Partnerzy serwisu:

Strona intercity.pl przegrała podczas majówki z zainteresowaniem klientów

Michał Szymajda 07.05.2018 105

Strona intercity.pl przegrała podczas majówki z zainteresowaniem klientów
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl (zdjęcie ilustracyjne)
Ostatnia niedziela w długim majowym weekendzie nie należała do przyjemnych dla tych, którzy nie kupili wcześniej biletów. Zakup biletów na stronie www.intercity.pl graniczył z cudem a na dworcach przed kasą biletową można było stać nawet godzinę.
Problem z zakupem biletu miał miejsce niemal przez całą niedzielę 6 maja. Przeciągnął się nawet na poranek w poniedziałek 7 maja. W tym czasie na stronie internetowej przewoźnika nie pojawiła się żadna informacja o awarii systemu czy zazwyczaj umieszczana informacja na temat możliwości zakupu biletów w pociągu bez dopłaty.

Dlatego zamieszanie było bardzo duże, a kasjerzy i drużyny konduktorskie były przeciążone pracą. Zapytaliśmy PKP Intercity o przyczyny kolejnej już w tym roku bardzo dużej awarii. Okazało się, że za problemy z zakupem e-biletów pośrednio odpowiadają… pasażerowie.

– W niedzielę, w związku z wzmożonymi przejazdami podróżnych (powroty z majówki) nastąpiło przeciążenie strony. Wydolność platformy spadła ze względu na dużą liczbę zapytań – odpowiada Agnieszka Serbeńska. Niestety nie wiemy, czy przewoźnik podejmie kroki, by taka sytuacja się nie powtórzyła.

Obecnie (godzina 14:30, 7 maja) sprzedaż biletów za pośrednictwem strony internetowej działa już normalnie.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony