Partnerzy serwisu:

UTK zaniepokojone stanem bocznicy Warszawa Grochów [aktualizacja]

UTK 08.01.2016 211

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-08 10:23:06 Autor:
---.static.ip.netia.com.pl
Skutki niedofinansowania
2016-01-08 10:41:56 Autor: jaja kobyły kolejarz
---.81.168.130
Gdyby banksterzy zostali, to postawiliby tam biurowiec za cenę wymiany kilku podkładów.
2016-01-08 10:50:01 Autor: osservatore romano
---.play-internet.pl
Zostali? Żaden bankomat nie odszedł jeszcze z IC i mają się bardzo dobrze.
2016-01-08 10:50:52 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Niech zamkną Grochów heheh. Śmiechu warte jakieś braki w dziennikach które są bez sensu wobec komputera ale istnieją również w związku z czym biurokracji jest dwa razy więcej raz dla książki raz dla komputera hehe nowoczesność. I jak zwykle prawdziwych i naprawdę niebezpiecznych zagrożeń dla ludzi i taboru nie stwierdzono bo trzeba by wiedzieć co i jak. Trzeba być fachowcem ale zauważyć że mocowanie szyny do podkładu albo nie istnieje albo ma 50 lat i tak wygląda nic nie trzeba wiedzieć.
2016-01-08 10:57:05 Autor: lupus71
---.internetdsl.tpnet.pl
to faktycznie słabo wygląda. Fatalnie wygląda też tor dalekobieżny łączący Warszawę Wschodnią z linią otwocką, który przechodzi przez las. Kilka lat temu jeździły tam pociągi, które obecnie muszą kursować przez Mińsk Mazowiecki
2016-01-08 11:08:55 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Jak to czytam, to mnie od razu nóż się w kieszeni otwiera!!!!!!!

UTK JEST Z A N I E P O K O J O N E !!!!!!!!!!!!!!

No chyba nie wierzę!!! Gdyby moja bocznica od roku nie miała wciąż świadectwa bezpieczeństwa, a tory byłyby ratowane ściągami, rozjazdy również byłyby zniszczone, a lokomotywy niewłaściwie utrzymywane, to od razu zamknięto by mi bocznicę, a lokomotywę wyłączono z eksploatacji!!!!!!!!!

No ale moja bocznica, to nie PKP Intercity...

Tak bardzo wkurza mnie nierówne traktowanie przez urzędników UTK!!!!!!!!!!
2016-01-08 11:28:56 Autor: night walker
---.centertel.pl
Prezes Dyl podobno nie spał z tego powodu tej nocy. Światło w jego gabinecie paliło sie do rana.
2016-01-08 12:08:45 Autor: peron7
---.play-internet.pl
bo lubi posuwać przy świetle
2016-01-08 12:29:42 Autor: Pako
---.centertel.pl
Gubernator@ racja ...... ale po artykułach w RK może się okazać że o jeden rozjazd chodzi
2016-01-08 13:01:32 Autor: niedasie
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu zamknięcie tych torów i niech dyżurny się martwi, gdzie upchnąć pociągi.
Stan torów to jednak drobiazg. Trzeba się jednak zająć poważniejszymi sprawami: niewłaściwym prowadzeniem dokumentacji. Jak wiadomo prowadzenie dokumentacji to podstawa działalności każdej firmy. Błędy, szczególnie formalne, są karygodne!
2016-01-08 14:02:04 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
A może na odwrót? Uprościć dokumentację. Filozofia dupokrytek niestety marnuje czas, pieniądze i personel, a można by się zająć naprawdę ważnymi sprawami. Pisanie kwitów,tylko dla ewentualnych kontroli jest bez sensu. Na komputerze powinno wystarczyć.
2016-01-08 14:29:38 Autor: kolejarz PKP
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tylko ze Warszawa Grochow jest najwieksza, najlepiej zorganizowana, najlepiej utrzymana stacja postojowa (wg nomenklatury PLK "bocznica") w tym kraju. Po calym Grochowie obowiazuje predkosc 20km/h, z wyjatkiem np. kanalow i nie uswiadczysz zadnych W9, W14. Wyjatkiem jest grupa torow gdzie wagony oczekuja naprawy, ale tam nie odbywaja sie zadne manewry zwiazane z wyjazdem czy wjazdem pociagow. Na tej stacji (wg PLKi "bocznicy") IC rzadzi sie samo, KMy maja swoja "bocznice" obok i nikt nikomu nie przeszkadza. No ale jak ktos skonczyl administracje to go nie "zaniepikoi" prawidlowo oznakowana dycha na stacji lub szlaku gdzie odbywa sie normalny ruch pociagow, tylko zaniepokoi go dokumentacja bocznicy.
2016-01-08 20:45:30 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
W9, W14. Na bocznicy oj kolejarz jaki i z kąt to sie nie wypowiadam mam tylko nadzieje że nie z UTK, Na stacjach bocznicach i tak dalej obowiązuje regulamin techniczny wskaźniki są ale nie takie o czym mówisz koleś i się za kolejarza podajesz to straszne,
2016-01-08 23:14:37 Autor: ...
---.lukman.pl
Chyba, że w przepisach wewnętrznych zarządca infrastruktury stosuje Ie-1 na licencji od PKP PLK co określa w regulaminie technicznym bocznicy...
2016-01-09 09:25:32 Autor: ja
---.5.251.162
....w regulaminie technicznym bocznicy... oj widać, że "fachofcy" lubią komentować tylko mieszają im się i plątają pojęcia...czyli wiemy, że gdzieś dzwonią tylko nie wiemy gdzie:)
Na bocznicy obowiązuje REGULAMIN PRACY BOCZNICY KOLEJOWEJ. Jak znam życie IC obejmą bocznicę na Grochowie oraz inne przez siebie eksploatowane certyfikatem bezpieczeństwa i tyle. Fakt, że przy takich (wg mnie wybiórczo opisanych) nieprawidłowościach prywatną bocznicę już by uwalili.
2016-01-09 09:49:38 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Ludzie! Czy Wy wiecie w ogóle o co ta bitwa?
Ta "bocznica" pamięta czasy przedwojenne. Oczywiście jest sporo obszarów
powstałych znacznie później. Jednak są takie newralgiczne miejsca, których
w codziennej eksploatacji ominąć się nie da. Zamknięcie ich do remontu
oznacza totalny paraliż całej zajezdni. Jedyne co można to takie właśnie
zbójeckie sposoby na utrzymanie przejezdności. I wszyscy doskonale
zdają sobie z tego sprawę z Panem Dylem włącznie.
To jest tylko takie przypominanie: zróbcie coś z tym wreszcie, bo kiedyś
to wszystko musi się rozlecieć a alternatywy nie macie.

Ja to bym przeniósł całą tę bazę na nikomu obecnie nie potrzebny poligon
w Rembertowie. Tam można wszystko zaplanować przyszłościowo
i wybudować z głową. Najlepiej od zaraz - zanim Pesa i Stadler zaczną
budować wynikające z przetargu swoje hale do utrzymywania składów
zespolonych.
A obecnie zajmowany teren należało by przekazać miastu, bo to taki wrzód
na 4D. Kolej wraz z Wisłą dzielą miasto na 4 części jak kajzerkę.
2016-01-09 14:06:11 Autor: kolejarz PKP
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ trako
No wlasnie ja dziele kolejarzy na tych ktorzy Grochow uznaja za stacje i na tych co uznaja za bocznice. To zawsze byla stacja postojowa - to takie pojecie z Ir1. Na stacjach wystepuja wzkazniki jak byc nie wiedzial, wiec po co bijesz piane.
2016-01-11 13:32:22 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Potrzeba tylko dobrego gospodarza.Remonty i modernizacje można robić w nocy.Jedno ale trzeba mieć ludzi materiał , chęci,kasę
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony