Partnerzy serwisu:

Startuje druga odsłona kampanii PKP Intercity „Tysiące powodów do podróżowania”

inf. pras. 01.10.2018 5k

Z początkiem października startuje druga odsłona kampanii PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania".
Bohaterami drugiej edycji kampanii – podobnie jak poprzednio – są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i spotykają w nim ciekawe osoby. Rozmawiają ze współpasażerami, którzy wykonują różne zawody. W reklamach pojawi się biznesmen i kierowca autobusu, który jak sam przyznaje, poza pracą chętnie przesiada się do pociągu. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z serialu „Leśniczówka”. W postać biznesmena wcielił się z kolei Ivo Nikić, natomiast w rolę kierowcy – Konrad Makowski.

Jak informuje przewoźnik, druga odsłona kampanii potrwa do końca listopada. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii, którą mieliśmy okazję zobaczyć wiosną tego roku.

– Kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” pokazuje, że każdy z nas posiada swoją motywację do podróży pociągiem. Również przedstawiciele różnych grup zawodowych doceniają ten środek transportu. W pociągach PKP Intercity, w zależności od potrzeb, można zrelaksować się i odpocząć, lecz to też komfortowe miejsce, przystosowane do pracy. Podróż pociągiem ma swoje niepodważalne atuty – nie męczy koniecznością zachowania wytężonej uwagi na trasie, jak dzieje się w przypadku wyjazdu samochodem – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony