Partnerzy serwisu:

Syryjczyk: Inaczej waży czas dojazdu do pracy, a inaczej wyjazdu urlopowego

pr, Rynek Kolejowy 05.08.2014 161

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-08-05 11:44:29 Autor: Kflik
---.60.129.178
nie jest jednak trochę za późno na odkrywanie wąskich gardeł?
może to trzeba było analizować dawno temu?

a pociągi wiozące do pracy zawsze powinny mieć pierwszeństwo przed sezonowymi.
2014-08-05 12:00:58 Autor: kali74
---.16-4.cable.virginm.net
Ja mam pytanie do Admina i proszę o odpowiedź pod moim postem!
Czy naprawdę nie macie nic ciekawszego do publikacji tylko wieczne wypociny historycznych miernot??
Nie ma niemal dnia żeby jakiś "ekspert" nie wymądrzał się na forum tylko zasługi są odwrotnie proporcjonalne do ich obecnych "mądrości"!!
Proszę pojeździć po kraju i pisać artykuły o "wiecznych modernizacjach" i nie kończących się remontach na sieci PLK. Proszę do tejże wysyłać zapytania i żądać konkretnych odpowiedzi dlaczego pomimo gigantycznych pieniędzy czasy przejazdu nie odpowiadają założonym czasom...to mnię interesuje!
Interesuje mnię co zrobiono w sprawie gościa szczającego na peron dworca Warszawa Centralna!
Interesuje mnie sprawa dwóch pociągów IC które znalazły się na torze kolizyjnym gdzieś w okolicach Warszawy a sprawa nie wiedzieć czemu dziwnie ucichła...to mnie intetesuje! Nie wypociny Syryjczyka, Polaczka i spółki!
2014-08-05 12:44:15 Autor: bb
---.static.ip.netia.com.pl
PKP PLK ogłosiło już przetargi na budowę SBL na dwóch najdłuższych szlakach, planowane są kolejne przetargi, tak aby SBL była na całym odcinku Kraków - Kozłów
2014-08-05 12:49:47 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
To, co powiedział wiedziano już w latach 1960. Może zamiast gadania, obywatelu seniorexpercie, należałoby coś zrobić?
2014-08-05 13:10:18 Autor: tourist
---.free.aero2.net.pl
Gdzie są ci ,,Jajogłowi z Krakowa"?. Czy oni potrafią coś pomyśleć?
Przecież mają Inwestycje u siebie.
2014-08-05 13:31:55 Autor: wss5
---.173.202.176
– Ekspres z Krakowa do Kozłowa zajedzie s około 40 minut.


REDAKCJO!!!!!!
Czy ktoś to czyta przed publikacją? Taka fajna i poczytna e-prasówka, a co chwilę analfabetyzm.
Pozdrawiam
2014-08-05 14:23:40 Autor: d3
---.205.133.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Syryjczyk ma trochę racji, sbl od Krakowa do Kozłowa niewiele da bo jest prostacki układ peronów, nawet przy dwóch krawędziach peronowych można wyprzedzać kibla ze stratą dla niego około 3 minut (takie cos zastosowałem już 45 lat temu) ale nie może to być peron wyspowy tylko przy trzecim torze, daje to możliwość wyprzedzania w 2 kierunkach, oczywiście bez jazdy szlakowymi w kierunku przeciwnym.
2014-08-05 14:29:38 Autor: d3
---.205.133.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@d3 uzupełnienie
Sbl musi być aktywne na całym odcinku odstępu to znaczy musi być możliwość sczytywania sygnału sbl w lokomotywie (wraz z sygnałem stój zatrzymującym automatycznie pociąg) wówczas osiągniemy dużą płynność -przepustowość rzędu 15 par pociągów na wspomnianym odcinku Kraków Tunel.
2014-08-05 14:36:00 Autor: ONA
---.opera-mini.net
to między krakowem a tunelem czy kozlowem nie ma żadnej stacji żeby pendolino mogło wyprzedzić? skandal! !
2014-08-05 14:41:46 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@kali74

Czasami się z Tobą nie zgadzam.
Ale tutaj napisałeś sedno, 100/100.
Do tej listy dołączyłbym podobną, dwa razy dłuższą.
Jest wiele poważniejszych tematów a na nie piardocudy jakiegoś experta-Rumcajsa.
2014-08-05 15:06:17 Autor: edjejejcejhncjhncq;jcq;jqcjqc
---.centertel.pl
Kolejarze pamiętają "prokolejową" kadencję 1998-2000
2014-08-05 17:15:36 Autor: Wodzirej
---.tmodns.net
Krakow- kozłów 121 km z czasem przejazdu 40 minut?. Nie zle!, gdzie odcinkami jedzie się 40/60km/h
2014-08-05 17:30:19 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@wodzirej

Skund Ty wziął te 121 km od Krakowa do Kozłowa?
Przez Katowice?

Jak na razie v max na tym odcinku to 110 km/h na jakiejś połowie odcinka linii ...
2014-08-05 17:49:11 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To ok 58km. Prędkość docelowa na całym odcinku v100-120. Między 35 a 40 minut powinno wyjść.
2014-08-05 18:27:59 Autor: zyga2
---.static.ip.netia.com.pl
"Według słów Ministra Przemysłu z rządu Tadeusza Mazowieckiego, Tadeusza Syryjczyka, wpływ na podjęcie decyzji o likwidacji budowy Elektrowni Jądrowej Żarnowiec miały następujące czynniki:

zbędność dla wewnętrznego bilansu energetycznego
wątpliwa rentowność w porównaniu do elektrowni konwencjonalnych
niejednoznaczność kwestii bezpieczeństwa – niezależnie od negatywnego dla budowy nastawienia opinii publicznej
Jedna z konkluzji Syryjczyka głosiła:

EJŻ jest inwestycją zbędną dla polskiego systemu energetycznego w horyzoncie 10 do 20 lat, a potem wcale nie ma pewności, że energetyka jądrowa będzie potrzebna.
Po przedłożeniu rekomendacji ministra Syryjczyka, Rada Ministrów w dniu 4 września 1990 roku podjęła decyzję o zaniechaniu budowy EJŻ. Stosowną uchwałę podpisano 17 września 1990 roku."


http://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrownia_J%C4%85drowa_%C5%BBarnowiec
2014-08-05 19:02:07 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post Pendolinek:
"@wodzirej

Skund Ty wziął te 121 km od Krakowa do Kozłowa?
Przez Katowice?

Jak na razie v max na tym odcinku to 110 km/h na jakiejś połowie odcinka linii ..."
Pendoliek to jednak ciężki przypadek. 110 km/h obowiązuje na 46 km co stanowi około 80% omawianego odcinka (Kraków-Kozłów).
2014-08-05 19:18:49 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@Małopolanin

No niech Tobie będzie - na 80% procent.
Nie wiem ile jeszcze jest ograniczeń na tych 80 procentach a ujętych w WOS.
Ale to i tak nie jest zbyt wielka rewelacja - nawet owe 110 km/h.
Bo i reanimowany EN57 tyle pojedzie, a i Pseudolino nic szybciej.
A propos - czy Kamionka jest czynna czy nie?
2014-08-05 19:41:25 Autor: Kryniczanin
---.205.144.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"Pendoliek to jednak ciężki przypadek. 110 km/h obowiązuje na 46 km co stanowi około 80% omawianego odcinka (Kraków-Kozłów)."
I co z tego? W 1992 Jagiełło z Miechowa do Krakowa Głównego jechał 28min przy v max 100km/h. Pokaż mi taki czas przy 110km/h.

Kraków - Miechów klepanina od 2006 jeli mnie pamięć nie myli. Jak myli to na pewno 2008. Efektów jak zwykle brak.
2014-08-05 19:47:13 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
@Kryniczanin

Efektów brak w rozkładzie, bo na gruncie są (z Krakowa do Miechowa można zajechać w mniej niż 30 minut i to przy rozkopanym odcinku do Batowic). I tu jest pies pogrzebany. Ale rozkład się poprawi jak skończą dłubaninę między Głównym, a Batowicami.
2014-08-05 19:53:33 Autor: Kryniczanin
---.158.219.149.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@Kryniczanin

Efektów brak w rozkładzie, bo na gruncie są (z Krakowa do Miechowa można zajechać w mniej niż 30 minut i to przy rozkopanym odcinku do Batowic). I tu jest pies pogrzebany. Ale rozkład się poprawi jak skończą dłubaninę między Głównym, a Batowicami."
Wiem że chodzi Ci o ten wiadukt zaraz za głównym, teraz z Głównego jedzie się już tym zrobionym torem. Maksymalny czas do miechowa przy tych maleńkich trójwagonowych, czterowagonowych TLK powinien wynosić 26min, dla ciężkich góra 28min.
2014-08-05 21:20:29 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
@Kryniczanin

No i "rzeczywisty" czas (SCJ) zapewne tyle będzie wynosić od grudnia. Pytanie tylko ile rezerw dołożą...

Nie chodzi tylko o jeden wiadukt, bo o 4:
- nad ul. Nad Strugą
- nad ul. Żmujdzką
- nad ul. Opolską
- nad Al. 29 listopada
2014-08-05 22:26:15 Autor: UIC60
---.dynamic.chello.pl
Q...... ten facet który kompletnie rozłożył kolej na łopatki,doprowadził do dekapitalizacji linii,wszystkich!!!!,poprzez wstrzymanie dotacji budżetowych do kolei prawie do ZERA ,doprowadził kolej - jej infrastrukturę do poziomu Albanii teraz ma czelność wypowiadać "złote myśli"Quźwa....senior expert.....świetna fucha dla miłosnika rozbudowy sieci drogowej....co mu sie tez nota bene nie udało.Aj waj !!!!!!!
2014-08-06 08:56:33 Autor: Wojtek Sz.
---.internetdsl.tpnet.pl
Takie sprawy to już były wiele lat temu. W 2006 roku pisało o nich np. Centrum Zrównoważonego Transportu Zielonego Mazowsza (nawet było to komunikowane ministrom) i jak widać wciąż grzebiemy się w tym samym g....

http://www.czt.zm.org.pl/download/czt/raport_06_4-pois.pdf
http://www.czt.zm.org.pl/download/czt/raport_06_3-plk.pdf
http://www.czt.zm.org.pl/download/czt/raport_06_2-waskie_gardla.pdf
2014-08-06 11:01:10 Autor: Kryniczanin
---.180.148.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@Kryniczanin

No i "rzeczywisty" czas (SCJ) zapewne tyle będzie wynosić od grudnia. Pytanie tylko ile rezerw dołożą...

Nie chodzi tylko o jeden wiadukt, bo o 4:
- nad ul. Nad Strugą
- nad ul. Żmujdzką
- nad ul. Opolską
- nad Al. 29 listopada"
Znając miłość obecnej władzy do rezerw ja zakładam 10 minut.
2014-08-07 08:35:52 Autor: Palomino XIII
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie jestem kolejarzem ale dokładnie pamiętam pro-kolejowość rządu pana Buzka i niniejszego pana Syryjczyka... już mógłby sobie darować cudowne przemowy :> a patrząc na obecne stanowisko stwierdzam iż nie dziwota że na kolei jest tak a nie inaczej hehehe :>
2014-08-22 10:11:58 Autor: hans
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozostaje jeszcze kwestia ,,uczciwości" urzędasów PR-ów i UM, którym bardziej podoba się wdzięczność busiarzy, niż logicznie ułożony RJ. Przykładem trasa Kraków - Tarnów , pociąg osobowy o piątej i ósmej, to że ludzie kończą nocną zmianę o szóstej i siódmej nikogo nie interesuje. TLK-ę jakoś udało się wsadzić w rozkład, a rozkładami pociągów osobowych rządzą kretyni.
Rozkład jazdy
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony