Partnerzy serwisu:

Towarowa perspektywa

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-04-14 14:27:21 Autor: Martinus
---.54.42.2
Zawsze zastanawiam się dlaczego 14 nie można zrewitalizować, naturalna alternatywą dla 20 czy 30. Przy mało obciążonej linii, czas przejazdu może być nawet lepszy niż na 20 czy 30 na wschód Polski.

Jadąc równolegle samochodem do trasy, (oczywiście z przepisami) ciężko za towarowym nadążyć.
2015-04-14 16:34:27 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Chyba to już mieliśmy i przerabialiśmy.
Założenia, obiecanki i co tam jeszcze.

Spotyka się prezes czy dyrektor z kierunkowym dziennikarzem i mnóstwo danych z zamysłów. Ubrane w jakieś liczby i słowa, tylko przyklasnąć i osobowy czy towarowy transport rosną.

Założenia i plany. Grabarczyk, Nowak i Bieńkowska a kilometrów torów ubyło. Jest modernizacja czy rewitalizacja byłego, po których przepustowość i prędkość była większa. No ale teraz mamy z przymusu UE (nie nasze) większe nakłady na kolej, więc w coś trzeba to wsadzić, gdzie jakość i ilość wyjdzie dopiero minimum po roku od daty jego oddania.

Piękny pokaz PENDOLINO na polityczne rozgrywki i drogę pod niego. Lecz efekt? Kasujemy TLK i już mamy więcej. I narastające trudności innych, międzywojewódzkich. Infrastruktura jedna z najgorszych w UE.

Takie to założenia z wykonalnością. Kontrowersje i kontrasty. W/w ministrowie pokazali nam założenia i spełnienia ich. Obiecanki cacanki. Teraz znów łechtanie gawiedzi. Czym? Znikającymi wykonawcami i nieuzasadnioną drożyzną wykonywanych czynności z marnością wykonania?

Założenia, założenia. Za lata dostaniecie cukierek. Tylko by nie był znów z dziegciu.
2015-04-14 16:53:42 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Perspektywa unijna jest czarna i żałuję, że nie sprzedałem euro jak było za 4.30 na początku roku.
2015-04-14 18:06:51 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
Dużo ładnych słów. Ciekaw jestem, czy kolej towarowa otworzy się wreszcie na fabryki otwierane w specjalnych strefach ekonomicznych czy centra logistyczne. Na razie wygląda to bardzo blado; takie Cargo nastawia się na przewozy całopociągowe rezygnując powoli z przewozów rozproszonych inni też nie lepsi.
Smutne jest to, że w takiej Oławie, Świdnicy czy Żarowie do powstałych fabryk tylko Electrolux pociągnął bocznice. Podobnie we Wrocławiu - Prologis otwiera olbrzymie centra logistyczne opierając się tylko na autostradach.
2015-04-14 19:04:00 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@wasiu
nie tylko na Dln.Śląsku tak jest.
W Błoniu, czyli "stolicy polskiej logistyki" bocznice kolejowe rdzewieją w krzakach, a wsio jedzie po A2 i 92.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony