Partnerzy serwisu:

UTK: Folia reklamowa na wagonach PKP Intercity zagraża bezpieczeństwu podróżnych

UTK / ms, Rynek-Kolejowy.pl 14.08.2015 285

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-14 17:06:03 Autor: Patryjotka
---.free.aero2.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-14 17:11:32 Autor: haha
---.g-net.pl
Ta folia po prostu nie pozwala normalnie popatrzeć przez okno. Oczy się męczą, a pasażer am dość takiego "komfortu". Rzeczy oczywiste dla tych, którzy podróżują pociągami. Zatem nie dla bankomatów.
2015-08-14 17:22:46 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
@Patrydjotka

To niezupełnie tak. Podróżnym zagraża głównie głupota, nieudolność(?) i pazerność banksterów, którzy rządzą m.in. PICem
2015-08-14 17:40:49 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Moje pochwały dla UTK!
2015-08-14 17:49:33 Autor: strażakSam
---.dynamic.chello.pl
UTK zaczynam zmieniać o Was zdanie.. Ta folia jest okropniasta,mam jej dość! Zdjąć ją i okleić budynek intercity w centrum miasta!! może wtedy bankowcy zrozumieją o co chodzi! dodatkowo bym okleił okna domów tych którzy na to się zgodzili..
2015-08-14 18:03:07 Autor: Hrc
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A to w zeszłym roku i na początku tego nie zagrażało?
2015-08-14 18:06:10 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
I co na to Celej - Sprawca tej żenady?
2015-08-14 18:07:58 Autor: Slawko
---.dynamic.chello.pl
dobrze,że wreszcie Urząd zajął stanowisko. Intercity zacznijcie rozumieć pasażerów!
2015-08-14 18:22:44 Autor: Janussz
---.146.50.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wywalić na zbity p.. autora tego oklejania. Najlepsze ostatnie zdanie tego artykułu: bankomatów zarząd nie wziął pod uwagę,że "Polacy mają już serdecznie dosyć wszechobecnych reklam i stosowanie standardów znanych z bankowości"! Niemożliwe!;) Utk,straż mówią,że to jest bee a bankomaty zamiast się bić w pierś to dochodzą wreszcie do wniosku,że standardy bankowe nie sprawdzają się na tym rynku..
2015-08-14 18:40:30 Autor: Zenek22
---.146.181.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ta folia to jakaś porażka. Brawo UTK!!!
2015-08-14 18:45:58 Autor: MartaC
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nareszcie pozytywny krok w tej sprawie! Teraz nałożyć na nich taką karę, żeby kilkakrotnie przewyzszała kasę z reklam, to może następnym razem sie zastanowia co robią i okleją węglarki. Brawo Straż i UTK !
2015-08-14 18:48:06 Autor: teletechnik
---.olsztyn.vectranet.pl
Przecież we wszystkich spółkach Grupy PKP w zarządach i w radach nadzorczych siedzą bankomaty pazerni na pieniądze, a nie mający pojęcia o specyfice kolei. Bo to co ich podnieca to się nazywa kasa. No i mają super pensje.
2015-08-14 18:51:11 Autor: pwlk
---.centertel.pl
Nad czym tu jeszcze dywagować? Jeśli reklamy zagrażają bezpieczeństwu i potwiedza to straż pożarna, to UTK powinno dać termin najwyżej trzy dni kalendarzowe na ich usunięcie. A po tym terminie wszystkie wagony z zaklejonymi szybami mają zawieszone świadectwo dopuszczenia do ruchu.
2015-08-14 18:54:45 Autor: AgatKa
---.centertel.pl
Nie wiem czemu ta okropna folia ma służyć? To może jeszcze kraty w oknach? Ludzie, kto takie pomysły ma? W tej kwestii popieram UTK :-)
2015-08-14 18:56:38 Autor: M A
---.dynamic.mm.pl
Redakcjo Rynku,
Prosze zapytac Podkarpacki Zaklad PR czy ich folia ktora oklejono SA109-007 spelnia odpowiednie normy.
Nie mozwiac juz o tym ze z zewnatrz ten SZT wyglada jak TIR ktory wlasnie wrocil ze wschodniego Kazachstanu
2015-08-14 18:57:53 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Ostatnio podróżowałem w wagonie oklejonym reklamą i z oknami, których nie można otworzyć. I to jest skandal.
2015-08-14 18:58:57 Autor: robson
---.dynamic.chello.pl
popieram pwlk: skoro straż wprost mówi o zagrożeniu to dlaczego ten UTeK tak delikatnie do tego podchodzi? Nie możecie wszystkich oklejonych wagonów wyłączy z ruchu? Możecie! A chcecie?
2015-08-14 19:34:44 Autor: leila
---.134.79.100
ostatnio jechałam takim oklejonym pociągiem i nigdy więcej! nie dość, że zza oklejonych plastrami miodu okien ledwo widać na jakiej stacji pociąg się zatrzymał to jeszcze nie było zapowiedzi!!!! kiedy to zostanie zlikwidowane??? mam nadzieję, że jak najszybciej!
2015-08-14 19:36:03 Autor: spin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś sobie chciał przyrobić w PIC i się nie udało.
Nie przypominam sobie żeby w jakimś kraju jeździły tak chamsko poobklejane pociągi. Czym to się różni od sprejowania?
2015-08-14 19:48:14 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Mieli zdejmować a Jantar prawie cały ofajdany tym syfem dalej jeździ
2015-08-14 20:12:30 Autor: Przeciwnik
---.adsl.inetia.pl
Nie chcę jeździć wagonami zapaskudzonymi przez tą niemicką firmę. Kto POzwolił NATO?
2015-08-14 20:22:52 Autor: gregory
---.25.135.107
@Przeciwnik
NATO nie ma z tym nic wspólnego.
2015-08-14 20:48:34 Autor: kks
---.dynamic.chello.pl
te reklamy są okropne!
2015-08-14 21:15:53 Autor: Mnb
---.centertel.pl
?!?!?!?'

Rozumiem, że wygląda to szpetnie i że mikole się czepiamą (takie ich prawo), ale zagrożenie życia i bezpieczeństwa? UTK, macie kontakt z bazą???

Deficytowy przewoźnik chce złapać parę złotych z marnującej się powierzchni to źle, bo kolor reklamy tmobile nie pasuje do malatury loków w czasie focenia. Absurd.
2015-08-14 21:28:22 Autor: abs
---.dynamic.chello.pl
@Mnb Ty pracujesz w ic czy tylko udajesz glup..go?? Jeździłeś takim pojazdem? wiesz o czym my tutaj piszemy?
2015-08-14 21:42:10 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
A co na to NATO?
NATO na to nic!
Ma ważniejsze problemy. Trzeba znowu wywołać jakąś arabską wiosnę i obalić jakiegoś dyktatora. I biznes się kręci.
2015-08-14 22:02:05 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Lepiej późno niż wcale drogie UTK. Zaklejanie okien bezpieczeństwa w pociągach to skandal i pogwałcenie wszelkich przepisów w zakresie bezpieczeństwa przewozu i zasad ewakuacji. Szkoda,że UTK nie wydał decyzji administracyjnej nakazującej natychmiastowe usunięcie reklam z okien bezpieczeństwa i nie nałożył na przewoźnika solidnej kary...Nie wiem na co czekają...kto poniesie odpowiedzialność w razie wypadku?
2015-08-14 22:55:57 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-14 22:59:17 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ unapologetic bitch

A ja akurat uważam, że wszelkie nieprawidłowości w pseudopuciongah PICU, a szczególnie te zagrażające bezpieczeństwu podróżnych, są nie tylko w porządku - są jak najbardziej wskazane do popierania i wdrażania. [Admin: zmoderowano]
2015-08-14 23:12:07 Autor: pwlk
---.centertel.pl
Gdy warszawski ztm oklejał okna w autobusach i tramwajach również podnoszono kwestie bezpieczeństwa. I to nie tylko, że takie reklamy utrudniają ewakuację i działania służb ratowniczych, ale też, że w takim pojeździe łatwiej dokonać np rozboju, bo z zewnątrz nikt nie zobaczy.
2015-08-15 00:08:26 Autor: niedasie
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież pasażer był, jest i będzie na kolei złem koniecznym a nawet persona non grata. Po co więc się nim przejmować. A reklamy to dodatkowa kasa dla przewoźników. Panowie i panie z PKP: nie dajcie się, utrzymajcie te reklamy!
2015-08-15 00:22:12 Autor: jerzyk
---.dynamic.chello.pl
1. PKP Intercity zapowiada się droga podróż.
2. PKP Intercity zapowiada się długa podróż.
3. PKP Intercity zapowiada się duszna podróż.
4. PKP Intercity zapowiada się do dupy podróż.
2015-08-15 01:17:48 Autor: mmmmmarrdjb
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wszyscy wiemy, ze uklad byl taki: oklejamy i kasa leci. Za kazdy miesiac. W koncu to reklama. Na pewno w koncu bunt urosnie do apogeum, pojawia sie argumenty typu bezpieczenstwo itd. Wtedy folie zostana zdjete, racja przyznana, a kasa za te miesiace/lata foliowania wzieta. Tyle ile sie udalo. Walek prywatnego T-mobile i wszystkomajacych w d.pie pseudowlodarzy nie swoim majatkiem bankosterow.
2015-08-15 04:47:55 Autor: KK_USA_CTA
---.hsd1.il.comcast.net
Jakos nikt nigdy nie pisal, ze przeladowanie pociagow i zabieranie nadmiaru pasarerow zagraza bezpieczenstwu, a zagraza napewno w przypadku pozaru lub wypadku.
2015-08-15 05:39:33 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-15 08:47:04 Autor: pirat
---.centertel.pl
Kocham puciongi i Beatrycze
2015-08-15 09:11:48 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Sorry za offtop ale wczoraj się takie info pojawiło

Rewolucja w PKP Intercity! Od 10 sierpnia narodowy przewoźnik na wszystkich połączeniach pomiędzy Katowicami a Warszawą oferuje jedną stawkę za bilet. Niezależnie od tego kiedy podróżujemy i kiedy kupujemy bilety na przejazd Pendolino i Express InterCity w jedną stronę zapłacimy 49 PLN

Zna ktoś szczegóły ????
2015-08-15 09:28:03 Autor: gostek
---.adsl.inetia.pl
A może by tak sprawdzić, czy zachłanni "managerowie" z IC nie naruszyli przypadkiem warunków współfinansowania zakupu wagonów z funduszy UE? Jak pamiętam, w okresie trwałości projektu, a jest to chyba 5 lat od zakupu zabronione jest komercyjne wykorzystywanie przedmiotu zakupu...
Naruszenie tej zasady może mieć bardzo przykre konsekwencje! Organy kontrolne odsyłam do umowy na dofinansowanie.
2015-08-15 09:57:03 Autor: Podróżniak
---.centertel.pl
Wielka chwała UTK i KGSP!!!
2015-08-15 10:01:39 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-15 10:09:28 Autor: abc
---.dynamic.chello.pl
a jak by teraz coś się wydarzyło to kto by odpowiadał za utrudnioną akcję ratunkową? kto by poniósł odpowiedzialność? instytucje właściwe oceniają że jest to niebezpieczne a kto za to odpowie jak dojdzie do tragedi?
2015-08-15 11:01:26 Autor: aqq
---.g-net.pl
http://brukowiec.neon24.pl/post/124851,byla-sobie-pkp
2015-08-15 14:02:21 Autor: wawa 47
---.play-internet.pl
Szkoda tylko że nikt nie mówi kiedy to zostanie zdjęte.
Decyzja powinna mieć rygor natychmiastowej wykonalności.
Tymczasem weekend i wagony z tym fatalnym oklejeniem jeżdżą w najlepsze.
Przykre.
2015-08-15 14:38:19 Autor: murison
---.internetia.net.pl
Mam nadzieję, że taka sama interpretacja zostanie zastosowana wobec wszelkiej maści MPKów, ZDiKów - dzięki czemu w autobusach i tramwajach wreszcie zapanuje światłość.
2015-08-15 15:41:21 Autor: Sprawiedliwy
---.146.129.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
zdjąć natychmiast ten bubel i pociągnąć do konsekwencji tych,którzy wyrazili na to zgodę!
2015-08-15 16:42:46 Autor: chw
---.47.92.183
Przez tą folię przestałem jeździć PKP IC i przesiadłem się do własnego auta. Nie jestem bankomatem z oczami wlepionymi w laptop podczas całej podróży i zaczął mnie szlag trafiać, że nie mogłem normalnie podziwiać widoków wokoło. Dość takiego PKP
2015-08-15 18:52:18 Autor: zombie
---.134.79.100
dlaczego te wagony jeszcze jeżdżą?? Dlaczego nie zostały wyłączone z ruchu???
2015-08-16 11:14:22 Autor: Maciong
---.mixelectronics.pl
Nie rozumiem. Ludzie pracujący w firmie znaleźli sposób na wygenerowanie zysku poprzez reklamę. Działania zabraniające zakrawają na kpinę. To jest zabieranie przychodu firmie. PIC powinien zdecydowanie odeprzeć te absurdalne zalecenia. Na całym świecie ta forma reklamy jest stosowana.
2015-08-16 11:37:34 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
@Maciong: Nikt nie protestuje przeciw oklejaniu reklamami wagonów. Tu problemem jest WYŁĄCZNIE zaklejanie okien. Niech cały wagon, od wózków po najwyższy punkt na dachu będzie wymalowany/oklejony reklamą. Niewielu to będzie przeszkadzać. Co więcej, taka folia stanowi też zabezpieczenie przeciw korozji.
Okna jednak powinny zostać w pełni przezierne.
2015-08-16 12:16:47 Autor: :)
---.adsl.inetia.pl
Ciekawe że folia na polskim busie wam nie przeszkadza, żal że IC zarabia na reklamie a Wy nie?? A co z przyciemnianymi szybami w samochodach, też nie przeszkadza?? Reklamy na autobusach, tramwajach też nie?? Zacznijcie wymagać od wszystkich
2015-08-16 12:32:14 Autor: kaczofan
---.adsl.inetia.pl
Bankomaty - idzie jesień.
Wiecie co będzie......?
2015-08-16 12:38:04 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post :):
"Ciekawe że folia na polskim busie wam nie przeszkadza, żal że IC zarabia na reklamie a Wy nie?? A co z przyciemnianymi szybami w samochodach, też nie przeszkadza?? Reklamy na autobusach, tramwajach też nie?? Zacznijcie wymagać od wszystkich"
Bezwzględnie nie można samodzielnie odstawiać lekarstw przepisanych przez lekarza, bo można mieć problemy choćby ze wzrokiem, i nie rozróżniać małej części powierzchni jak ma miejsce w PB, z zafajdaniem całości powierzchni wagonu jaka ma miejsce na wagonach......Gdyby reklamy Tmobile pojawiły się na kilku okanch od strony korytarza ewentualnie kibla też by było inaczej, a nie cały wagon zewnątrz jak i w wewnątrz ofajdany bzdurnymi reklamami
2015-08-16 12:44:47 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
https://www.google.pl/search?q=polski+bus+zdjecia&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCNnRjbi1rccCFUF3cgodAm0EFw

Zobacz jak mała część powierzchni jest zaklejona w PB w porównaniu z całością ofajdanej powierzchni wagonu
2015-08-16 14:57:48 Autor: jeremi
---.dynamic.chello.pl
o pojawiają się pierwsze głosy zwolenników oklejania! Tak jak ktoś to wcześniej napisał: oklejcie sobie cały wasz budynek na żelaznej a nas pasażerów tym nie katujcie!
2015-08-16 16:04:43 Autor: do Maciong
---.dynamic.chello.pl
podaj jeden przykład (ze zdjęciem) gdzie w Europie oklejają okna wagonów!!!
2015-08-16 16:24:32 Autor: 3915
---.radom.vectranet.pl
ICki powinny jeszcze ciągnąć za sobą takie fruwające reklamy z reklamą operatora ( jak samoloty reklamowe)
2015-08-16 16:58:33 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
Kochani. A czego wy wszyscy oczekujecie od PIC w sprawach bezpieczeństwa skoro dyrektor biura bezpieczeństwa w PIC nie ma pojęcia o bezpieczeństwie kolejowym i myli je z ochroną? A swego czasu twierdził, ze SMS go nie interesuje!!!
2015-08-16 16:58:44 Autor: lompa2
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
[Admin: zmoderowano] Tekekom tylko ręce pewnie zatarł, bo zobaczył jakich jeleni mają po drugiej stronie stołu, co dadzą własnym pasażerom zakleić okna, narazić ich na niebezpieczeństwo w razie wypadku i jeszcze przysłonić swoje logo na byrcie. Wy się może przejedźcie wreszcie jakimkolwiek pociągiem banksterzy, bo zdaje się, że nie pamiętacie jak pociąg wygląda.
2015-08-17 00:28:14 Autor: gość
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Hm. Warto by spróbować tę samą argumentację (bezpieczeństwo w czasie akcji ratowniczej) przeprowadzić w odniesieniu do tramwajów i autobusów.
2015-08-17 08:21:54 Autor: Daro32
---.opera-mini.net
bankowcy, jesteście kretynami, że pozwoliliście zakleić okna! Dno dna i poniżej wszelkich slow krytyki. Co jeszcze przehandlujecie kosztem pasażerów?!
2015-08-17 08:55:18 Autor: mnb
---.10.5.123
2015-08-14 21:28:22 Autor: abs
---.dynamic.chello.pl

@Mnb Ty pracujesz w ic czy tylko udajesz glup..go?? Jeździłeś takim pojazdem? wiesz o czym my
tutaj piszemy?

Jeździłem i wiem o czym piszecie. Pracuję poza PKP. Zdaje się, że Ty guzik zrozumiałeś z tego co napisałem ja.

UTK nie stwierdził że to szpetnie wygląda, co w większości tu zarzucacie, tylko absurdalne zagrożenie bezpieczeństwa. Jak bowiem wiadomo, liczba wypadków z powodu niemożności wydostania się z powodu folii reklamowej na zewnątrz po wypadku kolejowym wynosi więcej niż zero. Dla precyzji, poproszę o jeden taki przykład.

Pociąg jest po to, by sprawnie i możliwie tanio przemieścić się z miejsca na miejsce, a nie żeby mieć zagwarantowany widok na pastwiska. Sam lubię w korytarzu postać przy otwartym oknie, ale to żaden argument.

A ja uważam, że to dobrze, że IC coś tam na tym zarabiało (jeśli zarabiało, bo znając ich to różnie mogło z tym być, ale to inne rozważania).
2015-08-17 12:57:53 Autor: Żyda w podróży
---.146.80.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jestem właśnie w pewnym pociągu, mijałem właśnie takie oklejone wagony. Syf totalny, powiązany z klasycznym bractwa. Zgadzam się z Firlejem, którego wpis został zmoderowany przed nadwrażliwego admina. Najwyraźniej kogoś prawda kole w oczy. i
2015-08-17 21:59:40 Autor: remek1
---.dynamic.chello.pl
ta folia to jakiś hardcore! czy ktoś z intercity to widział z perspektywy pasażera??? szajs, jeden wielki szajs..
2015-08-18 00:28:20 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
Z tą folia jest jak z myśleniem, excel pokazał szmal, wiec nic innego się nie liczy. Uważam, że osoby odpowiedzialne za wyrażenie zgody na takie oklejenie powinny dostać po kieszeni - własnej - tak, żeby na przyszłość pomyśleli 10 razy zanim podejmą nastepną idiotyczną decyzję, powinni tez odpowiadać z k.k. za sprowadzenie na pasażerów groźby utraty zdrowia lub życia, o czym mówi raport UTK i KG PSP.
2015-08-18 15:52:54 Autor: dafd
---.echostar.pl
Dziś na linii kolejowej nr 3 widziałem wiele pociągów PKP Intercity, zestawionych z wagonów które "zagrażają bezpieczeństwu podróżnych"! Nikt się nie przejmuje zagrożeniem życia i zdrowia pasażerów!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony