby realizacji inwestycji na liniach nr 3 (E20) LCS Kutno, Konin, Łowicz oraz nr 93 odcinek Oświęcim – Trzebinia dla firm Bombardier ZWUS oraz FIMA.

Zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK® spełniające najwyższe wymagania

Inwestycje w drogi kolejowe cechuje chęć wyposażenia ich w niezawodne urządzenia do bezpiecznej pracy rozjazdów kolejowych. Wymagania te spełniają zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK Classic i SPHEROLOCK NG, które łączą w sobie innowacyjność, sprawność oraz długi cykl życia przy znacząco zredukowanych kosztach utrzymania.

W ubiegłym roku voestalpine SIGNALING Sopot dostarczyła ponad 150 kompletów tego typu urządzeń, w dużej mierze bezpośrednio dla producentów rozjazdóww Polsce. Należy wspomnieć, że zamknięcia nastawcze SPHEROLOCK doskonale sprawdzają się również w istniejących rozjazdach zarówno na podrozjazdnicach betonowych, jak i drewnianych, które to nie są przewidziane do wymiany. Łącznie na sieci PKP PLK SA jest eksploatowanych już ponad 1 000 tego typu urządzeń.

Diagnostyka podczas napraw ważnym elementem poprawy bezpieczeństwa


Od wielu lat voestalpine SIGNALING Sopot jest dostawcą własnych rozwiązań w zakresie badań taboru w warunkach warsztatowych. Do rodziny systemów w tej dziedzinie należą urządzenia do badania rozkładu nacisków osiowych TENSAN oraz mobilne urządzenia do badania układów hamulcowych w lokomotywach i wagonach typu HADIAG. W ostatnim roku głównym odbiorcą urządzeń do diagnostyki stacjonarnej były zakłady ze spółki PKP CARGOTABOR.

Dostępność urządzeń sprawą kluczową


Niezmiennie od wielu lat kluczowym elementem jest nie tylko dostawa niezawodnych i prostych w obsłudze urządzeń oraz systemów, ale również wsparcie klientów w całym okresie życia produktu. W szczególności voestalpine SIGNALING Sopot koncentruje swoje działania na rozwoju technologii umożliwiających bieżące monitorowanie pracy urządzeń i ich diagnostykę, zwiększającą możliwości zapobiegania utracie dostępności oraz zdecydowane skracanie czasu potrzebnego do usunięcia potencjalnych usterek.

Zastosowane w systemach liczenia osi UniAC moduły diagnostyczno-rejestrujące pozwalają na zapisywanie danych diagnostycznych, wyników pomiarów np. prądów i napięć oraz przesyłanie ich do klientów i prezentację w formie czytelnego interfejsu użytkownika przy użyciu przeglądarek www. Takie podejście pozwala nie tylko na optymalizację dostępności systemów, ale również procesów utrzymaniowych realizowanych przez pracowników PKP PLK SA.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Voestalpine
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony