Partnerzy serwisu:

UTK wprowadza ograniczenia na linii Wrocław Główny - Szczecin Główny

UTK 31.03.2014 118

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-31 11:43:22 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
I znów króluje Sz. A wystarczyło na szlakach na bieżąco uzupełniać braki.
Przez wiele lat traktowano Sz jako coś normalnego do czasu Szczekocin. Do panów z PLK, do roboty!
M
2014-03-31 12:12:02 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Do panów z PLK, do roboty!
A pieniądze dasz czy tylko sobie wymagasz. Pozwolisz zatrudnić fachowców. Łatwo się gada ale z pustego i Salomon nie naleje.
2014-03-31 12:24:01 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Trako
Chcesz drugich Szczekocin?
Nikt nie wymaga podawania S2 jeśli nie ma ku temu możliwości. S4 jest jednak sygnałem bezpiecznym zamiast Sz. Właśnie taki sygnał był podawany na Starołęce przed kradzieżami. Nieutwierdzenie drogi przebiegu i Sz prowadzony przez lata to prosta droga do katastrofy.
Kasa jakoś się znalazła na wyeliminowanie Sz ze szlaków Świebodzice - Marciszów, ze Starołęki oraz z innych stacji.
S4 umożliwia jazdę na 40 lub 60 km/h ale po utwierdzeniu drogi przebiegu.
Sz natomiast wysyła maszynistę w wielką niewiadomą, bo nie wiesz czy na tym samym torze nie stoi/jedzie jakiś inny skład.
Maciej G
2014-03-31 12:55:08 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Wyobraź sobie że się orientuje o co chodzi.
Ale w Szczekocinach to był pokaz rutyny olewania przepisów i bezmyślności wszystkich uczestników zdarzenia. Tam urządzenia zadziałały znakomicie tylko ludzie się uparli je ominąć i na to nic nie poradzisz. A w sytuacjach awaryjnych to musi być bo kradzieży jest mnóstwo złodzieje się nikogo nie boją ani kary ani policji.
2014-03-31 13:16:04 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Trako
W sytuacjach awaryjnych
A na LK 274 ta sytuacja awaryjna wynosiła jakieś 10 lat!!!!
Na Starołęce jeszcze jak robiłem filmy to w 2012 podawano S4. Być może potem zaczęły się kradzieże i Sz stał się normą. Trzeba eliminować wieloletnie podawanie Sz.
2014-03-31 13:41:48 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Często gęsto są miejsca w których po prostu nie da się zamontować bo za dwa dni ukradną i nic nie poradzisz dasz nową skrzynkę nie zdąży zniknąć zapach nowości a ona już będzie na złomie. To jest porostu takie zjawisko że aż trudno uwierzyć a mamy XXI wiek w środku teoretycznie bogatej Europy.
2014-03-31 13:50:48 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Trako
Jakoś obecnie szlaku Świebodzice - Marciszów jazdy na Sz się skończyły a jeśli są to albo w przypadku prac remontowych albo awarii, szybko jednak usuwanych. Najważniejsza jest konsekwencja no i patrole Policji i SOK, które udaremniają kradzieże. Rzadko też który skład złomu przyjmuje "trefny towar" bo szefostwo może pójść siedzieć za "paserstwo".
Konsekwencja w działaniu to szansa na sukces, nie może być tak że tolerowane będzie brakoróbstwo, tumiwisizm i złodziejstwo.
M
2014-03-31 14:32:18 Autor: Maszynista z Pkp
---.dynamic.chello.pl
Nie ma szlaku Świebodzice-Marciszów. Oj wy fachowcy od kolei po szkołach gastronomicznych...sprawdźcie definicję, zacznijcie od podstaw. Pozdrawiam.
2014-03-31 19:31:23 Autor: Pan z plk
---.icpnet.pl
Scorpio , dziecko troche bys już sie douczył na tym forum. Czyim tzw. środkiem trwałym jest kabel TKD i kto odpowiada za jego utrzymanie ? Jak się dowiesz to napisz !
2014-03-31 19:40:03 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Maszynista z PKP
Skrót myślowy, to zespół szlaków jest. A ukończyłem UE w Poznaniu a nie WSHiG Poznań ;)
2014-03-31 19:48:24 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Kabel TKD - jak sądzę Telekomuna TK.
Panie PLK nie zmieniaj pan nicków tyle razy:
@z torów PLK, Pan z PLK, rail_user na infokolej, pen_tax oraz inne. Ja nie zmieniam nicków a pan już tak
M
2014-03-31 19:52:48 Autor: z torów plk vel "Pan z plk"
---.icpnet.pl
No widzisz można się douczyć ? Można ! Ale wiadomości o kolei nie poznaje sie na RK, infokolej czy dojeżdzajac pociagiem.
2014-03-31 19:56:51 Autor: z torow plk
---.icpnet.pl
A przepraszam - co to jest "zespół szlaków" ? Też to ma jakąś fachowa nazwę. Nie nauczyli ? Wystarczy siegnać do "głupiej " instrukcji Ir-1.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony