Partnerzy serwisu:

Tunel-Miechów: PLK wzmacnia podtorze przy użyciu maszyny AHM [film]

Jakub Madrjas 09.06.2018 73

Czytelnik przesłał do nas interesujący film z zapisem prac maszyny potokowej wymiany podtorza AHM-800R na odcinku Tunel-Miechów. Jak wyjaśnia PLK, prace maszyny na tym odcinku potrwają do 25 czerwca.
Jak wyjaśnia Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe, na linii nr 8 Warszawa – Kraków, na szlaku Miechów – Tunel tor nr 2, trwają prace, polegające na wzmocnieniu podtorza przy użyciu Pociągu Napraw Podtorza AHM-800R wraz z robotami towarzyszącymi. - Efektem tych robót będzie wyeliminowanie słabszych miejsc w podtorzu i jazda pociągów bez ew. ograniczeń prędkości - informuje.

Zakończenie pracy samego zespołu PNP AHM-800R planowane jest na 25 czerwca, natomiast otwarcie szlaku planowane jest na 5 lipca. Roboty, związane ze wzmocnieniem podtorza na wybranych szlakach na linii nr 8, planowane są do ok. połowy grudnia 2018 r. Wykonawcą jest konsorcjum firm z grupy PKP PLK w składzie PNUIK – PPM-T – DOLKOM, natomiast maszyny RM-80 (oczyszczarka tłucznia pracująca przed PNP AHM-800R) oraz PNP AHM-800R są własnością PKP Polskich Linii Kolejowych Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie.

Jak informuje Szalacha, od 6 lipca do 30 sierpnia planowane są też prace na szlaku Niedźwiedź – Zastów, obejmujące min. poprawę odwodnienia toru, wycinkę krzewów oraz przebudowę peronu nr 1 na przystanku Łuczyce. PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą wzmocnienie podtorza również na innych liniach kolejowych: nr 18 Kutno — Piła Gł., nr 93 Trzebinia — Zebrzydowice, nr 131 Chorzów Batory — Tczew, nr 273 Wrocław Gł. — Szczecin Gł.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony