Partnerzy serwisu:

Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)

Michał Szymajda 19.09.2016 268

arrow
arrow
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
EC250 Giruno dla Kolei Szwajcarskich prezentuje Stadler Fot. Rynek Kolejowy
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Na targach Innotrans 2016 w Berlinie pokazano dwa pociągi dużych prędkości. Pierwszy to Siemens Velaro przeznaczony dla Kolei Tureckich, drugi to Stadler EC250, przeznaczony jest do kursowania w Tunelu Gotarda.
To pierwsza publiczna prezentacja EC250, który otrzymał nazwę Giruno. W każdym z pojazdów do ich dyspozycji będą 403 miejsca siedzące: 117 w klasie pierwszej i 286 w klasie drugiej, a także 17 miejsc w wagonie restauracyjnym. Pociągi będą kursować na trasach transalpejskich w relacji Zurych – Mediolan, a później także w relacji Frankfurt – Mediolan z wykorzystaniem najdłuższego na świecie tunelu kolejowego pod Przełęczą św. Gotarda. Rozwiną prędkość do 250 km/h. Co istotne – pojazd jest niskopodłogowy. Więcej na jego temat piszemy tutaj.

Siemens Velaro pokazywany na Innotrans jest z kolei jednym z siedmiu składów zespolonych dla Kolei Tureckich. Koleje Tureckie (TCDD) złożyły zamówienie na siedem pociągów dużych prędkości Velaro w 2013 roku. Kontrakt o wartości 285 mln euro objął dostawę pojazdów oraz siedmioletnie utrzymanie. Pociągi Velaro D zamówione przez Koleje Tureckie przewożą 519 pasażerów i osiągają prędkość eksploatacyjną 300 km/h. Pociągi mają być użyte do obsługi linii KDP Ankara – Konya oraz Ankara – Istambuł.

Więcej zdjęć taboru wystawianego na Innotrans 2016 można obejrzeć tutaj.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony