Partnerzy serwisu:

Thales modernizuje linię kolejową Warszawa Okęcie – Radom

Thales 25.01.2013 321

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-01-25 14:27:46 Autor: Tomek Janiszewski
---.220.166.71
No i fajno. Odcinek Zachodnia - Okęcie (plus jeszcze południowa głowica Okęca nad POW) zrobiony jest na błysk, ale dalej - dżungla. Z niecierpliwością xzekam na SSSP na przejazdach obok p.o. Wwa Dawidy i Nowa Iwiczna, gdzie nawwet przyspeszone piętrusy muszą zwalniać do 20km/h Zwżywszy na trzyletnią babraninę z samym tylko Służewcem i odcinkiem Służewiec - Okęcie trudno mieć nadzieję na rychłą poprawę sytuacji.
2013-01-25 15:24:09 Autor: ja
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"na błysk\"? Chyba żartujesz, przejedź się i popatrz na ekrany - wysokie ścierwo w 100% pokryte graffiti.
2013-01-25 16:36:22 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Redakcjo, zmieńcie tytuł na \"modernizuje systemy prowadzenia ruchu na odcinku\". Bez wymiany toru i budowy drugiego z Radomia do Warki te LCS-y są potrzebne jak muszka do płaszcza. Co za problem poprowadzić odopwiednie instalacje podczas wymiany toru? LCS-y można zrobić później. Na przystankach naprawdę wystarczą zwykłe gablotki z sensownie wydrukowanymi rozkładami. Nic więcej nie trzeba.
2013-01-25 16:51:20 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Tomek Janiszewski:
"No i fajno. Odcinek Zachodnia - Okęcie (plus jeszcze południowa głowica Okęca nad POW) zrobiony jest na błysk, ale dalej - dżungla. Z niecierpliwością xzekam na SSSP na przejazdach obok p.o. Wwa Dawidy i Nowa Iwiczna, gdzie nawwet przyspeszone piętrusy muszą zwalniać do 20km/h Zwżywszy na trzyletnią babraninę z samym tylko Służewcem i odcinkiem Służewiec - Okęcie trudno mieć nadzieję na rychłą poprawę sytuacji."
Panie Tomku ssp tam była he he niestety brakło sokistów na stałe posterunki na tych przejazdach.Rozwalą, te nowe trzoda rozryje
2013-01-25 19:38:33 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Cudnie, ale drugi tor baaardzo by się przydał!
2013-01-25 20:14:41 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Nie rozumiem: jak mają wymienić srk od Okęcia do Radomia, skoro odcinek Warka - Radom ma nie być robiony teraz jeśli chodzi o tory?
Dlaczego mają projektować LCSy, skoro kompleksowe projekty modernizacji już opracowały inne firmy (były przetargi ze 2 lata temu na projekty)?
2013-01-25 21:26:27 Autor: inżynier
---.play-internet.pl
Przetarg został rozstrzygnięty już w wakacje(zorientowani wiedzą o odwołaniach, rozstrzygnięciach, anulowaniach tego wyroku itp), niestety do tej pory PLK czekała z podpisaniem umowy, nie wiem dlaczego tak długo to trwało( podobno nie było finansowania ze strony skarbu państwa ).
Przetarg został teraz podpisany bo przy torze znajduje się światłowód. Przed rozpoczęciem całej modernizacji trzeba ten światłowód przełożyć w inna trasę zanim rozpoczną się jakiekolwiek prace torowe. A na to trzeba czasu, mimo że nie ma jeszcze ogłoszonego przetargu na pozostałe roboty.
2013-01-26 09:55:13 Autor: 33
---.204.82.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brak jeszcze tylko informacji o przetargu na polerowanie szyn, bo jak zrobią remoncik tak jak na zdjęciu to szlifowanie co miesiąc przez 10 lat ktoś ma załatwione....
2013-01-26 11:35:18 Autor: WASŁUGOB
---.devs.futuro.pl
\"- Instalacje na wszystkich przystankach systemów informacji dla podróżnych,....-\" to czego brakuje na linii E65
2013-01-26 17:41:54 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post WASŁUGOB:
"\"- Instalacje na wszystkich przystankach systemów informacji dla podróżnych,....-\" to czego brakuje na linii E65"
Znając THALES-a aby nie skończyło się na głośnikach .
2013-01-27 00:36:42 Autor: życzliwy
---.play-internet.pl
narażę się ale trudno. Uważam, że drugi tor od Warki do Radomia nie jest potrzebny. Przy 120 km/h można uruchomić cogodzinne pociągi bez krzyżowania się po drodze. Z drugiego toru nie byłoby żadnej korzysci
2013-01-27 01:42:30 Autor: DEX
---.skarzysko.vectranet.pl
@życzliwy: tylko prędkość 160 km/h na całej trasie pozwoli konkurować kolei z drogą ekspresową S7, która już w znacznej części jest wybudowana (Radom - Grójec).
2013-01-27 23:18:17 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
W odpowiedzi na post inżynier:
"Przetarg został rozstrzygnięty już w wakacje(zorientowani wiedzą o odwołaniach, rozstrzygnięciach, anulowaniach tego wyroku itp), niestety do tej pory PLK czekała z podpisaniem umowy, nie wiem dlaczego tak długo to trwało( podobno nie było finansowania ze strony skarbu państwa ).
Przetarg został teraz podpisany bo przy torze znajduje się światłowód. Przed rozpoczęciem całej modernizacji trzeba ten światłowód przełożyć w inna trasę zanim rozpoczną się jakiekolwiek prace torowe. A na to trzeba czasu, mimo że nie ma jeszcze ogłoszonego przetargu na pozostałe roboty."
A co za problem położyć nowy światłowód obok? Małe koparki i do przodu. Robota na kilka tygodni.
2013-01-28 09:43:32 Autor: blacky6
---.plock.mm.pl
Uważam, że linia ta jest tak zaniedbana, ze względu na fakt, iż jest alternatywą (tańszą!) dla połączenia Wawa - Kraków. Po co modernizować jak można zmusić pasażerów do jeżdżenia CMK. Dobrze że w końcu się za to biorą.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony