Partnerzy serwisu:

VBB chce uatrakcyjnienia polaczen z Polska

VBB, 4 kwietnia 2011 04.05.2011 186

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-05-04 08:57:43 Autor: Szczecinianin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zna ktoś jakieś szczegóły dotyczące planowanego uruchomienia połączenia kolejowego Berlin - Kolberg (pol. Kołobrzeg) ? Kiedy? Czym? Jaką linią?
2011-05-04 09:32:48 Autor: JaceK
---.dynamic.chello.pl

JaceK
Byli już tacy, co uwalili połączenia Poznań - Berlin jako zagrażające spójności terytorialnej kraju.Co prawda nie ma jednego z nich na stołku, ale duch jego wypowiedzi nadal błąka się po MI - to po pierwsze. A po drugie w tym kraju obowiązuje kierunek odwrotny - nie rozwijania, a zwijania połączeń międzynarodowych...
2011-05-04 15:38:31 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
@Jacek: Czemu od niemal trzydziestu lat pomaga wydatnie swoją działalnością PLK (z poprzednikami) rozbierając kolejne linie kolejowe.
2011-05-05 11:50:52 Autor: Gienek
---.200.50.90
Lepiej aby nie jeździli tak po NASZYM /jeszcze/ kraju.
2011-05-21 10:28:00 Autor: Kamil
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamiast mowic i pisac w mediach o polaczeniach z Polski do Niemiec, niech organizatorzy transportu po obu stronach granicy dodadza, tak po prostu, kilka par pociagów na trasie Wroclaw - GĂśrlitz - Drezno oraz Poznan - Frankfurt O - Berlin Hbf.

Co do polaczen Gorzowa z Niemcamim, to nie jest jesczcze tak zle. Najgorzej wypada poludniowy odcinek granicy polsko - niemieckiej. Czarna dziura mapy polskiej sieci kolejowej na pograniczu z Niemcami jest linia Milkowice - Zagan - Zasieki. Ta linia jako pierwsza potrzebuje modernizacji, a nie linia Gorzów - Kostrzyn.

I jeszcze jedno. Po co w ogóle sie robi modernizacje linii E-30, skoro na zachód od Wroclawia tylko jeden jedyny EC Wawel wykorzystuje predkosc Vmax=160 kmh. W jakim celu modernizowano ten odcinek pod taka predkosc, skoro towarowe moga tamtedy jechac max 120, kmh, a natomiast pociagi SIemiens Desiro, obslugujace polaczenia bezposrednie Wroclaw - Drezno, moga jechac z max predkoscia 120 kmh.

Wiec po co byla ta modernizacja, skoro po modernizacji nie uruchomiono pociagów pod ta szybkosc?? Bo na razie wychodzi na to, ze odcinek Wroclaw - Wegliniec zmodernizowano pod 160 kmh tylko i wylacznie dla jednego jedznego EC Wawel. Natomiast na odcinku Wegliniec - Zgorzelec zero par kursów na dobe rozwija predkosc 160 kmh. A dobra frekwencja w pociagach relacji Wroclaw - Drezno pokazuje, ze polaczenia zarowno z Polski do Niemiec, jak i z glebi Polski do rejonu Zgorzelca i Boleslawca sa wiecej niz potrzebne.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony