Partnerzy serwisu:

Umowa na dostawę pojazdów szynowo-drogowych dla PKP Intercity podpisana

Corail 22.01.2015 252

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-22 11:22:06 Autor: Haha
---.tktelekom.pl
Polską konstrukcję w można kupić dziesięć razy taniej niż Unimoga. Kto zabroni bogatemu? :)
2015-01-22 11:22:22 Autor: Iwona Patryjotka
---.free.aero2.net.pl
przybywa najnowoczesniejszego taboru to i pojazdów do obsługi nie może zabraknąć. Świetne posunięcie i bardzo dobry wybór. Brawa dla InterCity
2015-01-22 12:06:07 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A ja widząc tytuł to sobie w pierwszej chwili pomyślałem że chodzi o szynogumobusy pasażerskie, zdolne jeździć zarówno po drogach żelaznych jak i asfaltobetonowych. Do obsługi relacji Warszawa - Białystok (a niechybnie i wielu innych, jeżeli tylko za remont zabierze się Trupol) byłyby jak znalazł! :-DDDD
2015-01-22 12:36:17 Autor: Lol
---.nitka.net.pl
"Trupol" - Lol, Lol ! Ale święta racja !
2015-01-22 15:45:52 Autor: ghfgfh
---.echostar.pl
Ale myjni do mycia wagonów w Szczecinie to nie kupią, choćby zdechli.
2015-01-22 16:26:14 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post Haha:
"Polską konstrukcję w można kupić dziesięć razy taniej niż Unimoga. Kto zabroni bogatemu? :)"
Nie lubię takich komentarzy... Brednie rodem z politycznych debat. "10 razy taniej, etc..." kompletnie bez żadnych dowodów...

A gdzie masz przykład?

Chodzi ci o traktor z poznańskiej politechniki, który kosztuje 400 000 złotych? Gdzie tu jest 10 razy taniej?
Pojazd mercedesa był testowany na mojej bocznicy i z czystym sumieniem mogę potwierdzić, że jest bardzo dobry i niezwykle wygodny.

Oto zdjęcie, gdy Unimog był testowany u nas:

http://s5.postimg.org/ryt6d8co7/Unimog.jpg

Polska konstrukcja: http://www.skm.warszawa.pl/cache2/thumbnails/uploads/000000/0040_thumb_900_650.png
2015-01-22 18:00:06 Autor: Haha
---.play-internet.pl
2015-01-22 16:26:14 Autor: Gubernator Kalifornii ---.244.156.116

Nie lubisz to nie czytaj. Wolny kraj.
Pewnie, że lepiej zapłacić germańcowi po ch... miejsca pracy w Polsce co nie? :)
2015-01-23 11:55:07 Autor: tracz
---.160.251.7
Panowie, Unimog od dawna działa na Olszynce. Sprzęt trwały i sprawdzony, a przeróbka traktora polskiej myśli technicznej, ani ładna, ani komfortowa nie jest. Z trwałością też może być różnie.
Chyba lepiej, jak dobry sprzęt się kupuje raz, a nie jakiegoś newaga lub pesę które się walą jak koty na wiosnę.
2015-01-23 12:45:48 Autor: ciekawski
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kto kieruje tym dziwadłem, maszynista czy kierowca?
Na zdjęciu "dyszel" i ciągnie wagony, a jak je pcha?
Jaką pozycję ciała przyjmuje prowadzący pojazd w wypadku pchania wagonów i czy pchanie za pośrednictwem dyszla bo zderzaków nie widać?
Ile wagonów można przetaczać tym sprzętem?
Jaka jest wydolność sprężarki, na ile wagonów, pamiętając, że w IC to również sterowanie w wagonach?
Stwierdzenie, że UTK wyda wszelkie zgody jest chyba na wyrost, czy prócz bocznic będzie również jeździć po szlakach PLK.
ITD..ITP
2015-01-25 11:56:57 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
Skoro w DE Unimogi są w stanie przetaczać wagony towarowe np. z kruszywem przy budowie torów, to mogą również przetaczać w PL wagony osobowe. Nie widzę problemu.

Tak na marginesie po co takie cuda IC, jak i tak upadnie, jak tylko pozwolą na konkurencję na torach PLK.

PS. Unimog jest ok. Szosą dojedzie, żeby gdzieś ze szlaku ściągnąć p...lino, które będzie gwoździem do trumny PKP IC.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony