Partnerzy serwisu:

Syryjczyk: Wejście na rynek lokalny jest w interesie PKP IC

jm, Rynek Kolejowy 07.03.2014 122

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-07 16:32:10 Autor: były pasażer
---.dynamic.chello.pl
Niektórzy są znani z tego, że są znani.


W Polsce jest wielu lepszych ekspertów od Syryjczyka. Czemu cały czas go cytujecie? Przecież on nie ma bladego pojęcia o kolei.. a moze wlasnie dlatego.
2014-03-07 16:48:37 Autor: Kryniczanin
---.30.128.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Panie senior expercie może przypomni nam Pan kto w roku 2000 odpowiadał za ustawę o komercjalizacji PKP i zapisy w niej o podziale rynku przewozów pasażerskich na PKP IC i PKP PR?
2014-03-07 16:58:11 Autor: ff
---.adsl.inetia.pl
czy rowniez warszawa -kutno które nie mieszcza sie w ruchu regionalnycm jak wwa-łódź , bo osobowy warszawa - płock a tlk tylko do kutna tlk tez powinna jechac do płocka o ile do kutna 2 wojew do płocka przez kutno byłoby jedno
a płock mazovia zaczyna teraz na centralnym
2014-03-07 16:59:38 Autor: dd
---.net150.okay.pl
Ekspertami jest dziesięciu komentatorów którzy umieszczają posty prawie w każdym temacie. Proponuję zmienić zajęcie i przenieść się do redakcji rynku kolejowego. Minęliście się Panowie z powołaniem :-)
2014-03-07 17:03:31 Autor: Lobbysta :)
---.31.74.83.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Komentarz o Żarnowcu prosimy. :) Dla tych, co się dziwią, że "Rynek Kolejowy" cały czas cytuje wypociny Syryjczyka, czy Kowalskiego. Przecież wydawcą "Rynku Kolejowego" jest nie kto inny, tylko ZDG TOR. Można więc powiedzieć, że oni robią wywiady sami ze sobą. :)
2014-03-07 17:17:16 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
No niemożliwe - a co na to Engelhardt i PiS - niszczą wszak ich pomysł na kolej! Zbrodnia!

@Kryniczanin

Podział był ok i to jak najbardziej ale pomysł i jego realizacja był do dooopy! ;)
2014-03-07 17:21:52 Autor: ///
---.dynamic.gprs.plus.pl
Może właśnie MIR ma taki plan - zaorać PR a niewielki ruch regionalny w województwach które nie mają swoich spółek kolejowych przekazać PKP IC ?
2014-03-07 17:26:26 Autor: Przemek IC
---.xdsl.centertel.pl

Przemek IC
"Kto nie szuka nowych możliwości ten się zwija – uważa Syryjczyk"

Czy na połączeniach regionalnych można zarobić (w Polsce)? Pytanie retoryczne.
2014-03-07 17:27:13 Autor: Kryniczanin
---.30.128.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post cosmo-pl:
"No niemożliwe - a co na to Engelhardt i PiS - niszczą wszak ich pomysł na kolej! Zbrodnia!

@Kryniczanin

Podział był ok i to jak najbardziej ale pomysł i jego realizacja był do dooopy! ;)"
No jak oddzielenie energetyki i dworców od PLK był ok to ja jestem Cesarzem Japonii.
2014-03-07 17:27:57 Autor: e pasażer
---.239.242.84
PKP IC nie radzi sobie z ruchem międzywojewódzkim a jeszcze pcha się w regionalne...
2014-03-07 18:19:13 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
@e pasazer

Dobra puenta ruch lokalny jest dużo trudniejszy i skomplikowany ;) ale da się na nim doskonale zarobić.

@Kryniczanin
Bardzo dobrym, zwłaszcza że energetyka powinna być zajebiście dochodowa i jeszcze próbować podgryzać komercję. Obecne prawo zabraniałoby łączenia PLK z Energetyką, bo prąd sobie możesz kupić u kogo chcesz, a nie u tego od którego masz drut ;)
2014-03-07 18:30:27 Autor: JP
---.dynamic.chello.pl
Kto nie szuka nowych możliwości ten się zwija... Kupiłbym ten slogan w ciemno,gdyby spółka potrafiła w pierwszej kolejności wykorzystać potencjał własnego rynku, a nie udawać wzbudzenie jakimś przetargiem w regionie. To jest próba odwrócenia uwagi od własnego stanu finansów i przewozów, a także usprawiedliwienie porażki na przyszłość - gdyby nam się udało wejść na Podlasie, wynik byłby lepszy, ale niestety... Staraliśmy się... Nie wyszło... Ale staraliśmy się bardzo.

Wolę więc, żeby IC podejmowało wojnę z autobusami, choćby na ich rynku. Wolę, żeby zamiast ciąć połączenia - tworzyło nowe. Na nowe oferty dla podróżnych już nie liczę - trzeba poczekać na planowany sukces końca 2015 roku. No i na wybory oraz nowy zarząd. Ten zarząd ciągnie firmę na dno. Z Podlasiem czy bez.
2014-03-07 18:48:38 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Doświadczenia to oni mają żadnego, bo nie potrafią stosować taryfy regionalnej lub zbliżonej do regionalnej.
2014-03-07 19:03:50 Autor: Sekspert-junior
---.play-internet.pl
Kto płaci temu błaznowi za bełkot?
Sp...j dziadu
2014-03-07 19:11:08 Autor: Zgred
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie sądziłem, że dożyję takiego dnia, w którym logo PKP IC znajdzie się na EN57.
2014-03-07 19:16:27 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
Osobiście nie mogę tego czytać... To po co rozwalono PKP Przewozy Regionalne? Po co wcześniej był podział?
Na polskiej kolei ciągle się eksperymentuje i to zawsze ze złym skutkiem! Dowody? Rokrocznie spadające przewozy!!! Naprawdę mam dość "mądrych" komentarzy ekspertów, bankomatów, ministrantów transportu...
Wszyscy pieprzą i nikt nic nie robi...
Polska kolej umiera...
2014-03-07 19:20:57 Autor: NJK
---.elomza.pl
Na Podlasiu podróż koleją to głupota. Prosty przykład Łomża 60 tysięczne miasto w którym nie ma nawet dworca kolejowego, co prawda tory są w 1 stronę, ale w fatalnym stanie gdzie prędkość wynosi 20 km/h a do tego niezelektryfikowane
2014-03-07 20:19:29 Autor: hahaha
---.g-net.pl
Ale wejscie PRów w rynek międzywojewódzki jest be?

Schoizofrenia, leczyć się trzeba, a nie bzdury opowiadać.
2014-03-07 20:19:30 Autor: kanar
---.internetia.net.pl
Wszystko tylko nie to. Będzie desant wazeliny i betonu PR na sekcję IC. Nie po to ludzie odeszli z tego bagna (PR), żeby te bagno teraz tu wlazło(IC).
2014-03-07 20:32:04 Autor: taki-jeden
---.200.51.147
O!

Expert od energetyki jądrowej się wypowiedział, no teraz senior expert od kolei!
2014-03-07 20:34:28 Autor: młotkowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Senior ekspert Tadeusz Syryjczyk...Diabeł ubrał się w ornat i ogonem na mszę dzwoni.
2014-03-07 20:43:11 Autor: kanar
---.internetia.net.pl
Powiedzcie mi , że to co czytam to tylko sen nawalonego pijaka. Ic jako regionalny przewoźnik na podlasiu? Ic które od pięciu lat nie potrafi zabezpieczyć trzech diesli do obsługi trzech teelek? Ic które na linii Białystok - Warszawa zgubiła już około 70% klientów? Ic które w żaden sposób nie zadbało o to by nie odeszli do konkurencji? Ic na której mapie ofert bilet relacyjny na wschód od Wisły nie istnieje? Ic na rynku gdzie bus iarze wożą za 3,5 na odległość 25 km? Ic które tak ochoczo chciało zostawić tylko cztery pary pociągów do Warszawy, a busiarze natychmiast uruchomili dwa autobusy pospieszne Białystok-Warszawa Wsch. w cenie 25 zł.
Ja śnię czy ktos kpi?
2014-03-07 21:58:35 Autor: tika
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Bankowcy nie mają przyzwoitości.
2014-03-08 08:06:07 Autor: tkt
---.dynamic.chello.pl
Robimy segment premium - nie wychodzi. Trzeba wejść w ekonomiczny międzywojewódzki. Wchodzimy - nie wychodzi. Trzeba wejść w regionalny - i co teraz wyjdzie? Jak ktoś nie ma żyłki do biznesu to niech da sobie spokój, bo już nam segmentów brakuje.
2014-03-08 11:55:32 Autor: rew
---.com
Czy sie stoi czy sie jeżdzi PKP IC dofinasowanie z Państwa sie należy!

Walkę o klienta to sobie mogą podjac z niewidzialnym....
Wkrotce na wschodzie Polski pociag bedzie wydarzeniem na miarę informacji w gazecie lub lokalnej telewizji o ktorej godzienie i gdzie przejedzie. A ta informacja o zamiarach ic tylko to potwierdza!
2014-03-08 12:15:04 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Czy się stoi czy się leży, dotacja w niezmienionej (lub podwyższonej) wysokości się należy
Maciej G
2014-03-08 17:30:11 Autor: zyga2
---.dynamic.vectranet.pl
Według słów Ministra Przemysłu z rządu Tadeusza Mazowieckiego, Tadeusza Syryjczyka, wpływ na podjęcie decyzji o likwidacji budowy Elektrowni Jądrowej Żarnowiec miały następujące czynniki:

zbędność dla wewnętrznego bilansu energetycznego
wątpliwa rentowność w porównaniu do elektrowni konwencjonalnych
niejednoznaczność kwestii bezpieczeństwa – niezależnie od negatywnego dla budowy nastawienia opinii publicznej

Jedna z konkluzji Syryjczyka głosiła:

EJŻ jest inwestycją zbędną dla polskiego systemu energetycznego w horyzoncie 10 do 20 lat, a potem wcale nie ma pewności, że energetyka jądrowa będzie potrzebna.

Po przedłożeniu rekomendacji ministra Syryjczyka, Rada Ministrów w dniu 4 września 1990 roku podjęła decyzję o zaniechaniu budowy EJŻ. Stosowną uchwałę podpisano 17 września 1990 roku.
2014-03-08 20:58:05 Autor: zniesmaczony34
---.play-internet.pl
Szkoda słów. Ekspert wart tej spółki się odezwał. Niech naprawiać zaczną co potrzeba a nie się pchają w regiony. Marze o dniu kiedy ta spółka. ...... a ten..... rząd razem z nią
2014-03-08 23:39:12 Autor: sewa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przestańcie ujadać na Syryjczyka. Facet ma rację. Umie podejmować decyzje. Większość z was pisze anonimowo, bo boi się konsekwencji. On miał wizję - reszta chciała się obijać i udawał PRL. Teraz to widać w IC Ale za to wiadomo zarząd IC niedługo wyleci w całości, także za straty.

Według danych w styczniu Intercity spadło do ponad 8% udziału w rynku. Niedługo Koleje Śląskie z ponad 40-stoma obiegami będą miały więcej.
2014-03-09 09:36:30 Autor: SS1
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post sewa:
"Przestańcie ujadać na Syryjczyka. Facet ma rację. Umie podejmować decyzje. Większość z was pisze anonimowo, bo boi się konsekwencji. On miał wizję - reszta chciała się obijać i udawał PRL. Teraz to widać w IC Ale za to wiadomo zarząd IC niedługo wyleci w całości, także za straty.

Według danych w styczniu Intercity spadło do ponad 8% udziału w rynku. Niedługo Koleje Śląskie z ponad 40-stoma obiegami będą miały więcej."
Miał wizję hahahahahahaha.
Żart stulecia. Syryjczyk to do dna skompromitowany "senior expert". Senior expert-buhahahahahahhahahahahahaha.
2014-03-09 10:17:09 Autor: Piotr Wajerski
---.200.51.147
Za decyzję o likwidacji budowy EJ Żarnowiec Syryjczyk już nigdy nie będzie poważany w tym kraju.

Ciekawe czy wogóle był w Żarnowcu i widział to co tam zostawił...
2014-03-10 11:18:20 Autor: bikst
---.196.227.1
Czysty debilizm !!! Najpirw dzieli się PKP na IC i PR a teraz IC będzie wchodzić na lokalny rynek??? Wobec tego tacy ludzie jak Syryjczyk powinni skończyć w prokuraturze, a w końcowym efekcie w więzieniu !!!
2014-03-11 19:26:44 Autor: Adrian z Mc
---
Najpierw postanowiono podzielić jedno PKP na oddziały - PR. Teraz, kiedy widać, co z tego wyszło, to z powrotem chcą do tego powrócić, tylko tym monopolistą nie będzie PR - dawne PKP, tylko IC. Dopiero teraz doszli do wniosku, że jedna spółka to lepsze rozwiązanie, niż podział.

Przez te podziały są problemy na stykach województw i tak: nie ma bezpośrednich osobowych z Mławy do Iławy, z Radomia do Kielc, z Białej Podlaskiej/Terespola do Siedlec, z Siedlec do Białegostoku, z Warszawy do Kutna (z wyjątkiem przyspieszonej Mazovii), oraz osobowych przyspieszonych Warszawa - Lublin oraz Warszawa - Terespol.

Przez problemy za stykami nie jeżdżą obecnie osobowe z Małkini do Szepietowa (już 5 lat), przez 3 lata (2007 - 2010) nie jeździły z Iłowa do Działdowa, przez 2 tygodnie (01.01.2014-14.01.2014) nie jeździły z Kutna do Kalisk Kujawskich. Groźba taka była też na odcinku Smętowo - Laskowice Pom. w grudniu 2013 r.(na szczęście do tego nie doszło). 2 razy trzeba się przesiadać jadąc osobowymi z Białej Podl. do Warszawy, i 2 razy trzeba było się przesiadać przez 5 miesięcy jadąc z Sędziszowa/Olkusza do Katowic - w Sławkowie i Sosnowcu Głównym, gdyż na odcinku Sławkow - Sosnowiec Gł. KŚ uruchamiały komunikację zastępczą.
Ludzie ucierpieli również przez likwidację monopolu Poczty Polskiej, gdyż listy sądowe dostarczane przez Polską Grupę Pocztową w wielu przypadkach nie dochodzą do rąk adresata.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony