Trzy oferty na przebudowę sieci trakcyjnej z Bukowna do Sławkowa
Martyn Janduła ⚫ 07.07.2017 ⚫
2k

Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowa sieci trakcyjnej na dwutorowej linii kolejowej nr 62 na odcinku od km 54,305 do km 60,658. Prace zostaną wykonane w ramach projektu „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku Tunel – Bukowno – Sosnowiec Płd.”.
Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, decyzji i pozwoleń oraz wykonanie wszystkich robót budowlanych. PKP PLK zwraca szczególną uwagę, iż całość przedmiotu zamówienia powinna być wykonana zgodnie ze Standardami Technicznymi.
PKP PLK przewiduje udzielenie podobnych zamówień, które mogą zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą. Prace mają się rozpocząć 1 września 2017 i potrwają do 8 czerwca. Oczywiście nie znaczy to, że przez cały ten czas zobaczymy pracowników w terenie – ponieważ na ten okres składa się także projektowanie robót.
Łączna wartość wszystkich robót to według PKP PLK 10,05 mln zł brutto. Prace będą finansowane z funduszy własnych zarządcy infrastruktury. Do przetargu zgłosiło się tylko trzech wykonawców. Najtańszą ofertę złożyła Skanska, której oferta opiewa na 8,6 mln zł brutto. Nieznacznie droższa oferta pochodzi od PKP Energetyka – 8,95 mln zł brutto. Najdroższą ofertę złożyła z kolei Trakcja PRKiI, której oferta wynosi 11,37 mln zł brutto. Zamawiający oceni teraz oferty biorąc pod uwagę nie tylko cenę (70%), ale także doświadczenia personelu oferenta (30%).
PKP PLK przewiduje udzielenie podobnych zamówień, które mogą zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą. Prace mają się rozpocząć 1 września 2017 i potrwają do 8 czerwca. Oczywiście nie znaczy to, że przez cały ten czas zobaczymy pracowników w terenie – ponieważ na ten okres składa się także projektowanie robót.
Łączna wartość wszystkich robót to według PKP PLK 10,05 mln zł brutto. Prace będą finansowane z funduszy własnych zarządcy infrastruktury. Do przetargu zgłosiło się tylko trzech wykonawców. Najtańszą ofertę złożyła Skanska, której oferta opiewa na 8,6 mln zł brutto. Nieznacznie droższa oferta pochodzi od PKP Energetyka – 8,95 mln zł brutto. Najdroższą ofertę złożyła z kolei Trakcja PRKiI, której oferta wynosi 11,37 mln zł brutto. Zamawiający oceni teraz oferty biorąc pod uwagę nie tylko cenę (70%), ale także doświadczenia personelu oferenta (30%).
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |