Partnerzy serwisu:

Uzupełnianie piasecznic w pojazdach szynowych – gwarancją bezpieczeństwa

Corail TS 12.03.2014 1,1k

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-12 13:37:24 Autor: ada
---.tktelekom.pl
"Coraz więcej taboru w jeżdżącego po (...). Piasecznicezmniejszają poślizg" tyle błędów. Gratuluje
2014-03-12 13:39:37 Autor: zibi
---.dynamic.vectranet.pl
Co za beznadziejny artykuł.Piasek zawsze był i będzie na lokomotywach.Bez piasku nie ma szan na rozruch pociągów jesienią gdy liście leżą na szynach.Nie jeden maszynista przez liście miał problemy z zatrzymanien sie w peronach. A tu informują że piaskowanie to przyszłość . A dodam jeszcze że żadne dowożenie piasku. Piasek musi byc sypany bezpośrednio ze zbiorników które są podgrzewane .Nawet lekko wilgotny piasek zablokuje się kieszeniach na lokomotywie
2014-03-12 14:36:14 Autor: jaca54
---.inowroclaw.mm.pl
Oj kolego nie zawsze tak jest jak powinno nawet nie wiesz jak bardzo.
2014-03-12 14:41:13 Autor: borys
---.29.172.9
"•Dostosowany do trudnodostępnych miejsc"

Ciekawe czy pod sieć też wejdą na dach.
2014-03-12 15:16:41 Autor: zez
---.centertel.pl
To reklama czy artykuł?
2014-03-12 17:02:44 Autor: .
---.lukman.pl
No a w chinkach jakoś piasecznic nie ma i jeżdżą...a niby pojazd po modernie...
I ogólnie 57ki jakoś nie miały... I po za tym gdzie informacja " lokowanie produktu"??
2014-03-12 21:32:20 Autor: NsX
---.dip0.t-ipconnect.de
Zawsze się tu przyda trochę nowego taboru PESY. Niestety wielu polskich podzespołów do Linków nie ma i nigdy nie będą produkowane w Polsce...
2014-03-13 08:43:46 Autor: Pit
---
Wszechwładna cenzura działa - gdzie jest mój wczorajszy komentarz? Usunięty.... RK - słowa krytyki zabolały co?. ...
[Admin: Usuwamy komentarze wulgarne i bezpośrednie ataki na interlokutorów. Krytyki wobec nas - jak widać - nie usuwamy]
2014-03-13 13:41:51 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
wazny temat, choc to reklama firmy. A prawda jest taka, że piasecznice rzadko uzupełnia sie za pomoca takich maszynek
2014-03-13 14:28:15 Autor: Pit
---
@ Admin. Sory ale w moim komentarzu nie było ŻADNEGO wulgaryzmu.... Cóż -trudno. Mimo to mile pozdrawiam: ).

[Admin: Nie mam rejestru skasowanych postów, ale zapewniam - kasuję tylko niezgodne z regulaminem. Oczywiście czasem są posty na granicy, co sprawia niesprawiedliwe wrażenie, ale robię co mogę. Merytorycznych postów nie kasuję nigdy:) ]
2014-03-13 15:13:09 Autor: polonista
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uzupełnia to się chyba piasek, a nie piasecznice.
2014-03-13 16:45:16 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Co daje piasek.Pociąg 83202 brutto było około 650 ton.Stacja Mława wjazd z górki wyjazd pod górę.Jesień przymrozek liście i,,,,,,,maź z cudownych klocków hamulcowych .Żeby wyjechać z Mławy a trwało to 25 minut musiałem kłaść kamienie bo wydłużono obiegi Krakowskich lokomotyw które z robiły wtedy kółko Kraków Poznań Kołobrzeg Warszawa Kraków i nie starczało piasku O jeździe na ET22 Z CIĘŻKIM BRUTTEM BEZ PIASKU NIE CHCE MI SIĘ JUŻ PISAĆkIBLE NIE POSIADAŁY PIASECZNIC ALE NP.SN61 TAK
2014-03-14 19:35:57 Autor: mlodyemeryt
---.175.231.39
A szczególnie na Olszynce w Warszawie uzupełniali piasek w lokomotywach- śmiech na sali.
2014-03-14 19:36:01 Autor: mlodyemeryt
---.175.231.39
A szczególnie na Olszynce w Warszawie uzupełniali piasek w lokomotywach- śmiech na sali.
2014-03-16 08:30:06 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post mlodyemeryt:
"A szczególnie na Olszynce w Warszawie uzupełniali piasek w lokomotywach- śmiech na sali."
Masz 100% racji.
2014-03-17 09:02:57 Autor: cnv
---.ssp.dialog.net.pl
Proponuję rozprawę naukową na ten temat, tu oczywiście klient próbuje wbić ze swoim wyrobem na rynek. Jeśli dobre niech wdroży, tyle, że stacjonarne punkty dla lokomotyw elektrycznych, w tej ilości i typach, niestety muszą być.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony