Vectrony dla szwedzkich kolei
inf. prasowa ⚫ 17.03.2017 ⚫
193

fot. Siemens
Hector Rail, spółka kolejowa ze Szwecji zamówiła 15 lokomotyw Vectron napędzanych prądem przemiennym. Dostawy mają rozpocząć się wiosną 2018 roku. To już drugie zlecenie na lokomotywy Siemensa dla szwedzkiej kolei.
Hector Rail to niezależny operator kolejowy dla europejskiego rynku transportu kolejowego z siedzibą w Szwecji. Firma zajmuje się transportem ciężkich produktów przemysłowych, a także intermodalnym transportem w ruchu towarowym i pasażerskim dla firm.
Flota Hector Rail obejmuje 75 lokomotyw, które łącznie przebywają ponad siedem milionów kilometrów rocznie. Początkowo Hector Rail zamówił pięć lokomotyw Vectron Siemensa w lipcu 2016 r. Zamówienie zawierało opcję na kolejne 15 lokomotyw tego typu, które właśnie zostały zamówione.
Rozpoczęcie dostaw planowane jest wiosną 2018 r. Wszystkie lokomotywy będą miały maksymalną moc o wartości 6400 KW i prędkość 200 km/h. Lokomotywy Vectron AC wyposażone są w europejski system sterowania pociągiem (ETCS), a także system sterowania pociągiem ATC2-STM. Pojazdy będą wykorzystywane do przewożenia ciężkich ładunków i transportu drewna w Szwecji i Norwegii. W celu połączenia krótkich odcinków bez linii napowietrznych, lokomotywy zostaną wyposażone w moduł zasilania Diesla z pilotem radiowym na pokładzie.
Flota Hector Rail obejmuje 75 lokomotyw, które łącznie przebywają ponad siedem milionów kilometrów rocznie. Początkowo Hector Rail zamówił pięć lokomotyw Vectron Siemensa w lipcu 2016 r. Zamówienie zawierało opcję na kolejne 15 lokomotyw tego typu, które właśnie zostały zamówione.
Rozpoczęcie dostaw planowane jest wiosną 2018 r. Wszystkie lokomotywy będą miały maksymalną moc o wartości 6400 KW i prędkość 200 km/h. Lokomotywy Vectron AC wyposażone są w europejski system sterowania pociągiem (ETCS), a także system sterowania pociągiem ATC2-STM. Pojazdy będą wykorzystywane do przewożenia ciężkich ładunków i transportu drewna w Szwecji i Norwegii. W celu połączenia krótkich odcinków bez linii napowietrznych, lokomotywy zostaną wyposażone w moduł zasilania Diesla z pilotem radiowym na pokładzie.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |