Partnerzy serwisu:

UTK żąda wyjaśnień od PKP IC ws. awarii biletowej

pr, Rynek Kolejowy 17.11.2014 119

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-11-17 18:29:39 Autor: Igor
---.dynamic.chello.pl
UTK powinno ich trzymać krótko i karać za wszystko jak leci - to co się dzieje w IC to jakaś kpina!
2014-11-17 18:29:57 Autor: Kryniczanin
---.31.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
A co to da? Dowalicie karę uwalą 10 TLK i zapłacą. Co innego jakby płacili Z WŁASNYCH KIESZENI.
2014-11-17 18:36:11 Autor: mur
---.opera-mini.net
ostatni weekend pokazał, że ostatni dobrzy informatycy i ludzie nimi zarządzający chyba już wyjechali za granicę. Porażka z IC i PKW... masa błędów w rozkładach jazdy na stronach PLK. Czegoś takiego dawno nie było. Usprawiedliwienia się skończyły.
2014-11-17 18:42:34 Autor: Igor
---.dynamic.chello.pl
Kryniczanin - nie wejdą na kieszenie bo winni właśnie odeszli i zgarnęli pół bańki ;-)
2014-11-17 18:46:44 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
Od blisko 48 godzin spolka pobierajaca z budzetu pol miliarda dotacji uniemozliwia zakup biletu na pociagi objete umowa z MIR, UTK przyglada sie czy nie naruszono zbiorowych interesow pasazerow i jedynie rozwaza wszczecie postepowania administracyjnego...

W IC powinien juz dzis zawitac NIK pod pache z CBA z wnioskiem o okazanie tego cudownego, nowoczesnego systemu made in Celejewski nie dajacego sie "zaimplementowac" do ohydnego starego systemu kolejowego,ktory do soboty dzialal bez zarzutu.Widzial ktos na oczy ten nowy "system"? Ja wiem tylko o 1200 stronach papierow do wklepania do KURSU...
2014-11-17 18:51:22 Autor: Kryniczanin
---.31.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Igor:
"Kryniczanin - nie wejdą na kieszenie bo winni właśnie odeszli i zgarnęli pół bańki ;-)"
Ewa Kopacz, Maria Wasiak, Jakub Karnowski i inni odeszli?
2014-11-17 18:51:43 Autor: Kryniczanin
---.31.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Oczywiście zapomniałem o Marcinie Celejewskim :)
2014-11-17 18:56:04 Autor: Igor
---.dynamic.chello.pl
Kryniczanin poczekaj,pewnie jeszcze chwila może dwie;) IM&ZB a może w UTK potrzebują zebrać jakiś materiał? czy jak to widzisz?, że ot tak można wszcząć postępowanie,tak byś to zrobił?
2014-11-17 19:02:02 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@igor:
IC naruszylo warunki umowy z MIR dotyczace sprzedazy i dostepnosci oferty objetej dofinansowaniem.Powinni dostac kare i mniejsza dotacje. Nie wiem na co czeka UTK, brak mozliowsci zakupu biletow przez 2 dni jest powaznym naruszeniem zbiorowych interesow podroznych i postepowanie z urzedu powinno byc wdrozone w trybie pilnym...
2014-11-17 19:02:07 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Zgodnie z Ustawą o transporcie kolejowym art. 66 pkt. 3., Prezes UTK może nałożyć
karę pieniężną na kierownika zarządcy i przewoźnika kolejowego, z tym że kara
ta może być wymierzona w kwocie nie większej niż 300% jego wynagrodzenia
miesięcznego.
2014-11-17 19:26:51 Autor: vgvg
---.free.aero2.net.pl
UTK jak do tej pory interesował się czy jest papier w toalecie , może zabrakło w centrali IC i stąd ta awaria , to kompromitacja tego rządu już kolejna , tym razem w PKP IC I PKWN .
2014-11-17 19:42:58 Autor: to sukces dziobaka
---.centertel.pl
Ciekawa jest zbieżność czasowa tej awarii z rozpoczęciem sprzedaży biletów na Pendolino. Czyżby aż tak się ludzie rzucili po bilecki na Dziobaczka, że system szlak trafił? Podobnie PKW, frekwencja w wyborach tak duża, że głosów nie ma jak POliczyć. Nic tylko się cieszyć. By żyło się lepiej.
2014-11-17 20:32:41 Autor: Igor
---.dynamic.chello.pl
IM&ZB jak naruszyli warunki umowy z Ministerstwem to co do tego ma UTK? To raczej nie wygląda tak, że ktoś powie, że spółka naruszyła zbiorowe interesy pasażerów i UTK ma odrazu nałożyć karę..
2014-11-17 20:39:23 Autor: Jack Strong
---.182.37.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Intercity teraz na topie jest kontrola jakości usług świadczonych przez drużyny konduktorskie czyli tych co obrywają za wszystko od podróżnych . Brak czapki na głowie u konduktora powoduje spadek pasażerów i ogromne straty. Sam widziałem jak pstrykają im zdjęcia .Ciężkie życie konduktora!
2014-11-17 21:34:36 Autor: inzynier
---.dynamic.chello.pl
A tak to wyglada w realu:

http://wyszlo.com/z-cyklu-podroze-ksztalca-w-pociagu-pkp-jak-w-kiblu/
2014-11-18 01:34:20 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
Krótko, nie zdziwiłbym się jakby ktoś z KE zażądał kontroli.

DWA(!) lata czasu, 43 ludzi w marketingu, ale nie lepsze manewry w KURSem i poszedł na dno jak KURSK. Na szczęście 43... mln zł na poprawę wizerunku się przyda. Odprawy też. Nawet nie umieją właściwie poinformować, na czas. Przeprosić.

Biznes Intelidżens - to pewny brak kontaktu w rzeczywistością.
To więcej niż MATRIX. To stan umysłu. Celej - no better way to hell!!!
2014-11-18 02:51:08 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i co się tak tym goownianym PICEM i jego zgnilizną podniecacie? Na dalekie trasy jeździ się autobusami (i nie chodzi mi tylko o PolskiegoBusa), a w ruchu lokalnym są przewoźnicy ze sto razy lepsi od tych pseudopuciongóf naszego niby to flagowego i, ekhmmm..., narodofego przewoźnika kólejowego.
2014-11-18 11:26:16 Autor: Via
---.centertel.pl
No i jest dobra wiadomość, jak podają media - Można kupić bilet, co prawda tylko w kasie ( tych co je Prezes nie zlikwidował), ale jak to brzmi" PKP poradziło sobie z problemem" . Komu oni chcą oczy zamydlić tym sukcesem? Pendolino, to listek figowy jest i musi się udać przy takiej kasie !
A co z innymi pociągami i biletami ??? Chyba, że to chytry plan jest aby pociągi były czyste czyli bez pasażerów, to jak nie wyjadą, to też będą oszczędnošci i może premia dla Prezeów??
2014-11-18 19:29:33 Autor: gzik
---.180.213.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kiedy wreszcie te tłumoki z UTK zrozumieją, że żaden przewoźnik nie ma obowiązku uczenia tych dyletantów jak funkcjonuje kolej. Z taką wiedzą powinni przyjść do UTK, a nie dopiero tutaj żądać nauczania zasad funkcjonowania kolei.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony