Partnerzy serwisu:

UPS z nową stacją intermodalną w Polsce

Martyn Janduła 30.03.2017 47

UPS z nową stacją intermodalną w Polsce
Fot. United Parcel Service
Firma transportowa UPS poinformowała o dodaniu aż sześciu nowych przystanków intermodalnych na linii kolejowej z Chin do Europy. Obsługiwać będą one ładunki kontenerowe i drobnicowe. W nowej siatce stacji znalazła się lokalizacja w Polsce.
UPS podał listę utworzenia nowych lokalizacji dla przystanków obsługi przewozów kontenerowych i drobnicowych. Pozwoli to na zaoferowanie klientom zwiększonej liczby opcji wysyłki towarów, które podróżować będą najdłuższym szlakiem handlowym na świecie. Mowa oczywiście o połączeniu z Chin do Europy. Rozwiązanie to ma odpowiednio zapanować nad łańcuchem dostaw i przynieść korzystne efekty finansowe dla spółki oraz korzystne ceny dla klientów.

Według Komisji Europejskiej, Chiny nie są wyłącznie największym partnerem handlowym Unii Europejskiej, ale również olbrzymim importerem. Tylko w 2016 roku wolumen przewozów towarowych na linii Unia Europejska – Chiny wyniósł 600 mld dol. Szacuje się, że w 2020 roku przekroczy 1 bilion dol.

W Chinach, poza obecnymi terminalami obsługi w Zhengzhou i Chengdu dodano stacje w Changsha, Chongqing, Suzhou i Wuhan. Na terenie Europy do istniejących stacji w Łodzi i Hamburgu dodano lokalizacje w Duisburgu w Niemczech i Warszawie.

– Nasze usługi transportu kolejowego obniżają nawet o 65% koszty klientów w porównaniu z przesyłkami lotniczymi i skracają czasy dostaw o 40% w porównaniu z przesyłkami nadawanymi drogą morską – zaznaczył Cindy Miller, prezes UPS Global Freight Forwarding. Dodał przy tym, że zwiększenie liczby opcji dostaw, co pozwoli zbilansować koszty z czasem dostarczenia przesyłki, da szanse chińskim i europejskim przedsiębiorstwom rozwijać swoją działalność i odnosić sukcesy.

Wybór nowych chińskich lokalizacji zdeterminowała bliskość ośrodków przemysłowych, produkcyjnych, handlowych i kulturalnych. W przypadku Niemiec, Duisburg jest centrum przemysłowego zagłębia Ruhry. Dodatkowo stacja zapewni dobry dostęp do transportu rzecznego. Warszawska stacja ma obsługiwać cały kraj, który zdaniem firmy UPS, należy do rozwijających się gospodarek w Unii Europejskiej i stanowi centrum zaopatrzenia handlu elektronicznego, badań i rozwoju, a także produkcji przemysłowej.

UPS przede wszystkim wynajmuje sloty w pociągach uruchamianych przez chińskie firmy. Czas dotarcia towarów w kontenerach z Polski do Chin to przeważnie 16-24 dni.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony