Partnerzy serwisu:

Tak otwierano trójmiejską PKM (zdjęcia)

pr/RK 30.08.2015 164

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-30 14:34:16 Autor: KRK
---.dynamic.chello.pl
Proszę sobie porównać teraz wspaniała architekturę PKM i toporną linię do Balic.
2015-08-30 15:20:19 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Traxx na wypadek gdyby trzeba było ściągać zdefektowaną Pesę? :D
2015-08-30 16:31:31 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
Traxx miał za zadanie ściąganie zabytkowego składu z powrotem do Strzyży. Nie było wszak możliwości obrócenia parowozu, ani tym bardziej wykonywania manewrów oblotu składu. Przydał się
2015-08-30 17:33:46 Autor: kranc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Pomorza. Na zdjęciach prezentuje się kapitalnie, zarówno peron, jak i Pesa.
2015-08-30 19:54:40 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Pierwsza i chyba ostatnie linia bezpośrednio pod terminal,
wysiadasz i jesteś na odprawie,
a nie jakieś dowożenie autobusami ...
2015-08-30 20:41:52 Autor: df
---.echostar.pl
Wygląd czoła szynobusu odbiega od wizualizacji. Co to za pokraka.
2015-08-30 21:11:12 Autor: ni nie
---.adsl.inetia.pl
W ogóle nie interesowałem się tym projektem, bo mieszkam daleko od Pomorza, więc nie za bardzo znam szczegóły tej inwestycji. Dopiero teraz przyjrzałem się zdjęciom i co widzę? Że tam nie ma drutu! No chyba że się mylę i jest tam jakiś niewidzialny pantograf. Ludzie, mamy XXI wiek, to jest ponoć największa inwestycja od czasów CMK koszt coś około 1 mld (przynajmniej tak mi się obiło o uszy, ale mogę się mylić) i zrobili linię dla spalinówek??? Powiedzcie, że się mylę i że to coś na zdjęciu to Ezet. No po prostu ręce opadają.
2015-08-30 22:12:10 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
@Fir-ley: ZTCW było wprost odwrotnie. Traxx miał za zadanie zapewnić hamowanie przy zjeżdżaniu w dół, w górę Ferrum ciągnął skład samodzielnie.
@ni nie: ileż razy można pisać to samo? Elektryfikacja PKM bez druta na 201 nie miałaby żadnego sensu i zapewne Unia by tego nie sfinansowała. Kościerka i PKM mają być elektryfikowane jednocześnie.
2015-08-30 22:16:04 Autor: Antoine
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto to ta kobita w czerwonym?
2015-08-30 22:41:15 Autor: Danziger
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Podrozny:
"@Fir-ley: ZTCW było wprost odwrotnie. Traxx miał za zadanie zapewnić hamowanie przy zjeżdżaniu w dół, w górę Ferrum ciągnął skład samodzielnie.
@ni nie: ileż razy można pisać to samo? Elektryfikacja PKM bez druta na 201 nie miałaby żadnego sensu i zapewne Unia by tego nie sfinansowała. Kościerka i PKM mają być elektryfikowane jednocześnie."
90% pociągów będzie na trasie Wrzeszcz Gdańsk Rębiechowo / Osowa więc jaki wpływ ma mieć linia 201?
Pociągi ekologiczne i znacznie krótszy czas jazdy.
2015-08-30 22:43:20 Autor: tomek janiszewski
---.dynamic-ww-1.vectranet.pl
A linia warszawska na Lotnisko Chopina? Gdzie tam chciałbyś jeździć autobusami ze stacji do terminalu?
2015-08-30 23:51:42 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post df:
"Wygląd czoła szynobusu odbiega od wizualizacji. Co to za pokraka."
Przekłamań względem wizualizacji jest więcej, SA133 ma rozstaw czopów skrętu 17,2m, a SA136 15,8m czyli tyle samo co ATR dla Włochów i SA136 dla zach-pomu. Wizualizacja przedstawiała nową konstrukcję trójczłona który miał mieć rozstaw czopów skrętu 17,2m czyli inaczej mówiąc człony skrajne tego trójczłona miały być identyczne z członami SA133, różnicą zatem miała być jedynie obecność środkowego członu jako takiego.

PKM jako inwestycja mnie się podoba, dużym sukcesem jest to, że się udało coś takiego sfinalizować. Co do otwarcia to organizator skopał parę rzeczy, lecz moim zdaniem wystarczająco zadowalającym faktem była możliwość ujrzenia parowozu na tym szlaku, nawet jak się nie zdobyło biletu na jazdę. Samo to, że parowóz się pojawił jest sukcesem o którym należy pamiętać.
2015-08-31 06:10:39 Autor: gregi
---.icpnet.pl
jedyny minus tej trasy to brak elektryfikacji, przy takiej inwestycji powinno to być zrobione!
2015-08-31 07:39:07 Autor: Janusz56
---.static.chello.pl
Ciekawe na jakiej zasadzie PKM dostała dopuszczenie do eksploatacji skoro zastosowano system przytwierdzenia szyn Voslloh DFF21 który nie ma świadectwa dopuszczenia. System wyraźnie widać na zdjęciu nr 6 na przystanku. Jak widać w Polsce prawo obowiązuje tylko niektórych. Przed wyborami taka wpadka - niedopuszczenie do użytkowania to byłby dramat dla marszałka województwa. Róbmy tak dalej
2015-08-31 08:13:06 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A kto wie na kiedy zaplanowana jest ta elektryfikacja linii? Niestety ale brak druta aż boli w oczy!
2015-08-31 21:45:36 Autor: iljicz
---.4-2.cable.virginm.net
W metropolii Londynu lataja szybkie spalinowe pociagi, chociazby pomiedzy Luton i Gatwick i nikt nie robi problemu.
2015-09-04 09:21:59 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Tu nie Londyn, tu Polska.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony