Partnerzy serwisu:

Umowa na SA135 dla KM podpisana

jm, Rynek Kolejowy 08.11.2011 231

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-11-08 11:09:03 Autor:
---.sgh.waw.pl
słabo że mają jedne drzwi
2011-11-08 11:11:23 Autor: Szemot
---.home.aster.pl
A po co na Mazowszu spalinowe pociągi? Z tego co wiem wszystkie tory są zelektryfikowane więc gdzie to ma jeździć? Tym bardziej jeszcze dwie sztuki
2011-11-08 11:14:39 Autor: Lone_Star
---.play-internet.pl
@Szemot, chociażby na odcinku Siedlce - Czeremcha. Co prawda akurat ten wagon silnikowy jest za mały na tamtejsze potoki podróżnych, ale nie pogardziłbym, jakby doczepili do niego jeden wagon (np. Bombardiera). Moc wydaje się wystarczająca.
2011-11-08 11:15:26 Autor: Ariel Ciechański
---.twarda.pan.pl
@Szemot
Popatrz na mapę jeszcze raz, a jak nie dojrzysz jeszcze raz i tak do momentu, aż ujrzysz, że Płock - Sierpc, Sierpc - Nasielsk i Siedlce - Czeremcha są bez druta...
2011-11-08 12:14:43 Autor: PKL
---.warszawa.vectranet.pl
\"Tempo jest szalone, będziemy na trzy zmiany robić. Podjęliśmy ryzyko i rozpoczęliśmy budowę pojazdów od razu po ogłoszeniu przetargu. Inaczej byśmy nie zdążyli. \" He he.. a po wyprodukowaniu będzie jak z Elfami. Dzisiaj po raz kolejny awaria i odwołanie pociągu 51310 ze względu na jakość wykonania.
2011-11-08 13:17:07 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Bez druta są : Ostrołęka - Małkinia przez Ostrów Mazowiecką , Płock - Sierpc , Sierpc - Nasielsk , Siedlce - Czeremcha , Siedlce - Sokołów Podlaski . Na Mazowszu bez trudu znajdzie się miejsce dla trakcji spalinowej.
Ariel Ciechański , popieram w całości.Przy okazji , jak zapewne pamiętasz , mówiło się ostatnio o reaktywacji kolei pasażerskiej w Ostrowi Mazowieckiej, a to oznacza co najmniej reaktywację szlaku : Ostrów Mazowiecka - Małkinia , ale miejmy nadzieję , że uda się reaktywować cały ten szlak , aż do Ostrołęki.
Poza tym jeszcze - co prawda to jest relacja między województwami , ale kilometrów jest na tyle mało , że - o ile województwo mazowieckie dogada się z podlaskim - siłami Kolei Mazowieckich można reaktywować ruch pasażerski w relacji : Ostrołęka - Łomża.Zważywszy gorszy stan tego odcinka , niż szlaku między Ostrołęką a Małkinią przez Ostrów Mazowiecką , należałoby najpierw porwać się na prace remontowe , tak , aby prędkość szlakowa podskoczyła z 30km/h między Ostrołęką a Śniadowem i z 20km/h między Śniadowem i Łomżą , do co najmniej 50km/h na całości między Ostrołęką a Łomżą.
2011-11-08 14:20:59 Autor: stoker
---.155.180.218
@Lone Star:
Niestety KM kupiły babola.
SA135 z przekładnią hydromechaniczną firmy ZF nie będą mogły ciągnąć żadnego wagonu doczepnego. Co innego, gdyby kupili ten wagon w wersji z przekładnią hydrodynamiczną Voitha, czyli taką jaką np. mają Arrivowskie SA106, dość często ciągające za sobą wagony - np. w sezonie Bdhpumn.
2011-11-08 14:30:31 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
SA106 może ciągnąć przyczepę nie tyle dzięki przekładni Voith, ale dużo mocniejszemu silnikowi (500kW, SA135 ma 350kW).
2011-11-08 14:40:28 Autor: Lone_Star
---.play-internet.pl
@stoker i @sphinx1, dziękuję za wyjaśnienie. Pozdrawiam :)
2011-11-08 18:24:21 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
SA135 ma MTU+ZF 390kW.
SA103 ma MTU+ZF 350kW.
SA106 ma Iveco+Voith 500kW.
2011-11-08 18:27:36 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tym że 350 kW już nie produkują więc może będzie to jakiś SA139?
2011-11-08 20:35:04 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@jatal: KM i tak to nazwą po swojemu :P

@PKL: nie stresuj się, bo dopiero wtorek. Jak dobrze pójdzie, to jutro ten pociąg opóźniony nawet nie będzie :P w końcu póki co odwołują/opóźniają go co najwyżej 2 razy w tygodniu :) Trochę bardziej wkurzeni są pasażerowie z Grodziska, bo oni narzekają jak jeden ELF im przyjedzie
(pociąg planowo na dwóch). A jak nie przyjedzie żaden?
2011-11-08 20:48:40 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tak jeżeli mowa o SA135 - wiadomo, kiedy odstawione (wszystkie) w podkarpackim powrócą na trasy i czy podobny los czeka Dolny Śląsk?
2011-12-30 10:26:21 Autor: raf
---.centertel.pl
Idealne rozwiązanie na trasach Ostrołęka - Szczytno, Ostrołęka - Śniadowo- (Łomża)- Łapy, Ostrołęka - Małkinia.
Zważywszy że w 2012r. ma rozpocząć się remont linii Ostrołęka-Tłuszcz, konieczne będzie przywrócenie przejezdności szlaków Ostrołęka-Łapy (dostawy do elektrowni, także linia alternatywna na czas remont odcinka KM8 rail baltica Tłuszcz-Łapy) a w szczególności Ostrołęka-Małkinia jako połączenie na czas wykonywanych prac remontowych na linii KM29.
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony