Partnerzy serwisu:

UTK nakazał wstrzymanie ruchu na bocznicy kolejowej w Lublinie

UTK 06.09.2013 176

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-09-06 15:20:42 Autor: kris
---.pl.177.41.31.in-addr.arpa
...i firma przejdzie na transport samochodowy!
Gratulacje dla UTK.

Urzędy i wolny rynek to w ogóle bardzo zdrowy styk dwóch środowisk,
jak szyba i piasek.
2013-09-06 15:37:47 Autor: zplkireaktywacja
---.ip.netia.com.pl
kris:

A jakby analogicznie ktoś woził towar ciężarówką bez prawa jazdy, bez badań technicznych i dowodu rejestracyjnego to by było o.k.?

UTK jest m.in. od bezpieczeństwa. Poza tym prawo jest prawo i UTK nie jest tu niczego winien.
2013-09-07 05:36:05 Autor: lego
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
„Regulamin pracy bocznicy kolejowej”

Szczęśliwie pamiętam komunę, więc i rozumiem przyczyny wycofania się większości przedsiębiorstw z użytkowania bocznic, ale takie „pracujesz na lądzie – wypoczywaj na wodzie” w 2013 nieco mnie jednak rozbawiło :-)
2013-09-07 11:59:47 Autor: Xoov
---.net.azartsat.pl

Xoov
W odpowiedzi na post zplkireaktywacja:
"kris:

A jakby analogicznie ktoś woził towar ciężarówką bez prawa jazdy, bez badań technicznych i dowodu rejestracyjnego to by było o.k.?

UTK jest m.in. od bezpieczeństwa. Poza tym prawo jest prawo i UTK nie jest tu niczego winien."
Jak po swoim placu, to spoko.
2013-09-07 21:59:36 Autor: prac.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prezes UTK za pośrednictwem a nawet za namową dyrektora DN potrafi tylko i wyłącznie wydawać decyzje administracyjne mając wielka nadzieje że za to będzie kasa a jam pytanie do Pana Prezesa i do pozostałych jego pupilków:
1 Dlaczego duża część wniosków o wydanie świadectw bezpieczeństwa leży bez rozpatrzenia po kilka lat?
2 Dlaczego wnioski o wydanie świadectw dopuszczenia dla typów pojazdów oraz typów budowli pomimo ustawowego terminu 2 miesięcy są przetrzymywane w nieskończoność.
3 Czy prawo działa wstecz? bo z tego co ostatnio się dowiedziałem w odezwie Pana Dyrektora DN pojawił się ukaz o wydawaniu decyzji o wstrzymaniu ruchu na bocznicach które już maja świadectwa bezpieczeństwa a to z tego powodu że nie miały takiego dokumentu np. w 2011 lub 2012 itd.
Czy w tym wypadku ktoś to wyjaśni publicznie.

Obserwując kierownictwo Urzędu można zaobserwować pewne stadne zachowania np.
co niektórzy zaufani dyrektorzy i pan V-ce spotykają się na piwku w godzinach pracy na tyłach ambasady Maroka i tak kluczą żeby ewentualnych szpiegów zgubić a ten pan z telefonem przy uchu to 10 razy przechodził przez skrzyżowanie pewnie liczył pasy na jezdni bo toru tam nie ma i do praw pasażera nie można się doczepić- panowie jak wszyscy to wszyscy, zaproście pozostałych pracowników.
Kolejna kwestia są nieformalne spotkania z Thalesem którego ostatnio przedstawicielem stał się pan B.P. a często i gęsto widuje się u Dyrektora Oddziału Terenowego natomiast z Panem R.P. chodzi na piwko we wspomniane miejsce-ciekawe o czy oni rozmawiają?
Źle się dzieje w państwie Duńskim.
2013-09-09 15:01:07 Autor: jako
---.lubin.dialog.net.pl
Bieda i bida w tym PLK. A w Kujawsko-Pomorskiem nowe tory, ba nowe linie kolejowe sobie robią. W Dolnośląskiem upadłość, PLKi gdzie okiem sięgnąć. Rozjeździć, zniszczyć, rozgrabić i oddać za bezcen - oto polityka. Gdzie ci politycy rządzącej PO się pochowali. Aaaa, są budują i remontują ale nie tu! Naaapeeewno pójdę zagłosować.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony