Partnerzy serwisu:

Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób

Jakub Madrjas 17.12.2016 824

arrow
arrow
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Fot. Zduńskowolskie Wieści Kolejowe
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Przed tygodniem na naprawę do Niemiec wyruszyła lokomotywa Vectron spółki DB Cargo Polska. Z powodu uszkodzeń po wypadku, trzeba było zorganizować nietypowy transport.
24 marca o godzinie 22:30 na odcinku towarowej linii Ponętów – Dąbie n. Nerem pociąg towarowy Ciech Cargo najechał na ostatni wagon z węglem innego pociągu towarowego. Pisaliśmy o tym tutaj.

Jak się okazuje, naprawa należącej do DB Cargo Polska lokomotywy uszkodzonej w wyniku wypadku dopiero się zaczyna. – Lokomotywa, dzierżawiona do firmy zewnętrznej, uległa uszkodzeniu w wyniku wypadku jaki miał miejsce w marcu bieżącego roku. Zakres uszkodzeń lokomotywy wymuszał jej naprawę w zakładach Siemensa w Monachium – mówi „Rynkowi Kolejowemu: Katarzyna Marciniak, rzecznik prasowy DB Cargo Polska.

Po raz pierwszy w Polsce transport lokomotywy wykonany został przy użyciu wózków transportowych Loco Buggy firmy RailAdventure. – Ta innowacyjna technologia, gdzie każdy zestaw kołowy uszkodzonej lokomotywy posadowiony jest na osobnym wózku transportowym, stosowana jest dopiero od zeszłego roku – zdradza rzeczniczka. W Niemczech wykorzystywana jest między innymi do transportu szerokotorowych lokomotyw Vectron po torach o normalnym rozstawie.

Zdjęcia transportu pokazujemy dzięki uprzejmości portalu Zduńskowolskie Wieści Kolejowe. Jak podaje, specjalne wagony do zabrania Vectrona przybyły ze stacji Česká Třebová, a sformowany pociąg mógł się poruszać z prędkością maksymalną wynoszącą 50 km/h (w rozjazdach 20 km/h).

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony