Partnerzy serwisu:

Trwa poprawianie siódemki

jar, Rynek Kolejowy 28.09.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2012-09-28 14:16:17 Autor: speedo
---.tktelekom.pl
IZ Lublin RZĄDZI.

Jeden z czołowych IZ-etów na sieci pod względem gospodarskiego spojrzenia na zarządzaną infrastrukturę. Hasło \"niedasię\" nie istnieje. Nie ma sensu czekać z założonymi rękoma na Godota, czyli kompleksową modernizację, a w międzyczasie prędkość spadnie do V60 i pasażerowie uciekną do busów. Mamy wiele takich negatywnych przykładów na sieci. Dlatego takie działania jak w IZ Lublin należy propagować w skali całej sieci PLK.
2012-09-28 15:01:55 Autor: Maciek
---.dynamic.chello.pl
Popieram przedmówcę. Ĺťeby tak pozostałe zakłady brały z lubelskiego przykład.
2012-09-28 15:13:44 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
IZ Lublin powinien całą siecią rządzić.
2012-09-28 15:20:33 Autor: tomasz
---.180.230.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ja tez podpisuje sie pod przedmocami.
Naprawde dobra robote spolka PLK SA robi na tej linii.
Chcialbym tylko zobaczyc jeszcze jak szkola praktykantow na tej linii......tak z mysla o przyszlosci....
2012-09-28 19:57:06 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"Tam składy pasażerskie już teraz mogą jechać z prędkością 140 -150 km/h.\"

Jakoś w regulaminie tego nie widać.
Pozostaje jednotor od Pilawy do Otwocka na 100km/h (w stanie ledwo-ledwo tak na prawdę) i dalej ta osiemdziesiątka lub ta szybsza paradoksalnie trasa przez Stojadła, gdzie KM udowodniły, że odcinek Pilawa - Wschodnia da się pokonać w 40 minut na max 130km/h.
2012-09-28 20:51:52 Autor: tomasz
---.147.155.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@przewoz

w tekscie jest wyraznie wskazane dwa odcinki na ktorych mozna pedzic ok 140-150 km/h :
Zarzeka-Pulawy i Sadurki- Motycz
reszta linii nr 7 jest nadludzkim wysilkiem poprawiana do predkosci konstrukcyjnej v =120 ....
Mysle ze od grudnia od pilawy dalej bedzie kierowany ruch dalekobiezny przez stojadla do wschodniej(znacznie luzniej bez osobowych na tamtym jednotorze) a od stojadel do rembertowa zdaje sie ze mozna tez cos ok 140-160 wyciagnac -przynajmniej teoretycznie , bo 9 na 10 przejazdow sklady tlk sa niemilosiernie hamowane przez osobowki i jada dwa razy dluzej ten odcinek niz by mogly.
2012-09-28 21:07:25 Autor: tomasz
---.147.155.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najwazniejsze ze PLK SA podjely wyzwanie i w miare za skromne pieniadze pokazuja ze naprawde moga sporo zdzialac.
I naprawde tu juz nie chodzi czy uda sie zejsc ponizej 2 godzin , ale o sam fakt ze robia to dla nas ,mieszkancow, ze reaguja...
Naprawde serce rosnie i chce sie mieszkac w tym kraju gdy widzi sie ze powoli panstwo budzi sie i odzyskuje swa sile. Dlatego warto pisac o IZ Lublin,takze po to by inni w kraju podjeli rzucona rekawice.
2012-09-28 22:10:23 Autor: Ave Ja
---.ip.netia.com.pl
@tomasz

Piętrusy Bombardiera potrafią pojechać Mińsk - Wschodnia w 20 minut
2012-09-28 22:21:15 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
No i bardzo dobrze, to jest pozytywny przykład, że można coś dobrego zrobić, tak jak na Tczew - Bydgoszcz - Poznań, którą poprawiono i teraz będzie dostosowywana tańszym kosztem do V max 150 km/h. Oby więcej linii było robionych w ten sposób. Pozdrawiam.
2012-09-28 22:51:43 Autor: podróżòjący
---.146.170.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bardzo dobrze z tymi inwestycjami, tylko po co te remonty kładek. Są tak wysokie że boję się po nich chodzić
2012-09-29 15:01:32 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Remont siódemki poczeka na remont ósemki. Remont ósemki czeka na następną kasę czyli 2014-2020. I poczeka pewnie na 2040-2047...
2012-10-01 10:18:20 Autor:
---.171.117.114.static.cdpnetia.pl
Pana Dyrektora Zygmunta Grzechulskiego zawsze cechowało zdrowe gospodarskie podejście ,ale już kiedyś Go za to sponiewierano. Oby się to więcej nie powtórzyło. Tak trzymać Panie Zygmuncie.GRATULACJE!
2012-10-02 02:10:32 Autor: KOroń
---.ip.netia.com.pl
Serce rośnie czytając tak dobre wieści:) Tylko zastanawiam się co do odcinka Otwock-Pilawa: czy drugi tor jest planowany dopiero w czasie wielkiej modernizacji? I jeszcze jedno: Ruda Talubska to nie stacja a przystanek osobowy. Redakcjo RK- sprawdzajcie co wklejacie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony