Partnerzy serwisu:

Syryjczyk: Rynek budowlany, stare długi PKP i małe inwestycje

Rynek Kolejowy 12/2014 20.11.2014 115

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-11-20 09:45:44 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
"innych niż te, które są przedłużeniem torów SZALKOWYCH"
Mimo niepodania nazwiska autora, wyczuwam pismo Szanownego Senior Eksperta...
2014-11-20 10:15:20 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
A linia kolejowa Kraków - Katowice będzie zlikwidowana
i na jej miejscu powstanie nowa piękna autostrada
płatna 50 gr. od kilometra w trybie PPP
głównym inwestorem będzie PGC (Putin Gasprom Company)
2014-11-20 10:20:46 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
głównym środkiem przewozowym będą poczciwe T34 ciągnięte w trosce o ekologię przez wnuki Szarika
2014-11-20 14:12:33 Autor: gagar55
---.static.ip.netia.com.pl
http://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrownia_J%C4%85drowa_%C5%BBarnowiec

"Według słów Ministra Przemysłu z rządu Tadeusza Mazowieckiego, Tadeusza Syryjczyka, wpływ na podjęcie decyzji o likwidacji budowy Elektrowni Jądrowej Żarnowiec miały następujące czynniki[11]:

zbędność dla wewnętrznego bilansu energetycznego
wątpliwa rentowność w porównaniu do elektrowni konwencjonalnych
niejednoznaczność kwestii bezpieczeństwa – niezależnie od negatywnego dla budowy nastawienia opinii publicznej
Jedna z konkluzji Syryjczyka głosiła:

EJŻ jest inwestycją zbędną dla polskiego systemu energetycznego w horyzoncie 10 do 20 lat, a potem wcale nie ma pewności, że energetyka jądrowa będzie potrzebna.
Po przedłożeniu rekomendacji ministra Syryjczyka, Rada Ministrów w dniu 4 września 1990 roku podjęła decyzję o zaniechaniu budowy EJŻ. Stosowną uchwałę podpisano 17 września 1990 roku."
2014-11-20 15:10:17 Autor: Lynx
---.play-internet.pl
I dlatego nie powinno się tekstów takiego gościa publikować. Ciemnota bije po oczach. Ukończenie Żarnowca, pozwoliłoby na stabilizację zaopatrzenia północy kraju w energię elektryczną, ograniczenie strat na przesyle a być może także pozwoliło wyłączyć najstarsze elektrownie węglowe co dzisiaj byłoby nie do przecenienia. Dałoby także możliwość rozwoju atomu dzisiaj, w jakiejś części, w oparciu o własny przemysł włączony w ten projekt.
2014-11-20 15:26:06 Autor: Kryniczanin
---.158.222.38

Kryniczanin
W odpowiedzi na post jurasN:
""innych niż te, które są przedłużeniem torów SZALKOWYCH"
Mimo niepodania nazwiska autora, wyczuwam pismo Szanownego Senior Eksperta..."
Teraz już senior partnera.
2014-11-20 15:42:05 Autor: tourist
---.free.aero2.net.pl
Mądrze pan prawi p. były Ministrze . Wszystko to jest prawda , tylko dlaczego nikt nie chce pana słuchać; Ani teraz , ani wtedy kiedy był pan odpowiedzialny za kolej.
Być może że ostatni raz pana słuchano kiedy podejmował pan decyzję o rezygnacj z Żarnowca.
2014-11-20 19:24:58 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
No wreszcie yxpert Rumcajs pojawił się z wiedzom jak zwykle fachowom.
A już myślałem że odszedł na wieczną emeryturę ...
2014-11-21 11:40:39 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
Wyjaśnienie do mojego wcześniejszego postu: redakcja poprawiła tekst podając wprost autora tekstu...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony