Torpol z najkorzystniejszą ofertą na przebudowę Łodzi Kaliskiej
Jakub Madrjas ⚫ 01.03.2019 ⚫
4,8k

for. Kasper Fiszer
Torpol złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu PLK na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na stacji Łódź Kaliska wraz z dokończeniem budowy wiaduktu wschodniego na stacji. To oczekiwana od 20 lat inwestycja warta ponad 400 mln złotych.
Oferta złożona przez Torpol w ramach aukcji elektronicznej wynosi ok. 406,8 mln zł brutto (330,7 mln zł netto). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na stacji Łódź Kaliska w
ramach projektu pn.: „Prace na linii kolejowej nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz – Kutno” oraz projektu pn.: „Dokończenie budowy wiaduktu wschodniego na stacji Łódź Kaliska” (łącznie jako inwestycja).
O projekcie pisaliśmy tutaj. PKP PLK w porozumieniu z łódzkim Urzędem Marszałkowskim odda do użytku tory na niedokończonym od lat wiadukcie wschodnim, poprawiając przepustowość w kierunku stacji na Chojnach. Jednocześnie północna głowica stacji zostanie przebudowana z myślą o przyszłym włączeniu linii przez tunel średnicowy do dworca Łódź Fabryczna.Budowa wiaduktu została przerwana w roku 1998, zanim zdążono ułożyć tory.
PLK realizuje duży projekt modernizacji linii kolejowych nr 15 i 16. W listopadzie podpisano umowę na modernizację 11-kilometrowego odcinka z Łodzi Kaliskiej do Zgierza. Za ok. półtora roku rozpoczną się roboty na odcinku Ozorków – Łęczyca. Oferty na odcinek Zgierz – Ozorków przekraczają kosztorys. PLK modernizują też odcinek Łódź Kaliska – Zduńska Wola.
Termin realizacji inwestycji wskazany w złożonej przez Torpol ofercie został określony na 38 miesięcy.
ramach projektu pn.: „Prace na linii kolejowej nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz – Kutno” oraz projektu pn.: „Dokończenie budowy wiaduktu wschodniego na stacji Łódź Kaliska” (łącznie jako inwestycja).
O projekcie pisaliśmy tutaj. PKP PLK w porozumieniu z łódzkim Urzędem Marszałkowskim odda do użytku tory na niedokończonym od lat wiadukcie wschodnim, poprawiając przepustowość w kierunku stacji na Chojnach. Jednocześnie północna głowica stacji zostanie przebudowana z myślą o przyszłym włączeniu linii przez tunel średnicowy do dworca Łódź Fabryczna.Budowa wiaduktu została przerwana w roku 1998, zanim zdążono ułożyć tory.
PLK realizuje duży projekt modernizacji linii kolejowych nr 15 i 16. W listopadzie podpisano umowę na modernizację 11-kilometrowego odcinka z Łodzi Kaliskiej do Zgierza. Za ok. półtora roku rozpoczną się roboty na odcinku Ozorków – Łęczyca. Oferty na odcinek Zgierz – Ozorków przekraczają kosztorys. PLK modernizują też odcinek Łódź Kaliska – Zduńska Wola.
Termin realizacji inwestycji wskazany w złożonej przez Torpol ofercie został określony na 38 miesięcy.
Komentarze:
Giełda

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |