Partnerzy serwisu:

Usterka sieci trakcyjnej w Otwocku, są utrudnienia w kursowaniu pociągów

Jakub Madrjas 31.03.2020 17

Usterka sieci trakcyjnej w Otwocku, są utrudnienia w kursowaniu pociągów
Dziś ok. godz. 9:30 na trasie Warszawa – Otwock (odcinek Warszawa Falenica – Otwock) nastąpiła usterka w zasilaniu sieci trakcyjnej. Pociągi kursują jednym torem.
O utrudnieniach napisał jeden z warszawskich portali. Podał jednak nieprawdziwe informacje o pożarze w budynku PKP Energetyki i całkowitym zamknięciu linii nr 7. W rzeczywistości sytuacja nie jest groźna. Dziś ok. godz. 9:30 na trasie Warszawa – Otwock (odcinek Warszawa Falenica – Otwock) nastąpiła usterka w zasilaniu sieci trakcyjnej. Na miejscu działają służby techniczne w tym PKP Energetyka oraz specjalny pociąg sieciowy – informuje Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP PLK.

Ruch pociągów odbywa się jednym torem. Zmiany w kursowaniu pociągów wynoszą do 30 minut – informuje PLK. Jak podaje ZTM Warszawa, od godz. 09:45 do odwołania wprowadzono wzajemne honorowanie biletów ZTM i KM w liniach KM i ZTM. Godzinę później uruchomiono linię zastępczą ZA KOLEJ na trasie: DW. WSCHODNI (Lubelska) – Lubelska, Zamoyskiego, Targowa (zawrotka przy Zamoyskiego) Targowa, Zamoyskiego – Grochowska – Płowiecka – Widoczna – Patriotów – Piłsudskiego – Kołłątaja – Staszica – Powstańców Warszawy – OTWOCK–ORLA (powrót Świderską).

Jak informuje Katarzyna Koper z biura prasowego PKP Energetyki, w podstacji w Otwocku przepalił się wyłącznik zapasowy. – Sieć została przesekcjonowana i zasilanie odbywa się bez przeszkód. Usterka jest już naprawiona – powiedziała "Rynkowi Kolejowemu". Jak dodała, ruch pociągów na odcinku Falenica – Otwock odbywa się po jednym torze ze względu na awarię na sieci trakcyjnej w okolicach Falenicy. – Nasze brygady są już na miejscu i szukają przyczyn – poinformowała. 


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony