Trakcja PRKiI naprawi linię z Wrocławia do Oleśnicy
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 04.08.2015 ⚫
178
Archiwum RK
Komentarze:
2015-08-04 10:42:38 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
-17 min za 18 mln, całkiem przyzwoicie. Gdyby nie Łódź Kaliska - Zduńska Wola, to dałoby się zejść do 3h Łódź Kaliska - Wrocław Główny już w tym roku, ale trzeb czekać na rewitalizacje 14-nastki która zacznie się w 2016.
2015-08-04 10:52:03 Autor: 33
---.146.54.56.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wrocław Oleśnica nie ma prawie żądnego wpływu na czas przejazdu do Łodzi a nawet gdyby było 3 godz to i tak będzie 4,5 h do Warszawy, jedynie przez Bełchatów da się zejść poniżej 3 godz dla trasy Wrocław Warszawa.
2015-08-04 10:57:54 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post 33:
"Wrocław Oleśnica nie ma prawie żądnego wpływu na czas przejazdu do Łodzi a nawet gdyby było 3 godz to i tak będzie 4,5 h do Warszawy, jedynie przez Bełchatów da się zejść poniżej 3 godz dla trasy Wrocław Warszawa."
Ma, co nawet sam zauważyłeś. 3h, to już nie 4h jak dziś, a skrócenie na Wawa - Łódź do 70 min, da w ciągu kilku lat skrócenie czasu Wawa - Łódź - Wrocław do 4:20-4:30, czyli już całkiem znoście jak na połączenie ekonomiczne. Bełchatów to fikcja, a rozwiązania dla Wawa - Wrocław poniżej 3h, są dwa - albo KDP Y, ale Sieradz - Wieruszów.
2015-08-04 11:29:55 Autor: stefan44
---.finemedia.pl
Z trzech 'projektów' czyli KDP, Sieradz-Wieruszów i Wieruszów-Bełchatów tylko ten ostatni ma jakiekolwiek szanse na realizację :-)
2015-08-04 14:42:03 Autor: ggg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto będzie płacił za tę "kolej metropolitarną" Wrocławia - sam Wrocław czy jak zwykle Wrocław będzie wymyslał cuda na kiju, a płacić będzie województwo? Już jeden taki genialny pomysł zrealizowali - pociagi do Świdnicy, gdzie żeby pies z kulawą nogą wsiadł, trzeba było na stałe obniżyć 3-krotnie ceny biletów. A że za darmo nic nie ma, płaci za te darmobusy całe województwo.
Zajmijcie się lepiej koleją na dolnym sląsku, która umiera (np. linia do Lwówka sląskiego). Tam mieszkańcy często nawet nie mają jak dojechać do pracy, szkoły, a tu wymyśla się pociągi za pół darmo, bo cięzko przenieść tyłek wygodnickim np. w Jaworzynie z jednego składu do drugiego.
Za tę "metropolitarność" Wrocławia i jego fanaberie płaci cały Dolny sląsk, a i tak większość kasy idzie w błoto.
Zajmijcie się lepiej koleją na dolnym sląsku, która umiera (np. linia do Lwówka sląskiego). Tam mieszkańcy często nawet nie mają jak dojechać do pracy, szkoły, a tu wymyśla się pociągi za pół darmo, bo cięzko przenieść tyłek wygodnickim np. w Jaworzynie z jednego składu do drugiego.
Za tę "metropolitarność" Wrocławia i jego fanaberie płaci cały Dolny sląsk, a i tak większość kasy idzie w błoto.
2015-08-04 21:01:39 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post stefan44:
"Z trzech 'projektów' czyli KDP, Sieradz-Wieruszów i Wieruszów-Bełchatów tylko ten ostatni ma jakiekolwiek szanse na realizację :-)"
To, że PGE deklaruje, nie oznacza, że powstanie, bo na pewno ta spółka nie pójdzie w to samodzielnie. Rząd PO powiedział - nie, a ewentualny rząd PIS jak w to pójdzie to będzie miał powtórkę z S8. SW jest do kosza, w dodatku przebieg nie ma za grosz KDP.http://d.polskatimes.pl/k/r/1/67/bd/5475b142038df_o.jpg?4799
2015-08-05 09:57:24 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Przecież linia z Wrocławia do Oleśnicy będzie służyć przede wszystkim mieszkańcom Oleśnicy, Długołęki czy Borowej udających się do pracy czy szkół we Wrocławiu, po co więc znowu srać się do Wrocławia i knuć teorie spiskowe? Akurat tymi pociągami do Wrocławia jeździ codziennie sporo Oleśniczan (mieszka tam prawie 40 tyś. ludzi), więc remont jest jak najbardziej potrzebny, bo obecnie pociągi wloką się niemiłosiernie.
2015-08-05 15:20:53 Autor: aldo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ wiesiu
A ja myślałem, że to więcej słoików z Wrocławia jeździ tamtędy do pracy do Warszawy niż mieszkańców Oleśnicy. Zresztą wystarczy przejść po pociągu i zobaczyć skąd więcej jest pasazerów albo zobaczyć na stacjach ilu wsiada we Wrocławiu a ilu w Olesnicy do pociągów do Warszawy. Ale oczywiscie jakiś wiesiu z Wrocławia siedzący non stop przez komputerem wie najlepiej kto jeździ jakimi pociągami.
A ja myślałem, że to więcej słoików z Wrocławia jeździ tamtędy do pracy do Warszawy niż mieszkańców Oleśnicy. Zresztą wystarczy przejść po pociągu i zobaczyć skąd więcej jest pasazerów albo zobaczyć na stacjach ilu wsiada we Wrocławiu a ilu w Olesnicy do pociągów do Warszawy. Ale oczywiscie jakiś wiesiu z Wrocławia siedzący non stop przez komputerem wie najlepiej kto jeździ jakimi pociągami.
2015-08-05 19:11:50 Autor: noemka
---.85.44.204
I znowu infotrolle zaczynają ujadać.
Napiszcie coś lepiej o pociągach do Drezna. Wszyscy wiedzą, że do tej pory nie potraficie otrząsnąć się z traumy po zlikwidowaniu wam jedynie słusznych pociągów z Goerlitz do podbolesławieckich wiosek. A do pociągów KD przecież nie wsiądziecie. Na KD potraficie tylko pluć. Już nawet wasza własna stronka wam nie wystarcza i wchodzicie tu i robicie rynsztok z "Rynku", obrażacie forumowiczów itd. Nawet nie macie odwagi się przedstawić.
Jakby ktoś z głębi kraju przeczytał ten i podobne wątki to by pomyślał ze dolnośląscy mikole są nienormalni, skoro mają jedną z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce i zamiast walczyć o jej uratowanie krzyczą o pogrzebanie na amen. Ci co znają lokalny mikolski światek wiedzą że mikole (przynajmniej niektórzy) to szmaty, które z czystej zawiści byliby gotowi uwalić linię do Lwówka a potem następne tylko dlatego, że nie przebiegają przez Bolesławiec.
To, że infotrolle nie korzystają z jakiejś linii kolejowej jeszcze nie oznacza, że nie jest ona potrzebna mieszkańcom.
Napiszcie coś lepiej o pociągach do Drezna. Wszyscy wiedzą, że do tej pory nie potraficie otrząsnąć się z traumy po zlikwidowaniu wam jedynie słusznych pociągów z Goerlitz do podbolesławieckich wiosek. A do pociągów KD przecież nie wsiądziecie. Na KD potraficie tylko pluć. Już nawet wasza własna stronka wam nie wystarcza i wchodzicie tu i robicie rynsztok z "Rynku", obrażacie forumowiczów itd. Nawet nie macie odwagi się przedstawić.
Jakby ktoś z głębi kraju przeczytał ten i podobne wątki to by pomyślał ze dolnośląscy mikole są nienormalni, skoro mają jedną z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce i zamiast walczyć o jej uratowanie krzyczą o pogrzebanie na amen. Ci co znają lokalny mikolski światek wiedzą że mikole (przynajmniej niektórzy) to szmaty, które z czystej zawiści byliby gotowi uwalić linię do Lwówka a potem następne tylko dlatego, że nie przebiegają przez Bolesławiec.
To, że infotrolle nie korzystają z jakiejś linii kolejowej jeszcze nie oznacza, że nie jest ona potrzebna mieszkańcom.
2015-08-05 19:42:19 Autor: Jerzy W.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ janusz-tracz:
To że ty nie darzysz linii do Lwówka sympatią jeszcze nie oznacza, że ta linia nie ma znaczenia w ruchu pasażerskim. Tak jak już zauważył poprzednik, jest to najpiękniejsza linia kolejowa w Polsce i w normalnie zarządzanym kraju na pewno cieszyłaby się ogromną popularnością wśród turystów, przy oczywiście odpowiedniej ofercie. Wśród mieszkańców też, jako fragment ciągu Zagłębie Miedziowe - Karkonosze oraz połączenie dwóch sporych miast powiatowych (Lwówka i Jeleniej Góry). O atrakcyjności tej linii jako sposobu dojazdu do atrakcyjnych miejsc w dolinie Bobru nie wspominając. Likwidowanie tej linii to zwyczajnie barbarzyństwo!
Na pewno pod względem atrakcyjności nie umywają się do niej jakieś podwrocławskie zaduрia typu Sobótka, Jedlina, Oleśnica czy Jelcz Laskowice, gdzie ponadto pociąg nigdy nie będzie cenowo i czasowo konkurencyjny z autobusami i busami. Już tego dowiodła Świdnica, więc co innego można powiedzieć o jeszcze mniejszych miasteczkach? Zresztą wystarczy popatrzeć gdzie znajdują się stacje we Wrocławiu, żeby zorientować się, dlaczego kolei aglomeracyjna nie może wypalić w tym mieście. Do Lwówka ludzie jeździli, bo nie ma innej alternatywy, pamiętam jeszcze pociągi do Szczecina na tej trasie.
Ale oczywiście łatwiej wyzwać innych od trolli, nie mając samemu pojęcia o kolei na Dolnym Śląsku. Jedyne co udało ci się osiągnąć w ten sposób to sam sobie wystawiłeś świadectwo szczeniackiego poziomu kultury.
To że ty nie darzysz linii do Lwówka sympatią jeszcze nie oznacza, że ta linia nie ma znaczenia w ruchu pasażerskim. Tak jak już zauważył poprzednik, jest to najpiękniejsza linia kolejowa w Polsce i w normalnie zarządzanym kraju na pewno cieszyłaby się ogromną popularnością wśród turystów, przy oczywiście odpowiedniej ofercie. Wśród mieszkańców też, jako fragment ciągu Zagłębie Miedziowe - Karkonosze oraz połączenie dwóch sporych miast powiatowych (Lwówka i Jeleniej Góry). O atrakcyjności tej linii jako sposobu dojazdu do atrakcyjnych miejsc w dolinie Bobru nie wspominając. Likwidowanie tej linii to zwyczajnie barbarzyństwo!
Na pewno pod względem atrakcyjności nie umywają się do niej jakieś podwrocławskie zaduрia typu Sobótka, Jedlina, Oleśnica czy Jelcz Laskowice, gdzie ponadto pociąg nigdy nie będzie cenowo i czasowo konkurencyjny z autobusami i busami. Już tego dowiodła Świdnica, więc co innego można powiedzieć o jeszcze mniejszych miasteczkach? Zresztą wystarczy popatrzeć gdzie znajdują się stacje we Wrocławiu, żeby zorientować się, dlaczego kolei aglomeracyjna nie może wypalić w tym mieście. Do Lwówka ludzie jeździli, bo nie ma innej alternatywy, pamiętam jeszcze pociągi do Szczecina na tej trasie.
Ale oczywiście łatwiej wyzwać innych od trolli, nie mając samemu pojęcia o kolei na Dolnym Śląsku. Jedyne co udało ci się osiągnąć w ten sposób to sam sobie wystawiłeś świadectwo szczeniackiego poziomu kultury.
2015-08-05 21:13:30 Autor: artek
---.185.134.40
Jak Wrocław chce mieć kolejkę aglomeracyjną to niech ją buduje za własne pieniądze, a nie doi cały Dolny Śląsk a potem pieniędzy brakuje na dużo bardziej sensowne inwestycje. Potem powstają takie koszmarki jak bezpośrednie pociągi do Świdnicy, gdzie najpierw pakuje się pieniądze w remonty torów, budowę centrów przesiadkowych itd., a później jeszcze sponsoruje się darmobusy, żeby ktoś zechciał jeździć tymi pociągami.
Wałbrzych swoją kolej aglomeracyjną finansuje z własnego ZIT-u. Wrocław nie może? Taki biedny?
Pieniądze marszałkowskie powinny iść na misję społeczną, tj. poprawę transportu tam, gdzie w ogóle brakuje transportu publicznego. Lwówek Śląski jest jednym z przykładów takich miejscowości, gdzie na dodatek kolej może być impulsem dla ożywienia gospodarczego i turystycznego regionu. A nie że wywala się pieniądze na fanaberie w postaci pociągów konkurujących z busami jeżdżącymi co kilkanaście minut i potem jeszcze dopłaca do biletów, żeby ludzie łaskawie zechcieli wsiąść do tych pociągów. Sobótka, Oleśnica, Kobierzyce - tam ludzie mają od groma innych środków transportu.
Wałbrzych swoją kolej aglomeracyjną finansuje z własnego ZIT-u. Wrocław nie może? Taki biedny?
Pieniądze marszałkowskie powinny iść na misję społeczną, tj. poprawę transportu tam, gdzie w ogóle brakuje transportu publicznego. Lwówek Śląski jest jednym z przykładów takich miejscowości, gdzie na dodatek kolej może być impulsem dla ożywienia gospodarczego i turystycznego regionu. A nie że wywala się pieniądze na fanaberie w postaci pociągów konkurujących z busami jeżdżącymi co kilkanaście minut i potem jeszcze dopłaca do biletów, żeby ludzie łaskawie zechcieli wsiąść do tych pociągów. Sobótka, Oleśnica, Kobierzyce - tam ludzie mają od groma innych środków transportu.
2015-08-06 11:41:15 Autor: Lwówek krulem
---.gazeta.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 13:13:34 Autor: mano
---.139.19.15
Znowu ten sam szczeniak zaśmieca dyskusję komentarzami o Lwówku. Po adresie IP widzę, że to jakiś pracownik z portalu gazeta.pl - czyżby pismak z wrocławskiego dodatku "Gazety Wyborczej"?
Zjeżdżasz do kubła na śmieci, misiu. Im szybciej zrozumiesz gdzie jest twoje miejsce, tym lepiej.
Zgadzam się z poprzednikami, że pieniądze województwa powinny iść na komunikację w województwie, w tym odtworzenie szkieletu kolejowego Dolnego Śląska. Tam ludzie często nie mają czym dojechać do pracy, a i atrakcyjność turystyczna prawie każdej linii kolejowej jest duża (linia do Lwówka Śląskiego jest tu niewątpliwie perełką). Znaczenie turystyczne linii wokół Wrocławia jest żadne, a i jako kolej aglomeracyjna wielki znak zapytania. Jakby Wrocław nie wydawał pieniędzy na duрerele (typu stadiony, deficytowe imprezy), to by miał pieniądze na swoją kolej aglomeracyjną (tak jak miały inne duże miasta Polski), a nie teraz skomlał do marszałka o środki. Czy Dutkiewicz oddał już 50 milionów, które ukradł Dolnemu Śląskowi na obwodnice Wrocławia?
Zjeżdżasz do kubła na śmieci, misiu. Im szybciej zrozumiesz gdzie jest twoje miejsce, tym lepiej.
Zgadzam się z poprzednikami, że pieniądze województwa powinny iść na komunikację w województwie, w tym odtworzenie szkieletu kolejowego Dolnego Śląska. Tam ludzie często nie mają czym dojechać do pracy, a i atrakcyjność turystyczna prawie każdej linii kolejowej jest duża (linia do Lwówka Śląskiego jest tu niewątpliwie perełką). Znaczenie turystyczne linii wokół Wrocławia jest żadne, a i jako kolej aglomeracyjna wielki znak zapytania. Jakby Wrocław nie wydawał pieniędzy na duрerele (typu stadiony, deficytowe imprezy), to by miał pieniądze na swoją kolej aglomeracyjną (tak jak miały inne duże miasta Polski), a nie teraz skomlał do marszałka o środki. Czy Dutkiewicz oddał już 50 milionów, które ukradł Dolnemu Śląskowi na obwodnice Wrocławia?
2015-08-06 14:08:14 Autor: elo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ manu:
"Po adresie IP widzę, że to jakiś pracownik z portalu gazeta.pl - czyżby pismak z wrocławskiego dodatku "Gazety Wyborczej"?"
A to jest całkiem możliwe, zważywszy na błędy ortograficzne jakie popełnia.
"Po adresie IP widzę, że to jakiś pracownik z portalu gazeta.pl - czyżby pismak z wrocławskiego dodatku "Gazety Wyborczej"?"
A to jest całkiem możliwe, zważywszy na błędy ortograficzne jakie popełnia.
Giełda

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |