Partnerzy serwisu:

Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)

Jakub Madrjas 17.05.2016 1,2k

arrow
arrow
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Sycylijski Vulcano z Newagu wyjedzie z pasażerami za kilka dni (zdjęcia)
Spalinowy, wąskotorowy zespół trakcyjny Vulcano produkcji nowosądeckiego Newagu, wyjedzie na trasę z pasażerami już za kilka dni. Miejscowe procedury dopuszczeniowe i testy przewoźnika pojazd ma już za sobą. Pasażerowie kolei, która okrąża czynny wulkan Etna, czekali na nowy tabor prawie 40 lat.
- O wadze tego zamówienia dla nas trudno jest opowiedzieć w prostych słowach. Ten kontrakt był dla Kolei Etneńskiej bardzo trudny w realizacji, aż do momentu, w którym spotkaliśmy się z polską firmą Newag. Ona zdecydowała się na przejęcie naszego zlecenia od upadłej firmy. Dla nas współpraca z Polakami była nową rzeczą, ale pracę z polskimi inżynierami i ludźmi związanymi z kontraktem trudno mi dziś ocenić inaczej niż jako bardzo dobrą, w pełni profesjonalną - powiedział podczas prezentacji pociągów Vulcano Allessansro Di Graziano, dyrektor zarządzający Ferrovia Circumetnea.

Rzeczywiście, nowy tabor produkcji Newagu odstaje na plus od obecnych standardów. Spalinowe pociągi, które teraz mkną po trasie kolei, wyprodukowane zostały w latach 60-tych i 80-tych. Fiat, który dostarczał gotowe pojazdy dla FCE dawno przestał interesować się produkcją dla kolei.

Obecnie na Sycylię dotarły trzy pojazdy Vulcano, z których pierwszy przeszedł już test 3 tysięcy kilometrów i za chwilę zostanie włączony do ruchu. Czwarty z pojazdów jest w drodze do Włoch. Kontrakt ma szanse na rozszerzenie o kolejne 6 pojazdów. Już teraz władze FCE deklarują, że będą dążyły do skorzystania z prawa opcji.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Newag
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony