Partnerzy serwisu:

UTK: PKP PLK znów naruszyły przepisy na linii 91

ms, UTK 11.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-02-11 16:25:42 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
Złej baletnicy to nawet majtki przeszkadzają.
2015-02-11 17:45:39 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ale UTK ma refleks. Od początku prac zero koordynacji, tempo godne 3 panów z taczką, łopatą i siekierką a nie 21 wieku. Gdyby nawet robiono 1 kmb toru dziennie to licząc stacje robota by była dawno skończona. Przy odpowiedniej ilości sprzętu, ekip i przyzwoitej organizacji prac tą linię można było zrobić w góra pół roku. Z wakacyjnym dojazdem do Tarnowa (Krynica, Zagórz) i z objazdami do Rzeszowa p. SWR - Kielce - Częstochowę do Szczecina itp. czy przez Lublin do W-wy. Jazdę 4 godziny z Krakowa do Rzeszowa można sobie spokojne darować.

To NIK powinien skontrolować UTK, dlaczego do tej pory nie zajęli się tym bajzlem...
2015-02-11 20:47:00 Autor: fanKDP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto tam jest Generalnym Wykonawcą? Może by tak podawać nazwy "fachofcuf" .
Kryterium najniższej ceny jeszcze lata będziemy odrabiać i naprawiać.
Na szczęście ostatnia perspektywa ze względu na brak przygotowanych projektów nie będzie jakaś intensywna więc kolejne lata możemy taczką tłuczeń wozić ....
2015-02-11 22:15:29 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Trzeba przyznać że te manufaktury wykonawcze są po prostu straszne. Ale to wszędzie , nie tylko na E 30. Gdzie się nie obejrzysz , tam kaszana goni lipę. Tragedia.
2015-02-12 00:11:42 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Cóż widać, że budżet UTK nie jest aż tak szokujący.
2015-02-13 06:12:06 Autor: kolejarz_
---.205.114.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
UTK się ośmiesza i wchodzi w kompetencje Inspekcji Pracy.
Ponadto przy obecnym stanie infrastruktury i chaosie w lokalizacji kabli nie ma takiej siły by nie było awarii kablowych.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony