Partnerzy serwisu:

Szybciej z Lublina do Warszawy?

Gazeta Wyborcza Lublin 25.09.2012 85

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-09-26 02:07:59 Autor: rew
---.opera-mini.net
No różni
2012-09-26 02:36:48 Autor: der
---.opera-mini.net
No wpierdol róże do pociągu będzie fajnie.
2012-09-26 02:39:05 Autor: serw
---.opera-mini.net
No fakt szybka podróż
2012-09-26 02:47:54 Autor: sew
---.opera-mini.net
Chrzanów i tyle
2012-09-26 03:12:51 Autor: malina butna
---.opera-mini.net
Różki tes
2012-09-26 03:16:33 Autor: adi
---.opera-mini.net
Do Komendy faktycznie trzrba.
2012-09-26 03:21:37 Autor: rew
---.opera-mini.net
Do kretyńskiej mieścinty
2012-09-26 03:33:55 Autor: rir
---.opera-mini.net
Wal z nieba o niebieskich czkran .Różnica taka
2012-09-26 05:40:52 Autor: sa
---.opera-mini.net
DOWNLOAD
2012-09-26 07:51:01 Autor: Daro86
---.play-internet.pl

Daro86
Czytając te pseudo komentarze odechciewa się cokolwiek pisać, czy admin coÄš› moÄšźe z tym zrobić?...
IZ Lublin powinien być wzorem dla pozostaÄš‚ych zakÄš‚adĂłw terenowych PLK. Bez kapitalnego remontu i krĂłtką koÄš‚drą pieniędzy na utrzymanie bieÄšźĂ„…ce utrzymują na większoÄš›ci linii 120km/h.
2012-09-26 08:49:07 Autor: Piotr.
---.imir.agh.edu.pl
To znaczy że ZLK Lublin należy wydzielić z PLKi i, stworzyć coś na wzór np. DSDiK. Inaczej, prędzej czy później, cyntrala ich zeżre. Olgierd - co ty na to? Głupio myślę?
2012-09-26 08:53:44 Autor: bobb
---.itsa.net.pl
Czy są tu moderatorzy? Ludzie, wstyd.
2012-09-26 09:06:04 Autor: Piotrek
---.net.stream.pl
Nie da się pojechać szybciej niż 120 jeśli nie będzie ekranów sadystycznych. Pociąg jeśli wyleci z torów to wyhamuje na ekranach i nie rozjedzie polnych myszy na polu. Ponadto ekrany skutecznie eliminują stres u krów łaciatych, dzięki czemu nie przestają dawać mleka na widok zapieprzającego z szybkością błyskawicy puciongu. To wszystko zostało precyzyjnie ujęte w \"uwarunkowaniach środowiskowych\". Niestety takie rzeczy słono kosztują, więc raczej sporo wody upłynie zanim linia doczeka się \"modernizacji\".
2012-09-26 09:09:59 Autor: Piotrek
---.net.stream.pl
Powyższy wpis oczywiście dotyczy odcinków \\\"modernizowanych\\\" a nie \\\"rewitalizowanych\\\".
2012-09-26 09:14:05 Autor: Korrek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piotrek, nie pisz bzdur. Wydaje ci się, że jesteś śmieszny, a wychodzi tylko na to, że żałosny ...
2012-09-26 13:08:44 Autor: Krzysztof
---.czeladz.vectranet.pl
A co ze stacją Dęblin?
Od mostu na Wiśle i Wieprzu dojazd trwa wieki. Planują jakiś remont choćby torów głównych?
Kiedyś słyszałem o budowie nowej stacji bliżej centrum miasta i drogi krajowej nr 48. Głupie to nie jest. Ta obecna jest fatalnie zlokalizowana, zbyt daleko od głównych miejsc zamieszkania. Znajduje się na północnym krańcu miasta i pociągi jadące od południa praktycznie przejeżdżają całe miasto (taka wycieczka krajoznawcza) w żółwim tempie. Praktycznie nic by nie straciły na czasie przejazdu z powodu dodatkowej stacji. Wtedy północna stacja mogłaby by być przebudowana na przystanek z możliwością przejazdu na \"pełnym gazie\".
2012-09-26 14:15:19 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przejazd przez Dęblin na v100 to nie jest źle. W zasadzie rewitalizacja na v140 była by najbardziej zasadna. 1:45 Wawa W-Lublin.
2012-09-26 15:30:32 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zresztą kluczowe i tak jest wyjście z Warszawy, jesli miałaby by być 4-5 lat modernizacja bez węzła warszawskiego to dupa. Ileś lat chaosu..., a potem nowy chaos, bo tak wąskie gardło będzie miało wpływ na realne czasy. Na PLK na teraz powinny iść trudne kluczowe odcinki do modernizacji, tymczasem wybiera się łatwiejsze zadania, a te trudne czekają na wieczność. Tak jak Katowice-Mysłowice-J.Szczakowa, Warka-Radom itd.
2012-09-26 15:52:43 Autor: Ave Ja
---.ip.netia.com.pl
@Korrek

Ale przeciez Piotrek tylko opisuje rzeczywistość, czy ty jest jakimś urzednikiem PLK albo robisz w ochronie środowiska?
2012-09-27 06:36:19 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Może usuną zwolnienia z względu na złą .widoczność na przejazdach?Co do stacji Dęblin stan torów głównych zasadniczych nie jest zły kłania się geometria wjazdu na most na rzecze Wieprz i ustawienie semaforów niezbyt widocznych.Nie wiem czy wreszcie wymieniono rozjazd przed wjazdem na most była tam dwudziestka ale to było w 2010
2012-09-27 07:22:04 Autor: operator 5032
---.dynamic.gprs.plus.pl
@emeryt
bylo zwolnienie do 20 ale to juz przeszlosc...od kilku miesiecy sklady z deblina na lublin wjezdzaja tak na oko z 70 km/h na most na wieprzu.
Lubelskie PLK SA i Centrala z Warszawy robia swietna
robote na tej linii.
Powinni tylko sciagnac praktykantow z politechnik i szkol kolejowych bo jest od kogo sie uczyc.
2012-09-27 07:38:44 Autor: operator 5032
---.dynamic.gprs.plus.pl
a...w pilawie tysiace nowych drewnianych podkladow lezy i sukcesywnie je montuja na trasie. A do tego duzo jakiegos sprzetu stoi...nie wiem byc moze to podbijarki.
No i sporo ludzi w czerwonych strojach ostro zapierdziela na torach. I co wazne ruch PLK potrafi calkiem sensownie ulozyc a nawet bardzo elastycznie reaguja na wynikajace z tych prac opoznienia skladow tlk - mianowicie jesli droge blokuje wolniejsza osobowka to kieruja tlk na drugi tor i cala naprzod.juz dwa razy w ciagu miesiaca bylem tego swiadkiem. Jest zajebiscie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony