Tysiące powodów do podróżowania. Nowa kampania wizerunkowa PKP Intercity
inf. pras. ⚫ 04.05.2018 ⚫
4,4k
PKP Intercity rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.
- Z badań PKP Intercity wynika, że w dzisiejszych czasach pasażerowie najbardziej cenią wygodę. Nasza firma wychodzi naprzeciw tym potrzebom, inwestując w modernizację i zakup taboru oraz zachęcając do podróży pociągami, w których można ciekawie spędzać czas. Celem naszej kampanii jest pokazanie różnych aspektów podróżowania. W pociągach można wypoczywać, nawiązywać relacje, czytać, pracować, słuchać muzyki, grać w gry, czytać książki i spędzać czas na wiele innych sposobów – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Nowa kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” doskonale wpisuje się w bieżące trendy społeczne – dodaje.
Celem pierwszej odsłony kampanii jest pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży oraz zwrócenie uwagi na wygodę podróżowania pociągami PKP Intercity wśród wszystkich grup klientów. Nowe i modernizowane pociągi przystosowane są do potrzeb studentów, seniorów, podróżnych z niepełnosprawnościami czy rodzin z dziećmi. Bohaterami majowej edycji kampanii są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. Grają w gry, czytają książki i prowadzą pogawędki z innymi pasażerami. Podróż pociągiem umożliwia im także budowanie bliższej relacji ojciec – syn. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka” - podaje przewoźnik.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.
Filmy reklamowe można zobaczyć na kanale PKP Intercity na youtube.
Celem pierwszej odsłony kampanii jest pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży oraz zwrócenie uwagi na wygodę podróżowania pociągami PKP Intercity wśród wszystkich grup klientów. Nowe i modernizowane pociągi przystosowane są do potrzeb studentów, seniorów, podróżnych z niepełnosprawnościami czy rodzin z dziećmi. Bohaterami majowej edycji kampanii są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. Grają w gry, czytają książki i prowadzą pogawędki z innymi pasażerami. Podróż pociągiem umożliwia im także budowanie bliższej relacji ojciec – syn. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka” - podaje przewoźnik.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.
Filmy reklamowe można zobaczyć na kanale PKP Intercity na youtube.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |