Tajemniczy klient w PKP Intercity
Martyn Janduła ⚫ 22.12.2016 ⚫
906

fot. MJ
PKP Intercity ogłosiło zapytanie ofertowe dotyczące przedstawienia ofert dotyczących usługi badań parametrów jakościowych w formule „Tajemniczy klient”. Cena świadczenia usługi będzie najważniejszym parametrem oceny ofert.
Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy usługi oceny parametrów jakościowych usług świadczonych na pokładzie pociągów oraz w kasach. Badanie ma się odbywać metodą „Tajemniczy klient”.
Umowa ma obowiązywać na czas przygotowania wykonawcy do rozpoczęcia badań przez okres od 15 do 30 dni, oraz na czas prowadzenia badania przez okres 12 pełnych miesięcy. Firma biorąca udział w postępowaniu musi wykazać się dodatkowo doświadczeniem w tej dziedzinie, że realizowała co najmniej 3 usługi, każda w ramach osobnej umowy, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Oferent musi przedstawić, że odbył co najmniej 400 wizyt tajemniczego klienta w skali miesiąca wraz ze złożeniem dokumentów potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
Oferty można składać do 4 stycznia 2017 roku do godziny 10. Zamawiający poza oceną formalną i merytoryczną ofert, przewidział także negocjacje z oferentami. 70% kryteriów oceny stanowi cena, zaś 30% kryteria jakościowe. Zamawiający oceni proces tworzenia i realizacji harmonogramu projektu pod względem sposobu planowania kontroli wraz z wystąpieniem sytuacji nieprzewidzianych. Oceniane będą również zaproponowana forma i częstotliwość prowadzenia wyrywkowych kontroli pracy w terenie, zasoby ludzkie, harmonogram oraz propozycja szkolenia pracowników.
Umowa ma obowiązywać na czas przygotowania wykonawcy do rozpoczęcia badań przez okres od 15 do 30 dni, oraz na czas prowadzenia badania przez okres 12 pełnych miesięcy. Firma biorąca udział w postępowaniu musi wykazać się dodatkowo doświadczeniem w tej dziedzinie, że realizowała co najmniej 3 usługi, każda w ramach osobnej umowy, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Oferent musi przedstawić, że odbył co najmniej 400 wizyt tajemniczego klienta w skali miesiąca wraz ze złożeniem dokumentów potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
Oferty można składać do 4 stycznia 2017 roku do godziny 10. Zamawiający poza oceną formalną i merytoryczną ofert, przewidział także negocjacje z oferentami. 70% kryteriów oceny stanowi cena, zaś 30% kryteria jakościowe. Zamawiający oceni proces tworzenia i realizacji harmonogramu projektu pod względem sposobu planowania kontroli wraz z wystąpieniem sytuacji nieprzewidzianych. Oceniane będą również zaproponowana forma i częstotliwość prowadzenia wyrywkowych kontroli pracy w terenie, zasoby ludzkie, harmonogram oraz propozycja szkolenia pracowników.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |